Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset suhteet sulla on sisaruksiisi?

Vierailija
01.05.2021 |

Mulla etäiset. Näen pikkuveljeä kerran vuodessa jouluna ja soitetaan muutamia kertoja vuodessa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on pikkuveli. Joulukortin lähetän.

Vierailija
2/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole pitäneet yhteyttä.Emme enää edes tunne toisiamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on läheiset ja hyvät. Olemme yhteydessä monta kertaa viikossa.  

Meillä on todella hyvät  välit myös sukulaisiin ja elossa olevaan vanhempaamme. 

Vierailija
4/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli kuoli vajaa vuosi sitten joten ei mitään.

Vierailija
5/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi isosisko ja välitä ovat hyvät. Tietenkin. Laitamme hyvinkin kerran päivässä viestejä ja kuvia toisillemme ja juttelemme puhelimessa silloin tällöin, kun aikaa on. Siskoni tietää minun elämästä toiseksi eniten heti mieheni jälkeen. N46

Vierailija
6/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät. Hätätilanteessa soittaisin kaikkein ensimmäisenä toiselle veljelleni. Pari kertaa olen soittanutkin, on tietyissä asioissa luottohenkilöni. Muihin sisaruksiin myös hyvät välit

Vierailija
7/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veli kuoli vajaa vuosi sitten joten ei mitään.

Entä sitä ennen?

Vierailija
8/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole pitäneeyhteyttä.Emme enää edes tunne toisiamme.

Ihan sama juttu, veljeni ja sisareni ovat minua huomattavasti vanhempia ja molemmat vieraiksi jääneet.

Emme ole juuri tekemisissä.

Vierailija
9/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden riitapukarin kanssa emme ole aikuisina pitäneet mitään yhteyttä. Kahta muuta siskoa näen ehkä parin kuukauden välein, soitellaan jos jotain jännää tapahtuu.

Vierailija
10/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi isosisko ja välitä ovat hyvät. Tietenkin. Laitamme hyvinkin kerran päivässä viestejä ja kuvia toisillemme ja juttelemme puhelimessa silloin tällöin, kun aikaa on. Siskoni tietää minun elämästä toiseksi eniten heti mieheni jälkeen. N46

Miten niin tietenkin? Ei ole itsestäänselvyys että on minkäänlaisia välejä.

Vierailija
11/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelen sisarukseni kanssa joka päivä viestin/viestejä, harvoin soittelemme. Näemme liian harvoin.

Vierailija
12/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäiset veljeni kanssa. Kun äiti kuoli niin veljeni kävi allekirjoittamassa osituksen ja sanoi, että tämä on viimeinen kerta, kun käy täällä kotipaikkannalla. Tuli paha mieli, kun itse täällä asun.

Vierailija
13/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät välit. Emme ole yhteydessä viikoittain mutta kuitenkin säännöllisesti. Matkailemme yhdessä. Yhdelle siskoista joudun toimimaan tukipilarina vaikka en niin välittäisi. Olen nähnyt aika pahoja tilanteita ja toivon, että pystymme säilyttämään välimme ihan loppuun saakka hyvinä.

Vierailija
14/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ap viettää joulun jonkun etäiseksi jääneen sukulaisen kanssa? Meillä joulu on onneksi perhejuhla, joka vietetään just niiden lähimpien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä