Maajussi-Stefano ryöpsäyttää julki tylyn mielipiteensä suomalaisnaisista – ”Välillä mietin, paskovatko he jääpaloja”
https://www.is.fi/viihde/art-2000007950842.html
"Libanonilaisen Stefanon kokemusten perusteella suomalaisnaiset ovat äärimmäisen kylmiä."
"Nyt Stefano vastailee Instagram-tilillään Maajussille morsian -sarjan katsojien hänelle lähettämiin kysymyksiin. Hän kertoo kuvaamallaan videolla, että suomalaiset naiset eivät ehkä sittenkään ole aivan hänen makuunsa. Stefanon mukaan suomalaisnaiset ovat nimittäin äärimmäisen kylmiä.
– Suomalaiset tytöt ovat todella kauniita, mutta pidänkö heistä? Tavallaan pidän. Ovatko he suosikkejani? Eivät ole. Mielestäni suomalaiset tytöt ovat kylmiä, Stefano sanoo.
Stefanon mukaan asiassa ei ole mitään henkilökohtaista ja se saattaa johtua osittain kulttuurieroista. Hän pitää suomalaisia ylipäätään hyvin kylminä ihmisinä ja kokee, että suomalaisnaisten asenne on välillä suorastaan jäätävä.
– Kokemusteni perusteella mietin välillä, paskovatko he jääpaloja, Stefano täräyttää."
Stefano kertoi vain totuuden suomalaisista naisista. Itse olen suomalaisena miehenä pitkälti täysin samaa mieltä Stefanon kanssa!
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Miksei tehdä ohjelmaa m muuttajalle morsian?
Ne löytävät morsiamet ilman ohjelmiakin. Kaikki liberaalinaiset tyrkyttämässä itseään.
No jos asiaa oikein ajattelee niin kyllähän suomalainen kulttuuri on "jäätävämpää" kuin tuolla etelämässä olevat. Koetaanhan me suomalaisetkin että täällä ei ole samanlaista yhteisöllistä ja sosiaalista kulttuuria. Ei siis ihmekään jos se näkyy deittailussa ja ihmisissä. Se kuitenkin pisti silmään että herra stefanolle ei kelpaa vanhemmat naiset vaan täytyy olla nuorempia.
Miksi hän hokee koko ajan 5 ihmisestä joille ei saa olla mustasukkainen
Vierailija kirjoitti:
Ihan pelle! 🤡
Kuten myös turkkilais-"kollegansa". Sekin selittelee ja vinkuu mediassa.
Vierailija kirjoitti:
No jos asiaa oikein ajattelee niin kyllähän suomalainen kulttuuri on "jäätävämpää" kuin tuolla etelämässä olevat. Koetaanhan me suomalaisetkin että täällä ei ole samanlaista yhteisöllistä ja sosiaalista kulttuuria. Ei siis ihmekään jos se näkyy deittailussa ja ihmisissä. Se kuitenkin pisti silmään että herra stefanolle ei kelpaa vanhemmat naiset vaan täytyy olla nuorempia.
Miksi? Ylipäänsä miehille taitaa kelvata paremmin nuori nainen, ihan sama mistä maasta kyse, ihan luontoon liittyy tuo.
Mutta tältä palstalta olen oppinut, että suominaiset avaa haarat kaikille vähänkin ulkomaisen oloisille miehille. Ja nyt sitten naiset ovatkin kylmiä ulkomaalaisille geelitukille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jäätävämpää? Erilaista, ainoastaan erilaista. Meillä tilan ja hiljaisuuden antaminen toiselle on kunnioittavaa käytöstä. Täällä luottamus pitää ansaita, vasta sitten lämmetään toiselle.
Vierailija kirjoitti:
No, miksi hän olisi kiinnostunut itseään vanhemmista naisista? Jos perhettä mielii, pitää vähän ajatellakin.
Erittäin epätodennöistä löytää se suuri rakkaus muutamasta ehdokkaasta, joita ei ole itse valinnut.
Jos perhettä mielii, on parempi ajatella asiaa jo ennen kuin itse kolkuttelee neljääkymppiä. Ainakin, jos haluaa nuoren äitylin niille muksuilleen. Ja tuokin on varmaan p*skapuhetta, että eivät olisi saaneet valita. Tuskin oli tyrkylläkään sellaisia jotka näille kelpaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tältä palstalta olen oppinut, että suominaiset avaa haarat kaikille vähänkin ulkomaisen oloisille miehille. Ja nyt sitten naiset ovatkin kylmiä ulkomaalaisille geelitukille.
