Miksei Kiinan boikotoinnista saa puhua?
Mä ainakin boikotoin sitä parhaani mukaan ja Intiaa myös.
Enkä osta Aarikalta ja Pentikiltä niiden Intiassa valmistettuja tuotteita.
Kommentit (10)
Ympäristöä pitää suojella hallituksen mukaan. Parasta ympäristönsuojelua on ostaa lähellä tuotettua eli Suomesta tai muualta Euroopasta. Sillä on myös työllistävä vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Ympäristöä pitää suojella hallituksen mukaan. Parasta ympäristönsuojelua on ostaa lähellä tuotettua eli Suomesta tai muualta Euroopasta. Sillä on myös työllistävä vaikutus.
Näin torjutaan myös ilmastonmuutosta.
Ympäristönsuojelusta hyötyvät kaikki valtiot ja etnisyydet.
Miten sä boikotoit Kiinaa, kun melkein kaikki on Made in China tai kiinalaisten alihankintana naapurimaissaan teettämää??? Made in Italy -vaatteetkin paljastuivat koronan myötä 1/2 miljoonan kiinalaisen Italiassa valmistamiksi.
Tarttis melkein itse valmistaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä boikotoit Kiinaa, kun melkein kaikki on Made in China tai kiinalaisten alihankintana naapurimaissaan teettämää??? Made in Italy -vaatteetkin paljastuivat koronan myötä 1/2 miljoonan kiinalaisen Italiassa valmistamiksi.
Tarttis melkein itse valmistaa kaikki.
Ei kaikki ole. Löytyy paljon vaatteita, jotka ei ole tehty Kiinassa vaan Euroopassa. Vaatiihan se vähän vaivan näköä tietysti...
Esim. Nanso valmistuttaa Turkissa. Ei sekään mikään ihanne ole mutta sentään parempi kuin Kiina.
Ostan aina halvinta. Yleensä se on kiinalaista, mutta laatu silti hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina halvinta. Yleensä se on kiinalaista, mutta laatu silti hyvä.
Halvin on lähes aina huonointa. Varsinkin kiinalainen.
Näin mäkin teen. Niin paljon kun vaan pystyy.