Zalandon palautus apua
Olen silloin tällöin tilannut jotain Zalandosta ja nyt pitäisi tehdä ensimmäistä kertaa palautus.
Ohjeissa lukee, että palautus pitää kirjata netissä omalle asiakastilille ja pakata tuotteet ja laittaa palautustarra pakettiin. Tämä on ihan selvää, mutta sitten Zalandon sivuilla lukee, että pakettiin pitää laittaa joku palautuslomake mukaan. Paketissa ei ollut palautuslomaketta. Vain se palautustarra, lähetyslista ja palautusohje ja joku viivakooditarra (erillinen kuin se osoitetarra, joka liimataan paketin päälle). Oletteko te saaneet vielä jonkun erillisen palautuslomakkeen, jonka olette laittaneet pakettiin, vai riittääkö se netissä tehty ilmoitus?
Kommentit (67)
Jos tuote on tullut sulle Zalando Partnerilta, niin paketissa on mukana palautuslomake, palautusta tuotteesta ei voi tehdä Zalandon nettisivuilla. Muulloin ihan normaalisti palautus sieltä nettisivujen kautta eikä mitään palautuslomakkeita tarvitse täytellä, eikä niitä paketin mukana tulekaan, jossei ole tosiaan tuo Zalando Partner mikä on toimittanut tuotteen. Ja mihinkään muualle niitä ei voi palauttaa maksutta kuin PostNordin toimipisteisiin/pakettiautomaatteihin.
Ja siinä Zalando Partnerin palautuslomakkeessa ei sitten ole mitään paikkaa mihin laittaa tilinumero rahojen palautusta varten jos olet maksanut tuotteen etukäteen. Itse otin Zalandon chatin kautta yhteyttä asiakaspalveluun ja ilmoitin sitä kautta oman tilinumeroni että tulee rahat takaisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut palautuspaketin mukaan Zalandolle sen lähetyslistan, joka tulee paketin mukana. En ryhdy erikseen tulostamaan mitään palautuslomakkeita.
On ne palautukset niin menneet tähän asti perille.Se palautus rekisteröidään netissä, läjetyslistaa ei tule laittaa mukaan. lomakkeita ei tulotstella muutenkaan.
Paitsi tarvittaessa se palautustarra.
Mulla on se palautustarra ollut aina paketissa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään lippuja ja lappuja ei tarvitse mukaan laittaa. Palautusilmoitus tehdään netissä, paketin palautus sinne mistä se on noudettu. Päälle liimataan se tarra joka on lähetteessä mukana. Automaatista ei saa kuittia, mutta järjestelmään jää palautuskoodi, joka näkyy PostNordin järjestelmässä. Jos ei ole automaattia, tehdään palautus kaupan kassalla.
Tuo on väärää tietoa, että palautetaan sinne mistä noudettu. postin automaatti ei huoli ILMAISEKSI zalandon palautusta. Se pyytää koodia, jota ei ole. Pitää palauttaa POST NORD AUTOMAATTIIN
No ethän sä sitä POSTIN automaatista ole voinut hakea, kun sen toimittaa POSTNORD.
Tai POSTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut palautuspaketin mukaan Zalandolle sen lähetyslistan, joka tulee paketin mukana. En ryhdy erikseen tulostamaan mitään palautuslomakkeita.
On ne palautukset niin menneet tähän asti perille.Se palautus rekisteröidään netissä, läjetyslistaa ei tule laittaa mukaan. lomakkeita ei tulotstella muutenkaan.
Mulla on se palautustarra ollut aina paketissa mukana.
Mulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään lippuja ja lappuja ei tarvitse mukaan laittaa. Palautusilmoitus tehdään netissä, paketin palautus sinne mistä se on noudettu. Päälle liimataan se tarra joka on lähetteessä mukana. Automaatista ei saa kuittia, mutta järjestelmään jää palautuskoodi, joka näkyy PostNordin järjestelmässä. Jos ei ole automaattia, tehdään palautus kaupan kassalla.
Paitsi ellei ole sitä tarraa mitä liimata.
Ne lähettää sulle sen tarran vaikka postin kautta, jos ei pysty sitä tulostamaan sieltä sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on väärää tietoa, että palautetaan sinne mistä noudettu. postin automaatti ei huoli ILMAISEKSI zalandon palautusta. Se pyytää koodia, jota ei ole. Pitää palauttaa POST NORD AUTOMAATTIIN
No ethän sä sitä POSTIN automaatista ole voinut hakea, kun sen toimittaa POSTNORD.
Olen eri, mutta kyllä vaan zalandon paketin voi noutaa MYÖS POSTIN tomaatista! Siinä kun valitset mihin se toimitetaan, tulee mulle useampi postin automaatti valikkoon. Palautus menee postnordin kautta AINA. Näin se vaan on. Tyhmempikin tajuaa tuon.
