Monesko lasi skumppaa menossa?
Kommentit (26)
Selvinpäin mennään toistaiseksi. Lasi simaa ja kuppi kahvia pohjilla.
Ihan oluella mennään ja sitten kun olut loppuu meen nukkumaan.
Just siemasin ekan lasillisen tyhjäksi.
Kohta 18-v poika viettää vapunaattoaan kotona, niinkuin yleensäkin. On sillä kavereita koulussa, mutta kotona ne kaverit ovat kaikki netissä, tai näin ainakin sanoo. Meillä ei käy koskaan kavereita kotona teinillä.
No, joka tapauksessa tarjottiin pojalle, että tule maistamaan kuohuviiniä, kun kuukauden päästä kuitenkin olet jo 18-vuotias. Naurahti ja sanoi, ettei hän mitään kuohuviiniä juo.
Jos annoksia virallisesti lasketaan, niin kuudes. Mutta, minun lasillisissa vasta kolmas. Eli pullon pohjat menossa jo.
Ensimmäinen skumppalasi tuli tyhjäksi. Ennen sitä otin lasillisen simaa ja sitä ennen oluen ruuan kanssa. En ole mitenkään ryyppäämässä enkä muuten juhli. Seuraavaksi ajattelin kuunnella äänikirjaa. Ja hakea ehkä simaa.
Nollas. Kohta otan kolmannen pikkusiiderin
Siteeraan Andy McCoyta julkkis bb:stä:
"Mä vihaan skumppaa"
Puhtaasti cocacolazeroa. Iltapäivällä join pari kuppia kahvia ja puolenpäivän tienoilla kurria lämpimän aterian kanssa.
Päivällä meni kolme, nyt olen siirtynyt viskiin.
Nolla lasia skumppaa alla eikä simaakaan ole tullut maisteltua. Tänään olen muutenkin selvinpäin, huomenna otan muutaman snapsin vappuruoan kaverina.
Pari lasillista simaa olen juonut.
Yksi pullo käytössä niin pitää säännöstellä juomisia.
Kolme siideriä mennyt, kohta kaksi lisää...
Skumppan 0, simaa 1. Hyvä saldo siis.
Ei ole vielä skumppaa avattu, pitää käydä lenkittämässä koira ensin. Simaa kyllä join lasillisen