Tammikuiset 2022
Kommentit (36)
Ihana kuulla @pipsaliini ! ❤️ Jarrusukkia matkaan!
Hep!
Täällä tänä aamuna digillä 2-3vk. ❤
Hei! Täällä tuli kaksi viivaa lauantaina 😊 laskureiden mukaan laskettu aika 5.1. Jännittää!
Täällä myös viime viikolla plussattu! LA 7.1. :) Varhaisultraan aika varattu yksityiselle ja neuvolaan ajattelin soittaa huomenna.
3.5 plussattu ♡ Oisko kiinnostusta perustaa joku ryhmä, missä keskustella? whatsapp, Facebook, kik? Itellä eka raskaus niin ois niin paljon kysyttävää, jaettavaa, ihmeteltävää jne :)
Itse liityin juuri Tammikuiset2022 -fb ryhmään. Tuolla nyt reilu 100 jäsentä.
Mietin kyllä, että olisi kiva päästä höpisemään pienemmällä porukalla eli whatsapp voisi olla oikea kanava siihen!
Väsyttää, kuvottaa, pissattaa😅 Rv 4+4
Neljäs lapsi, kuopus jo 10v, kuinkahan sitä osaa taas sen vauva-arjen😁
Yskiminen, aivastelu ja nopea nousu/sängyssä kyljen kääntö repii välillä alavatsan aivan helvetisti.. Tätäkö nyt sitte loppuaika🙄🙄
Minkä ikäisiä ja mistäpäin olette?
Moikka! Tein positiivisen tänään. LA ois Tammikuun loppupuolella. Oon varovaisen skeptinen kuitenkin vielä. Olo on ihan hyvä, toivottavasti edessä yhtä oireeton raskaus kuin esikoisesta, jos raskaus jatkuu. Esikoinen on reilu vuoden ja minä + mies muutamaa vuotta alle 30v.
Mie plussasin 2.5 ja la on 2.1 vähä jännittää ku on ensimmäinen lapsi mutta toivotaan että kaikki menee nyt hyvin ☺️
Täällä plussattu 8.5. Jännittää. Oli vähän shokki itselle :D Esikoinen nyt 2v. Kiinnostaako ketään pienempi fb/whatsapp-ryhmä? Itse vähän karttelen noita isoja ryhmiä.. :D
Hei,
Apua täällä myös tänään plussattu. Vielä tiistaina oli negatiivinen ja meidän oli miehen kanssa tarkoitus pitää jonkin aikaa tiukasti kondomisuojasta kiinni tän hetkisen ruuhkavuosielämän vuoksi. Ollaan silti molemmat tosi onnellisia vaikka jännittääkin. Vauvalla tulee olemaan tuolloin vähän vajaa 2v isosisko! Minulla on jo hiukan kuvottava olo ja toivon todella ettei edellisen raskauden hyperemeesioireet tule taas kun kuukauden päästä on meidän häät 😃
Onnea kaikille!
-J
Elppa kirjoitti:
Täällä plussattu 8.5. Jännittää. Oli vähän shokki itselle :D Esikoinen nyt 2v. Kiinnostaako ketään pienempi fb/whatsapp-ryhmä? Itse vähän karttelen noita isoja ryhmiä.. :D
Kiinnostaisi tuo ryhmä, kun en halua noihin isoihin ja täällä tulee käytyä harvoin.
Täällä valitettavasti tänään keskenmeno. Olo on hirveä. Itkenyt koko päivän. Toivottavasti muilla onnistaa <3
Hei,
Täällä kirjoittelee 12.5. plussannut. En ole miestäni lukuun ottamatta kertonut vielä kenellekään, joten vertaistuen vuoksi nyt vihdoin päätin kirjoittaa, olen seurannut vauvakuumeilijoiden palstaa jo useamman kuukauden.
Viikkojen laskeminen hämmentää, Clearblue testillä sain tuloksen 'Raskaana 2-3', Preggers sovellus näyttää tällä hetkellä 'viikko 4, 3+5' mutta jos lasken viikkoja edellisistä kuukautisista, niin viikkoja pitäisi olla enemmän.. Kierto on viime kuukausina ollut hieman epäsäännöllinen 27-35 pv.
Luotanko enemmin sovellusten viikkolaskentaan vai omaan laskentaan edellisten kuukautisten alusta?
Elppa kirjoitti:
Täällä valitettavasti tänään keskenmeno. Olo on hirveä. Itkenyt koko päivän. Toivottavasti muilla onnistaa <3
Olen niin pahoillani Elppa. Voimia sinne!
Meillä plussattiin maanantaina, DPO 9 ensin haamuviivalla mutta illalla "Pregnant"-digitestillä. Ensimmäinen yrityskierto alkuvuoden kohdunulkoisen jälkeen ja heti tärppäsi. Päästään nyt ilmaiseksi varhaisultraan, kun kohdunulkoisen riski kohonnut. Toivottavasti on oikeassa paikassa ja pysyy muutenkin mukana! Eilen DPO 10 tuli myös digitestiin raskaana 1-2. Laskettu olisi ihan tammikuun lopussa tai helmikuun alussa. Toivo on korkealla, kun plussa tuli jo noin aikaisin. Kohdunulkoisessa tuli plussa vasta neljä päivää menkkojen alun jälkeen ja silloinkin tuo raskaana 1-2.
Kirsikankukka kirjoitti:
Hei,
Täällä kirjoittelee 12.5. plussannut. En ole miestäni lukuun ottamatta kertonut vielä kenellekään, joten vertaistuen vuoksi nyt vihdoin päätin kirjoittaa, olen seurannut vauvakuumeilijoiden palstaa jo useamman kuukauden.Viikkojen laskeminen hämmentää, Clearblue testillä sain tuloksen 'Raskaana 2-3', Preggers sovellus näyttää tällä hetkellä 'viikko 4, 3+5' mutta jos lasken viikkoja edellisistä kuukautisista, niin viikkoja pitäisi olla enemmän.. Kierto on viime kuukausina ollut hieman epäsäännöllinen 27-35 pv.
Luotanko enemmin sovellusten viikkolaskentaan vai omaan laskentaan edellisten kuukautisten alusta?
Mulla oli aikaisemmissa kierroissa tasan 28 pv kierto. Viikkoihinhan vaikuttaa myös kuukautiskierron pituus. Nyt tikutin ovulaatiota, ja se tuli viikon myöhempään, eli 28 kierto muuttui 35 päivän kierroksi. Se pitää osata myös muuttaa sovelluksissa sun muissa, ja tietty sanoa myös neuvolassa ja lääkäreissä. Sen perusteella voi sitten laskea viikkoja. Ovulaatiosta on aina 12-14 pv menkkoihin, mutta ovulaatio voi tulla menkkojen alusta viikon, kahden, kolmen tai vaikka neljän viikon kuluttua. https://www.aava.fi/raskauslaskuri > tuolla voi esim laskea ja laittaa kierron pituuden!
Moikka vaan! Ehkä minäkin uskallan tänne jo liittyä. Olen hieman yli 30v. Tämä on nyt kuudes raskaus, yksi lapsi. Aikaisemmat raskaudet alkaneet hoidoilla, tämä nykyinen luomuihme. Verenohennuslääkitys on tulppariskin vuoksi.
Nyt menossa 6+2 ja jatkuva pelko ja oireiden kyttääminen. Ensi viikolla eka uä. Jännittää!
Heippa, täällä myös 17.5 plussannut. Ekaa odotellaan, jännää 🤗 Omien laskujen mukaan rv 5+1. Oireita ei juuri muita ole kuin tissit arat ja menkkatyylistä jomotusta alavatsalla 🤔
Eilen aamutesti nega, mutta päivätestissä haamu💕
IVF, eli hedelmöityksen ajankohta tiedossa, jonka perusteella LA olisi 11.1