Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on elämäsi tarkoitus tällä hetkellä?

Vierailija
01.05.2021 |

Kysymys otsikossa. Kiinnostaa, miten ihmiset ajattelevat asiasta.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyä päivästä päivään ja yrittää kasvattaa teinistä omin avuin pärjäävää kansalaista.

Vierailija
22/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niinkuin itseä. Olla Jumalan rakkauden kohteena ja vuorovaikutuksessa Hänen kanssaan. Tulla enemmän Hänen rakkautensa hoidossa siksi ihmiseksi, joksi Hän on minut tarkoittanut.

Ja tehdä ne hyvät teot, jotka Jumala on minulle edeltä valmistanut. Ei kuitenkaan suoritusmielessä vaan armahdettuna syntisenä.

Iloita tästä elämästä, vaikeuksien ja koronapandemian keskellä - tämä tekee välillä vähän tiukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla riittävän hyvä äiti, ja saada näistä pikkuihmisistä kasvatettua ajattelevia, ymmärtäviä, armollisia, reiluja, vastuuntuntoisia, sinnikkäitä ja itseään ja toisia arvostavia ihmisiä. Välillä ottaa vähän tiukille kyllä.

Vierailija
24/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa että lapset kasvavat aikuisiksi ja sitten lähteä tästä paskasta elämästä.

Vierailija
25/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottaa että lapset kasvavat aikuisiksi ja sitten lähteä tästä paskasta elämästä.

Huolet lapsista ei hellitä kun täyttävät 18, saattavat jopa pahentua. Niin että alahan asennoitua siihen, ettet pääse yhtään mihinkään. Pitää vaan elää paskakin elämä

Vierailija
26/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa koronan kaatumista ja aloittaa elämä.

mies53v

Vierailija
27/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein tiedä. Varmaan katsoa ja odottaa miten teinilapseni saavat aikuiselämänsä aloitettua ja tukea heitä siinä, toinen muuttaa jo kotoakin pois ja aloittaa lukion jälkeiset opiskelut.

Mutta muuten elämä ei tuskin mitään tarjoa tai anna, arkista raatamista pystyyn kuolleena.

Vierailija
28/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on toi Hassisen koneen laulu rappiolla on hyvä olla olla vaan täysi nolla . Paras laulu.

Vierailija
29/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtia että jälkikasvu (teinit) saa elämänsä raiteilleen aikuisuutta varten.

Vierailija
30/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin jo aikaa sitten ettei yhden ihmisen elämällä ole pienen pientäkään merkitystä edes Linnunradan mittakaavassa, sattuman kauppaa että ylipäätään olemme olemassa näiden lainassa olevien atomien kautta - joista suurin osa ei ymmärrä hölkäsen pöläystä.

Tämän ymmärrettyäni olen koittanut ottaa elämän mahdollisimman rennosti, enkä ole kyllä siinäkään aina onnistunut. :D

Vierailija
31/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolema tulee joka tapauksessa, se odottaa lopussa meitä kaikkia. Kun kerran on niin, mikset yrittäisi katsoa sitä ennen mitä elämä tuo eteesi. Kyllä sitä kuolla ehtii myöhemminkin.

Vierailija
32/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, että elämälläni on ns. ”tarkoitusta”.

Elän täällä vain samalla oikeudella kuin kaikki muutkin.

Vierailija
33/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen vähän hukassa itseni kanssa tällä hetkellä. Jotain tärkeää on särkynyt elämässäni vuosien saatossa ja on tunne, etten enää koskaan pääse peloistani eroon. Ja niitä pelkoja riittää. 

Vierailija
34/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtia lapsistani, ja ylipäätään pysyä hengissä. Pahinta mun kuolemassa olisi se että nuorimmat lapset eivät ole vielä edes yläasteella.

Elämässä on kaikenlaista menossa, ja on aina ollut, mutta lapset on se kaiken perimmäinen syy. Ilman lapsia voisi maata vaikka katuojassa, ei millään olisi niin väliä kun itse vaan siihen tyytyisi.

Vierailija
35/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa just tällä hetkellä tavoitteeni on selvittää tätä itselleni. Eli yritän kehittää elämääni mielekästä sisältöä, jonka äärellä loppuelämä sujuu leppoisasti. En ole vielä ihan valmis, mutta hiljaa hyvä tulee.

Vierailija
36/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilla cunnilinguksesta ja naisen seksuaalisesta tyydyttämisestä.

Vierailija
37/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa kuolemaa.

Vierailija
38/38 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erityistä tarkoitusta, kunhan olen ja elän.