HS Karvainen nainen -juttu: Ovatko nuo sääret nyt niin karvaiset? Linkki
Tämä avauskuva ei mielestäni ole mitenkään järkyttävän karvainen. Onko teistä?
Kommentit (16)
Ai noi on karvaiset? Oon sitten ite varmaan gorilla Hesarin mukaan.
Mulla on tuollaiset enkä sheivaa. Ei niitä kukaan huomaA.
Ei tuo avauskuva, mutta on siellä oikeasti karvaisiakin.
Hyi stana, nyt meni ruokahalu.
M31
Tää oli tosi mielenkiintoinen artikkeli! Hienoa, että jotkut uskaltavat rikkoa rajoja. Minä valitettavasti en, kuulun sheivaajien suureen joukkoon. :/
Vierailija kirjoitti:
Hyi stana, nyt meni ruokahalu.
M31
Ai käytkö sinä siellä pehkossa syömässä?
Äitin pikkupoika kauhistuu kun näkee aidon naisen karvoineen päivineen.
Pahan näköiset on. Tosi karvaiset.
N18
Vierailija kirjoitti:
Tää oli tosi mielenkiintoinen artikkeli! Hienoa, että jotkut uskaltavat rikkoa rajoja. Minä valitettavasti en, kuulun sheivaajien suureen joukkoon. :/
Kokeile jättää sheivaamatta, jää paljon turhaa hommaa pois.
Miksi muuten aloit sheivata?
Onhan nuo aivan hurjan karvaiset. Hui.
Sheivaamaton nainen voimaantuu yksin lelujensa kanssa.
Hesari tarkoituksella valinnut kuvan joka latautuessaan näyttää joltain aivan muulta kuin jaloilta lakanalla. Varmaan sekin voimaantumista vaikka toisen esittämänä olisi jotain muuta.
Ei siinä mielestäni niin väitettykään.
On kyllä aikamoista, että julkkisnaiset saavat karvojen takia raiskausuhkauksia yms. Ne on vaan karvoja, hyvänen aika sentään.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mielestäni niin väitettykään.
On kyllä aikamoista, että julkkisnaiset saavat karvojen takia raiskausuhkauksia yms. Ne on vaan karvoja, hyvänen aika sentään.
Juttu on maksumuurin takana ettei saa luettua.
Osa miehistä on sairaita jos aletaan uhkailla naista jolla on karvat, nehän on aivan luonnollinen asia, luonnottomampi on sheivattu nainen.
Nyt naiset näyttäkää voimanne ja olkaa luonnollisia.
Miten nämä kommentit näyttävät ihan erilaisilta kuin vähän aikaa sitten? Onko täältä poistettu melkein kaikki ja tullut uusia tilalle? Aloitus on sama.
Siinä suihkukuvassa oli oikeasti karvaiset sääret. Korona-ajan alussa kasvattelin säärikarvat täyteen mittaan ja olivat jotain tuolta väliltä. Väriltään kyllä hyvin tummat, mutta ei nyt ihan yhtä pitkät kuin kuvittelin.
Aloituskuvan sääriä en itse pitäisi erityisen karvaisena ja tuskin huomaisin mitään.
No ei ole kyllä erityisen karvaiset jalat.
Kiva silti, että naisten karvoista ja sheivaamattomuudesta puhutaan nykyään, eikä aihe ole niin tabu. Sheivata saa jos haluaa, mutta mitään paineita siihen ei mielestäni pitäisi olla kuten nykyään on.
N23