Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin kaurapuuroa 7 aikaan ja nyt tekee mieli ruokaa

Vierailija
01.05.2021 |

Yritän sisäistää terveellisiä elämäntapoja. Ruokaa ajattelin syödä vasta 12 aikaan. Voinko syödä tässä välissä jotain vai en?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikallinen soijaa.

Vierailija
2/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kaurapuuro aamupalalla saa vaan hillittömän nälän jo parin tunnin kuluttua ja sit saa olla vähän väliä syömässä.

Koeta jotain proteiinipitoisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin kaurapuuro aamupalalla saa vaan hillittömän nälän jo parin tunnin kuluttua ja sit saa olla vähän väliä syömässä.

Koeta jotain proteiinipitoisempaa.

Sama homma, puuro on ainakin minun kohdallani huono aamupala. Kohta on järkyttävä nälkä. Munakas toimii minulla hyvin.

Vierailija
4/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin tosiaan proteiinipitoista aamupalaa, vaikka kananmunaa jossain muodossa ja täysrasvaista maustamatonta jugurttia (esim turkkilainen jugurtti).

Vierailija
5/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttausko  hedelmä ja jotain vähäkalorista juotavaa? Aluksi iso lasillinen vettä. Jos ei tehoa niin sitten jotain?

Vierailija
6/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama kuin edellisillä, eli puuro saa aikaan valtavan nälän jo tunnin päästä. En tiedä mistä johtuu, olen saanut neuvoja keittää kaurapuuro maitoon, syödä raejuustoa puuron kanssa ym. Mutta en ole vielä testannut. Syön yleensä vaan laipää ja jogurttia tai joskus viikonloppuna munakasta. Näillä pärjään lounaaseen asti.

Vierailija
7/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt pelkkä puuro ole riittävä aamiainen. Kannattaa syödä runsas ja monipuolinen aamiainen, niin ei tule tarvetta napostella jo aamiaisen ja lounaan välissä.

Vierailija
8/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pistän puolet puuroa ja puolet raejuustoa ja silti puuro ei pidä nälkää edes paria tuntia.

Eikä oo edes määrästä kiinni, vaikka söisi kuinka, nälkä iskee

Vierailija
9/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautasellisessa kaurapuuroa on n. 110 kcal ja kolmen munan munakkaassa ilman täytteitä yli 200 kcal.

Kokeile toista annosta kaurapuuroa.

Vierailija
10/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinipitoinen rahka aamulla puuron lisukkeeksi.

Vierailija
11/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro on hyvää, mutta nälkää ei kauaa pidä minulla

Vierailija
12/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Proteiinipitoinen rahka aamulla puuron lisukkeeksi.

Tämä voisi olla hyvä idea.

Itse laitan puuron joukkoon raejuustoa ja pakastemarjoja sekä hiukan marjakeittoa tai teen tuorepuuroa johon käytän maustamatonta rasvatonta jogurttia, kauramaitoa, kaurahiutaleita, pähkinöitä ja marjoja.

Kaurassa on kuitua ja todella hyödyllistä beetaglukaania joten kaurapuuro on hyvä aamupalavaihtoehto.

Vierailija
13/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vähän pekonia ja kananmunia kakkosaamiaiseksi niin jaksaa lounaalle asti.

M50

Vierailija
14/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttausko  hedelmä ja jotain vähäkalorista juotavaa? Aluksi iso lasillinen vettä. Jos ei tehoa niin sitten jotain?

No ei todellakaan auta, vaan lisää entisestään nälkää.  Proteiini ja rasva nälän pitää poissa.

Vierailija
15/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Kokeilen uutta ruokavaliota, ja kauaa ei kaurapuurolla pärjää. Juuri tässä tuskailen samaa. Toisaalta on mukava, kun selkeä ruokavalio - parempi olo - selkeä nälkä tulee. Aikaisempi jatkuva napostelu ja sitä sun tätä syöminen sotki näläntunteen täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi