Menettekö tänään vappulounaalle? Vai mitä teette?
Jotenkin ihana ilma.
Itse menen saunaan ja olen kauan. Annan lämmön ja höyryn sulattaa talven rippeetkin pois.
Elämä on hyvää näin.
Kommentit (14)
Tänään taidan pysyä visusti sisällä koko päivän.
Tehdään teinin kanssa vappubrunssi kunhan hän herää ja on käynyt lenkillä. Muita suunnitelmia ei olekaan, sillä iltapäivällä trino lähtee isälleen.
Reilu tunnin kuluttua töistä kotiin. Herättelen perheen.
Teen muffinipellillä pekoni-juusto-muna "möykkyjä" ja teen myös jotain marjasmoothieta, joita syödään pihaterassilla vesimelonin, viinirypäleiden, eilisen pastasalaatin jämän, kahvin kanssa.
Päivemmällä teen munkkeja. Tippaleipiä ja simaakin on.
Illaksi menen taas töihin.
Töiden jälkeen saunaa ja sitten grillataan.
Me mennään tänään piitkästä aikaa koko perhe pizzalle oikein pizzeriaan syömään
Juhla-ateria
Itse kypsytettyä edamia ja grillimakkaraa kera perunat.
Kokkikartanon kinkkukiusausta lämmitän, tänään otan rennommin ruuanlaiton kanssa.
Jää aikaa muille hommille enemmän, tänään siivotaan ja pestään pyykkiä.
Vappu nyt ei ole mikään eritynen päivä, aivan normaali lauantaipäivä tälle vuodelle, juopojen ryyppäämispäivä ei sen ihmeempi.
Piti puuhastella ulkona ja grillata, mutta hommat ja ruoanlaitto siirtyi sisälle, koska naapurin maanviljelijä tuosta vähän matkan päästä aloitti toukonsa paskanajolla. Kamala haju tuolla ulkona, mutta eipä voi mitään, näitä maalla-asumisen haittapuolia kerran vuodessa.. 😄näillä mennään.
Nestemäinen aamupala, brunssi ja lounas.
Luultavasti myös iltapala.
En mee lounaalle, olis kyllä kiva idea!
Päivällä grillaan makkaraa ja illalla saunan jälkeen terästettyä simaa. Rauhallinen kotivappu 👍
Kutsuin miesystävän syömään, joten kokkaan ja käyn vielä kaupasta Kotiuunin munkkirinkilöitä, simaa, sipsiä ym teineille.
Laitan parvekkeen kesäkuntoon, sitten pyöräilen pitkän reitin kautta kauppaan. Illalla katson Areenasta muutaman jakson brittiläistä dekkaria, ehkä lasi viiniä ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Piti puuhastella ulkona ja grillata, mutta hommat ja ruoanlaitto siirtyi sisälle, koska naapurin maanviljelijä tuosta vähän matkan päästä aloitti toukonsa paskanajolla. Kamala haju tuolla ulkona, mutta eipä voi mitään, näitä maalla-asumisen haittapuolia kerran vuodessa.. 😄näillä mennään.
Joo, tätä tapaa olen ihmetellyt. Lopetetaanko se jossain maamieskoulussa vai tuleeko äidinmaidossa? Joka tapauksessa alleviivaten jyväjemmarit aina vappuna nämä haisevat terveisensä ilmoille hönkäisevät. Onnea heille, mahtava asenne.
Hyvän tuulen aloitusviesti. 😊 Itse lähden tästä ulos auringonpaisteeseen koiran kanssa ja sen jälkeen munkinpaistoon, lapset jo kovasti odottaa. Hyvää vappua! 🎈