Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko ystäväni?

Vierailija
30.04.2021 |

Toisen ketjun inspiroimana kysyn, olisitko ystäväni?

En pidä small talkista, en pidä juoruilusta, en pidä ihmisten vertailusta, tai siitä että joku on muka parempi. En pidä siitä piikittelevästä huumorista mitä moni harrastaa.

Tykkään analysoida ja minusta kaikesta voi keskustella. Loputtomiin. Tykkään rempata ja korjailla, se kiinnostaa minua enemmän kuin kosmetiikka.
Tykkään kyllä kauniista vaatteista.

Olen introvertti enkä koskaan soita kenellekään tai laita viestiä.

Olen siis nainen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
2/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut näitä yksipuolisia ystävyyssuhteita, ja onhan se tylsää. En ala siihen enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan.

Miksi? Miksi sitä täytyi oikein painottaa?

Et ymmärrä erilaisuutta?

Vierailija
4/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteydenpito olisi vain minun varassani, en varmaankaan. Tulkitsisin sen niin, että et ole kovin kiinnnostunut minusta tai seurastani. Noi muut ominaisuudet on ihan ok.

Vierailija
5/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan.

Tuleeko sinulle hyvä mieli kun pääset loukkaamaan muita? Oletko sairas?

Vierailija
6/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ja haluaisinkin ystävän joka ei koskaan soita. Inhoan puhua puhelimessa/zoomissa. Jotain voisin viestitellä jossain messengerissä kanssasi mutta niin ettei tarvisi heti vastata. Olen itse äärimmäisen introvertti mutta olisi kiva kun olisi joku (edes nimellinen) kaveri jonka kanssa ei tarvisi tavata edes kerran kuukaudessa. Aletaanko kavereiksi? Olen itse 40 v.

Vierailija
7/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin!

Olet just mun tyylinen ihminen. Ei jatkuvaa jonnin joutavaa lätinää ja kikattelua, pärjäät itseksesikin etkä roiku jatkuvasti helmoissa, mutta osaat keskustella. Täydellistä

Vierailija
8/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla panoystäväsi.

Vierailija
9/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sinun ystäväsi ehdottomasti jos me saadaan ainakin yksi yhteinen keskustelun aihe josta tykätään yhdessä jutella. Minä introverttina ukkona tykkään paljon tietokonepeleistä  ja retkeilystä.

Vierailija
10/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sillä ajalla mikä minulla on tässä elämänvaiheessa ystävyyteen käytettävissä. Tietenkään ystävyys ei ole päätös, vaan sellainen joka kahden ihmisen välille muodostuu pitkän ajan ja yhteisten kokemusten karttuessa. M

Vierailija
11/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti viestisi perusteella!

Vierailija
12/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen hieman samantapainen nainen 34 v.

Vierailija
13/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin jos on isot tai kiinteät pystäri tissit ja haluat seksiä usein.

Vierailija
14/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamahtaisitko sinä ilmoittamatta oveni taakse ja minä sinun? Miten tämä toimisi niin että olisi vastavuoroista?

Vierailija
15/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
16/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti.

Vierailija
17/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska koet tarpeelliseksi luetella heti ensimmäisenä mistä ET tykkää. Arvaan, että sinulla on not like other girls -syndroomaa kun katsot myös tarpeelliseksi kertoa, että et välitä kosmetiikasta - ikäänkuin kosmetiikasta välittäville naisille olisi välttämätöntä, että kaverit tykkäävät ihonhoidosta, meikeistä ja jutella niistä.

Suurin este olisi tuo "en ikinä laita viestiä". En käsitä, kuinka ystävyyden tulisi järjestyä sillä tyylillä, että pelkästään toinen ottaa yhteyttä. Itsellä tulisi ylpeys vastaan toisen tai kolmannen aloitteen jälkeen. Poikkeus voisi olla vain, jos toisella on voimakas ahdistus, autismi, mutismi tms. joka tekee siitä viestittämisestä hänelle erityisen vaikeaa. Tällaisessa tilanteessa tottakai tulisin vastaan. "Olen introvertti" on sen sijaan sellainen selitys, joka ei riitä.

Vierailija
18/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei!

Vierailija
19/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä ilman minkäänlaista yhteydenpitoa? No vaikka sitten...

Vierailija
20/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuulostaa siltä, että voisin hyvin olla, mutta ystävyys on minusta vastavuoroista. Minäkin haluan että minulle soitetaan ja laitetaan viestiä. Tiedän miltä tuntuu olla se joka hoitaa yhteydenpitämisen ja se tuntuu p*skamaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän