Jouduin pyörätuoliin eikä minua enää kutsuta mihinkään
Ymmärrän, että joihinkin paikkoihin on vaikea päästä pyörätuolilla, mutta minua ei kutsuta enää edes sellaisiin paikkoihon, mihin onnistuisin helposti rullaamaan itseni ilman apua. Esimerkiksi muutaman kaverin omakotitalon pihaan grillaamaan nyt vappuna.
Sain viestejä muka epäonnistuneista juhlista ja muita tekosyitä. Kuvia kuitenkin tulvii someen, kuinka kaikilla muilla oli hauskaa. Kuulin myös kuinka minusta oli sanottu "ei kai me sitä mykkää kutsuta" Olen ollut hiljainen onnettomuuden jälkeen.
Kommentit (14)
Ei ole pyörätuolia, mutta ei silti tule kutsuja. Olen kai jotenkin sosiaalisesti kyvytön.
Surullista. Ehkä ihmiset eivät oikein osaa suhtautua ja pelkäävät, että se pilaa juhlatunnelman. Tai että joutuvat auttamaan. Mutta kurjaa joka tapauksessa.
Nyt korona-aikaan ei saisi monia nähdäkään, mutta kun tilanne palautuu normaaliksi, sinun kannattaa itse kutsua kavereitasi kylään ja eri paikkoihin. Siitä se kutsuminen lähtee varmaan taas toiseenkin suuntaan. Voit tietysti koittaa hakea uuttakin seuraa, esim. samantyyppisessä tilanteessa olevista.
Hirveitä ”kavereita” :( Olen pahoillani. mullakin on yksinäinen vappu. Ainut kaveri olisi halunnut nähdä vain ryyppäämisen merkeissä ja alkanut käyttämään huumeitakin. Ei innosta sellainen, joten kotona vaan yksin kuuntelen musiikkia ja äsken leivoin sitruunapiirakkaa. Voisinpa olla kaverisi, ap.
N27
Oliko itselläsi millainen odotus kyseisiin juhliin, oletitko, että saat kutsun, tai oliko se oma odotuksesi, oletko ennen ollut tämän kaveriporukan kutsumana? Mielestäni sinua olisi pitänyt kutsua, mutta se jäi epäselväksi, mikä oli sinun oma käsityksesi, oliko kutsu toive vai oletus, että sinut ilman muuta kutsutaan. Jos tilanteesi oli kutsun este, unohda heidät, he eivät ole ystäviäsi. Mukavaa kevään jatkoa!
Suomalaiset ovat tunnekylmaa kansaa eivatka osaa ymmartaa minkaanlaista erilaisuutta, se pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat tunnekylmaa kansaa eivatka osaa ymmartaa minkaanlaista erilaisuutta, se pelottaa.
Tämä. Olen aivan järkyttynyt ap:n tilanteesta :(
Tsemppiä ap:lle! Mitä ap puuhaa nyt illalla? Missäpäin asut?
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Ehkä ihmiset eivät oikein osaa suhtautua ja pelkäävät, että se pilaa juhlatunnelman. Tai että joutuvat auttamaan. Mutta kurjaa joka tapauksessa.
Pilaa juhlatunnelman? 😳
JOUTUU AUTTAMAAN?😳😳😳
Suomalaiset ovat kiusaajakansa, huh huh!
Juuri tällaisten tarinoiden vuoksi olisi hyvä jos voisi kutsua sitten joskus omiin bileisiinsä tai muuta tekemään vaikka ihan uusia tuttavuuksia, joita ei syystä tai toisesta kutsuta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt korona-aikaan ei saisi monia nähdäkään, mutta kun tilanne palautuu normaaliksi, sinun kannattaa itse kutsua kavereitasi kylään ja eri paikkoihin. Siitä se kutsuminen lähtee varmaan taas toiseenkin suuntaan. Voit tietysti koittaa hakea uuttakin seuraa, esim. samantyyppisessä tilanteessa olevista.
Eiköhän sitä vaan tule kaikenlaisia tekosyitä miksi ei pääse/käy. Ihmiset on pinnallisia ja syy muiden käytökseen on pyörätuoli.
Tässähän kaivattiin vanhoja kavereita, ei vertaistukea. Se että jollain muullakin on pyörätuoli ei automaattisesti tarkoita että ollaan parhaita ystäviä. Olipa toiseuttavaa taas kerran.
Oletko ollut terapiassa, onko mielialaa kohottavaa lääkitystä? Onko syy sittenkään pyörätuoli vai masennuksesi, jonka vuoksi et kommunikoi ihmisten kanssa?