Ja minä olen asunut thaikuissa ja nähnyt miten suomipojat käy siellä huoriå pökkimässä porukalla, jopa alaikäisiä. Mitä nuorempi, sen parempi. Ja Tallinnassa suomalaiset tunnetaan poroina teidän miesten takia, kun olette siellä käyneet kännämässä ja ilo taloissa ja sitten kännissä myös vonkaatte pllua tavallisilta ihmisiltä. Ja tämä on sitäpaitdi totta, nämä sinun joka ketjuun vuodattamat pllunkiimaiset väninät eivöt ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jäätävämpää? Erilaista, ainoastaan erilaista. Meillä tilan ja hiljaisuuden antaminen toiselle on kunnioittavaa käytöstä. Täällä luottamus pitää ansaita, vasta sitten lämmetään toiselle.
Itse olen suomalaisella mittapuullakin erityisen introvertti ja pidättyväinen ja olen kauhulla ajatellut, jos pitäisikin muuttaa sellaisen kulttuurin keskelle joka on kovin yhteisöllinen, (liiallisen) perhekeskeinen, välitön, äänekäs... Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vttu mikä ääliö. Olet katkera, kun et itse saa sitä pllua, siksi vihaat naisia. Enkä ihmettele yhtään. Olet oksettava ja vastenmielinen naistenvihaaja- sen voin kertoa ihan tapaamatta sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on pähkinänkuoressa, mutta totesin asian ulkomaalaisen näkökulmasta (en siis ole ulkomaalainen itse, mutta kuvittelin itseni sellaisen paikalle).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ylipäänsä miehille taitaa kelvata paremmin nuori nainen, ihan sama mistä maasta kyse, ihan luontoon liittyy tuo.
Jos siis ihan eläimellisellä tasolla mennään niin asia on näin. Totesin asian vain sellaisen näkökulmasta, joka ei laita yhtä paljon painoarvoa iälle. Kuten minulle. Tosin olenkin nainen, mutta biseksuaali. Saa olla vanhempi tai nuorempi. Luonne ratkaisee. Sen tietenkin ymmärrän jos ei haluta useita vuosia vanhempaa esim. mutta pari kolme vuotta päälle, niin se kyllä ihmetyttää.
Stefano on idiootti. En usko, että mitkään nuoret kaunottaren edes on tuolle kirjoittaneet ( mika jääneet pois, kun Levillä kuvattu), kunhan selittää. Luuli olevansa kuuminta hottia ja saavansa jonkun 20- vuotiaan missi- mallin. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Naiset itkee kun bilde ei kelvannutkaan. 😁
Ketkä naiset ja missä? Ei kukaan itke. Ne naisethan porukalla sanoi, että eivät ole kiinnostuneita.
Kertoo tämän Stefanon typeryydestö, kun antaa tuommoisia haastatteluja lehteen. Vahvisti cain meille kaikille sen, että on ääliö.
No tää Stefanhan on ihan oikeessa. Olis hauska seurata reaktiot jos Aki sanois saman👍
Miehet täällä kilpaa haukkuu suomalaisia naisia, vaikka tämä Stefano sanoi myös että SUOMALAISET ovat kylmiä. Eli myös te miehet.
Vierailija kirjoitti:
Stefano on idiootti. En usko, että mitkään nuoret kaunottaren edes on tuolle kirjoittaneet ( mika jääneet pois, kun Levillä kuvattu), kunhan selittää. Luuli olevansa kuuminta hottia ja saavansa jonkun 20- vuotiaan missi- mallin. Yäk.
Sama kummallinen selitys pisti silmään. Että muka ne hyvännäköiset eivät voineet Lappiin lähteä. Ei Lappi ole suomalaisille mikään erikoinen paikka jossain hirmu kaukana.
Stefano, uutispläjäys: Naisten kylmyys on mieskohtaista, toisille ovat kylmiä, toisille taas ei. Jokainen mies voi itse tykönään miettiä miksi nainen ei lämmennyt. Ethän ole löytänyt naista edes omasta maastasi vaikka kuulemma häärit koko ajan missien ja kauneuskilpailujen ympärillä, joten mieti sitä.
Kas kun kanadalaisten miesten mielestä suomalaiset naiset ei olleet kylmiä ollenkaan....