Kyllä hävetti, kun myyjä pyytää nostelemaan maskia papereita kysyessä :(! Ikää 36v
Yleensä kukaan muutenkaan sitä kuvaa syynää :(..
Voi luoja..
Kommentit (37)
Näin maskiaikana muistuttaisin siitä että kaupan kassa näkee vain kasvojen yläosan. Eli joka kerta kassa yrittää arvioida näyttääkö asiakas alle 30-vuotiaalta kulmakarvojen ja silmienympärysten perusteella. Itse ottaisin henkkareiden kysymisen kohteliaisuutena, mutta jostain syystä jotkut siitä loukkaantuvat. En tiedä miksi. 🤔
Lisäyksenä vielä että Kesko on alkanut "sakottamaan" myyjiä. Eli jos alle 30-vuotias haamuasiakas ostaa ikärajoitettuja tuotteita ja myyjä ei kysy häneltä henkkareita, niin työntekijä saa varoituksen.
Niin, se kassatyöntekijä vaan tekee työtään niillä ohjeissa, jotka sen työntekoon on annettu ja sitten joku täti-ihminen siinä alkaa pitää showta joka hidastaa niiden muiden asioimista. Move on! Nothing to see here.
Pahinta, mitä se naapuri voi siinä tilanteessa ap:n kohdalla katsoa niin on se, et se näkee sut häpeilemässä siinä kassalla. Aika noloa aikuiselta. Ketään ei oikeasti kiinnosta, ellet ala mesomaan. Sit oot vaan se nolo naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Lisäyksenä vielä että Kesko on alkanut "sakottamaan" myyjiä. Eli jos alle 30-vuotias haamuasiakas ostaa ikärajoitettuja tuotteita ja myyjä ei kysy häneltä henkkareita, niin työntekijä saa varoituksen.
Ei taida olla laillista. Eikä järkevää, silloinhan myyjän pitäisi pitää varmuuden vuoksi 15-20 vuoden marginaali eli kysyä 45-50 vuotiaiden näköisiltä paperit.
Vierailija kirjoitti:
Tätä naurettavuutta esiintyy tuskin missään muussa maassa kuin Suomessa. Pitäköön alkoholinsa. Minä en jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Näin maskiaikana muistuttaisin siitä että kaupan kassa näkee vain kasvojen yläosan. Eli joka kerta kassa yrittää arvioida näyttääkö asiakas alle 30-vuotiaalta kulmakarvojen ja silmienympärysten perusteella. Itse ottaisin henkkareiden kysymisen kohteliaisuutena, mutta jostain syystä jotkut siitä loukkaantuvat. En tiedä miksi. 🤔
Tottakai loukkaannun jos lapseksi luullaan. Joo joo, se on niiden työtä ja lässyti lää. Ärsyttää se itse ilmiö.
Samajuttu. Mullakkin. On alettu tekee tota ja oon jo 43v :0.
Kaverinkaa yks päivä mietittii et ne on tainnu tarkentaa tot henkkareiden kattomista varmaan maskihomman takia..
2021 tuli uusi sääntö voimaan. Pitää tsekata myös kuva ei vain numero :).
Minusta noin olisi pitänyt olla aina.
T. Kassaneiti
Tokikaan kaikki eivät noita noudata vieläkään vaan jättämättä räikeästi jopa kysymättä papereita maskiin hautautuneelta nuorelta.
Ei jestas. On ihmiset aika sokeita jos vielä viiskymppisiltä kysyvät. Vai onko kassatäti ite 70 vee?
Lapin käräjäoikeus tuomitsi tänään vuo nna 1992 syntyneen Mus ta fa Kar im Ab du ln abi Al-Kin anin kolmesta Rovaniemellä tehdystä seks uaaliriko ksesta 5 vuoden 6 kuukauden ehdottomaan vankeuteen.
Pitkään vankeustuomioon johtivat joulukuun alussa 2020 törkeä lapsenra iskaus ja saman kuun puolessavälissä lapsen seksuaalinen hyvä ksikäyttö ja raiskauksen yritys. Kaikki rikokset Al-Kinani teki Rovaniemellä.
Tämä mies pakeni sotaa, tuli tänne ja tuhosi suomalaislapsia.
Hirviö!
Saalistaja!
Tämä ihminen ei kuulu Suomeen eikä Eurooppaan.
Helsingissä Pa ko laiset pelkästään viime vkl tehneet kolme ta oon yritystä puu koilla.lisäksi nämä elukat aiheuttavat kansan kahtiajaon ja nostavat vihan myös vasemmistoa ja vihreitä kohtaan
Nainen 28, vihervasemmistolainen
Vierailija kirjoitti:
Tokikaan kaikki eivät noita noudata vieläkään vaan jättämättä räikeästi jopa kysymättä papereita maskiin hautautuneelta nuorelta.
Tai pikemminkin voisimme puhua siitä, että harva noudattaa tuota vaan kyselee entiseen malliin jos edes kysyy 😑
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap hyvinkin paljon kammottavan näköinen? Tyytyväinen korona-aikaan, kun saa pärstän piilottaa maskin taakse?
Olen. Painan 95kg ja naama on turpea, kuin norsun perse :(.
Peittyy hyvin maskin taakse. Minusta tuo on todella nöyryttävää.
Varmasti ajatteli, että onko tuo muka se sama ihranaama.
Tuota 70v kyllä epäilen!
T.ap
Ne kysytään sen takia että kaupoilla on joku juttu että yritetään kysyä mahdollisemman monelta
Juu en ota kohteliaisuutena, että pidetään mahdollisena, että olen alle 18v, eli juuri äskettäin peruskoulun päättänyt finninaama. Juu ei ole kohteliaisuus.