Kamala, kun nuoret ei enää teekään niin kuin käsketään
Eivät suostu olemaan nöyryytettävänä ja lyttäämään omia unelmiaan. Voi tätä nykynuorisoa.
Kommentit (9)
Olet vain menettänyt ottesi lapsistasi.
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn. Kakaroiden kuuluu nöyrtyä vanhempien edessä.
Vai kuuluu? En tehnyt niin. Mitäs nyt aiot tehdä, kun vanhempani eivät tappaneetkaan minua? Minulla on oma elämä, unelmia, töitä, asunto, rahaa... Voin tehdä mitä haluan. Eikö ole ikävää, että silmäni eivät ole mustat, en itke iltaisin itseäni uneen, pukeudun miten haluan... Voi äiti ja isä, nyt mahtaa harmittaa. Terveisiä sinne helvettiin. Ei ole ikävä. Saitte mitä ansaitsitte.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olet vain menettänyt ottesi lapsistasi.
Ei minulla ole lapsia, luojan kiitos.
ap
Alaikäisillä on nykyään lasu puolellaan. Jos äiti tai isä yrittää komentaa, niin lapsi tai teini vetää lasukortin esiin, ja äiti tai isä joutuu perääntymään.
Kyllä meillä nuoret ovat saaneet tehdä mitä haluavat lain rajoissa. Koulupaikkansa ja asumisensa ovat valinneet myös. Samoin harrastukset, kaverit..
No äitini yritti vähän ohjailla minua ja veljeäni ja esitti toiveitaan. Omat päätöksen ollaan tehty aina.
Vierailija kirjoitti:
Alaikäisillä on nykyään lasu puolellaan. Jos äiti tai isä yrittää komentaa, niin lapsi tai teini vetää lasukortin esiin, ja äiti tai isä joutuu perääntymään.
Minulle sanottiin päin naamaa, että valehtelen. Meikkipellen omat tekoripset räpsivät hänen valheidensa tahtiin.
ap
Lässyn lässyn. Kakaroiden kuuluu nöyrtyä vanhempien edessä.