olen ollut ulkomailla siivousfirmassa töissä
Äitiyslomaloppui ja olen nyt ollut pari kuukautta töissä siivousfirmassa....ja joka päivä olen tunnollisesti käynyt töissä ja tehnyt mitä on pyydetty.
pyysin viikon vapaaksi koska miehen täytyi mennä töiden takia pois kaupungista viikoksi...minulla ei ole täällä ketään joka voisi huolehtia lapsistamme iltoisin....(Olen iltoisin töissä ja hoidan lapsia päivisin ja sitä vastoin mieheni on päivisin töissä ja hoitaa lapsia iltoisin.)
Pomo sanoi että on ok. Et voit olla kotona sen viikon.
No nyt on sitten joka päivä koko viikon soitellut että on tullut valituksia jostain mitä en ole kuulemma siivonnut kunnolla.
Sitten joku avain on hukassa jonka minä olen muka hukannut.
Tiedän että en ole tuota avainta hukannut vaan se on siinä avain nipussa jonka annoin tuuraajalle.
Nyt sitten soitti tänään, että tarvitsee jonkun paperin poliisilta jossa on selvitys siitä että minulla ei ole rikosrekisteriä. OK!!!! Voisin tuon paperin ihan mielihyvin antaa jos siitä ei pitäisi maksaa yli 100 euroa!!! Miksi minun pitäisi se maksaa? Eikö sen siivousfirman kuuluisi se maksaa? Jos kerran semmoisen paperin haluavat.
Ymmärrän, että hän on vihainen siitä kun otin viion vapaaksi mutta itse hän sen lupasi vapaaksi!!! Jos olisi sanonut että ei käy niin olisin palkannut jonkun lastenhoitajan!!!
Sanoin sitten tänään että en enää halua olla kyseiselle firmalle töissä ja haluan lopettaa viikon sisällä :(
Nyt sitten pelolla odottelen mitä tästä seuraa.....Ei ole vielä soitellut takaisin mutta
pelkään mitähän se nyt keksii mulle jotakin ikävää.... En tiedä millainen irtisanoutumisaika minulla on vai tuleeko potkut...
Haluan takaisin suomeen. Olen kyllästynyt tähän ulkomaalaisena olemiseen :(
jos olet ulkomaalaisena jossakin niin olet aina ulkomaalainen ja vaikka päällä seisoisit niin olet aina jotenkin epäilyttävä