Lukekaa ne ohjeet Zalandon sivulta, niin ei tarvitse spekuloida. Itselläni on palautus niillä ohjeilla aina toiminut.
Mukava tietää että Zalando assisioituu noin paljon PostNordiin mutta Posti on ainakin vuoden jo myös kuljetellut näitä.
Mulla ei ole enää lähetyslistaa tallessa. Voinko laittaa toisen tilauksen palautukseen lähtevien sekaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole enää lähetyslistaa tallessa. Voinko laittaa toisen tilauksen palautukseen lähtevien sekaan?
Voit. Nää kaikki ohjeet löytyy sieltä Zalandon sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ellei ole sitä tarraa mitä liimata.
Ne lähettää sulle sen tarran vaikka postin kautta, jos ei pysty sitä tulostamaan sieltä sivuilta.
Tulostamisen voi hoitaa vaikka kirjastossa. Mutta en epäile etteikö he voi sitä postittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mukava tietää että Zalando assisioituu noin paljon PostNordiin mutta Posti on ainakin vuoden jo myös kuljetellut näitä.
Niin, mutta nyt on kyse palautuksista, ja ne menee vain ja ainoastaan PN:n kautta.
Mulla on kirjautunut palautus ihan oikein, vaikka en ole edes tehnyt sitä palautusta nettisivuilla. Olen siis vienyt paketin postiin ja autuaasti unohtanut sen palautuksen. Silti se on sinne Zalandon toimesta sitten kirjattu kun paketti on heille saapunut. Ei näin siis kannata tehdä, mutta näemmä toimii.
Mun mielestä Zalandolla on paras ja helpoin palautussysteemi kaikista nettikaupoista, siksi tilaan sieltä. Ja aina laskulla, niin ei tarvitse sinksailla rahojen kanssa ees taas, vaan maksaa ainoastaan ne, mitä pidän. Harvemmin palautan, mutta joskus nuorison kanssa tulee ihan väärin arvioitua koot - varsinkin teini-poika, jolle menee monen merkin isoimmat lasten koot 164-175 cm, mutta ei aina ja joissain merkeissä pienimmät miesten koot, mutta ei aina. Niitä on pakko välillä palauttaa. Eli tällainen rajatapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuollainen postnord on? Ikinä kuullutkaan.
Se on firma joka hoitaa mm. Elloksen ja Zalandon pakettien kuljetukset niihin paketin haku- ja palautuspisteisiin.
Itse haen ja palautan paketit läheiseen K-kauppaan, sinne Postnord ne kuljettaa ja hakee.Eli voi palauttaa samaan kauppaan, mistä sen paketin on hakenut?
Joo, mutta eri automaattiin
Ei sitä tarvitse mihinkään automaattiin palauttaa vaan siihen ihan samalle kassalle mistä sen noutikin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta nyt on kyse palautuksista, ja ne menee vain ja ainoastaan PN:n kautta.
Joo näin on. Tarkistin asian. En ole koskaan itse Postia käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta kuka hölmö valitsee postin jos voi valita PostNordin.. Postin jäljiltä se paketti on noudettavissa ties mistä (mutta ei siitä automaatista jonka valitsi) kun taas PostNordin kautta paketit on aina just siellä missä pitääkin.
Lisäksi posti on todella hidas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuollainen postnord on? Ikinä kuullutkaan.
Se on firma joka hoitaa mm. Elloksen ja Zalandon pakettien kuljetukset niihin paketin haku- ja palautuspisteisiin.
Itse haen ja palautan paketit läheiseen K-kauppaan, sinne Postnord ne kuljettaa ja hakee.Eli voi palauttaa samaan kauppaan, mistä sen paketin on hakenut?
Joo, mutta eri automaattiin
.
Ei sitä tarvitse mihinkään automaattiin palauttaa vaan siihen ihan samalle kassalle mistä sen noutikin..
Mutta jos nouti automaatista.
Vierailija kirjoitti:
Kun sä teet netissä sen palautusilmoituksen niin siihen voi kerätä useamman tilauksen tuotteet samaan palautukseen (kunhan ne kaikki siis fyysisesti mahtuu siihen yhteen ja samaan pussiin/laatikkoon) ja sitten lätkäiset jonkun näiden tilausten palautustarran siihen pakettiin sen entisen palautustarran päälle ja viet sen sitten sinne samaan paikkaan mistä sen nouditkin.
Ei tarvitse tulostella mitään tai laittaa lähetyslistoja pakettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta kuka hölmö valitsee postin jos voi valita PostNordin.. Postin jäljiltä se paketti on noudettavissa ties mistä (mutta ei siitä automaatista jonka valitsi) kun taas PostNordin kautta paketit on aina just siellä missä pitääkin.
Lisäksi posti on todella hidas.
Kiitos luottamuksesta! Tosin noi noutotiedot on niin kiinni sitä millaista ediä asiakas syöttää järjestelmiin, mutta yritämme parhaamme!