Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska mielestäsi nainen on liian vanha bilettämään klubeissa ja ryyppäämään siellä?

Vierailija
30.04.2021 |

Otsikko

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Se ratkaisee, miten usein ja millä tyylillä sen tekee.

Vierailija
2/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin riippuu tyylistä. Epätoivo ei pue 18v eikä 58v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
4/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hyväksyttävää naiselle kuin miehelle niin pitkään kuin huvittaa. Oma kiinnostukseni lakkasi jo vähän yli kolmekymppisenä.

Vierailija
5/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 30

Vierailija
6/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkoviiniä litkivät puumat on säälittäviä.

Vierailija
7/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-28v, riippuen yksilöstä.

Vierailija
8/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatikkoviiniä litkivät puumat on säälittäviä.

Haluat määrätä miten muut elävät elämäänsä ja suutut kun et voi.

Vierailija
9/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä klubissa? Mitä on bilettäminen? Ei kukaan ole koskaan liian mitään mihinkään. Ei ainakaan villi, elävä nainen!

Vierailija
10/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, tämä elämä on niin lyhyt että kukin viettää sen niin kuin haluaa. Rakastan tanssimista ja tulen tanssimaan niin kauan kun haluan (tai nivelet liikkuu).Olen siis jo YLI 50 :)

Vierailija
11/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90?

Vierailija
12/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä minusta ole ikärajaa, enemmän on kyse siitä, miten sen tekee. Voi juhlia siististi tai sitten örveltää ja nolata itsensä iästä riippumatta. Olen itse 55v ja kyllä kävin aina välillä baarissa ennen korona-aikaa. En juonut räkäkännejä ja pukeuduin asiallisesti ikäiselleni sopivalla tavalla, joten en näe tuossa mitään pahaa. Mukavaa illanviettoa ystävien seurassa sopivassa humalatilassa.

Vierailija
13/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse suht nuori vielä ja ihaillen katselen niitä vanhempia naisia, jotka edelleen jaksaa bilettää, tyylillä!

Ihminen rapistuu ulkoisesti, mutta sisällä elää yhä se sama nainen, kun nuorempana.

Muistakaa naiset elää ikään katsomatta, elämä on lyhyt!

Vierailija
14/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse biletän varmaan hautaan asti. Ikävuodet 30-45 menee tiiviisti lasten kanssa, ja kohta pääsee taas menemään. Ketä häiritsee, jos eläkäinen tanssii? Minä en ainakaan siinä tilanteessa olisi seuraa etsimässä vaan pitämässä hauskaa. Pariutukoon nuoret keskenään.

Vierailija
15/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vanhuus vaan se kestääkö sydän.

Vierailija
16/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummi täytti juuri 90 ja hän alkaa olla liian vanha, kun huimaa helposti ja jalat ovat huterat.

Hitaita menisi vielä kevyesti.

Vierailija
17/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisen naisen pitäisi jo mennä kimaltelevassa glamourmekossa ja siemailla bloody maryjä korkeasta lasista

Vierailija
18/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu aivan siitä, mistä klubista on kysymys.

Nuo klubit ovat aina vain joillekin tietyille ryhmille tarkoitettuja, ja niissä todella hyväksytään jäseniltä usein mitä kummallisempia käytöksiä.

Niissä on totuttu näkemään, kuinka joku saattaa ylittää rajansa, juoda liikaa, puhua liikaa, oksenataa tai muuta sellaista.

Tavalliset ravintolat ja baarit ja muut muunkin kansan paikat, ovat sitten lukunsa aivan erikseen.

Ja näihin ns. "klubeihin" pääsevätkin vain  ja ainoastaan tietyt ihmiset, tietyt naiset ja miehet.

Vierailija
19/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

About 30

Minäkin lopetin tuossa iässä, kun lapset syntyi, nyt täysi-ikäisiä ja taas mennään!

Vierailija
20/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaiselle ole mitään kiinteää ikärajaa. Menes käymään Berliinissä jollakin klubilla, niin näet kuinka hieman vanhemmatkin tieteenharjoittajat juhlivat eikä kukaan katso niitä nenänvarttaan pitkin. Siellä osataan juhlia siinä missä Suomessa mietitään: mitähän ne musta ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan