Suhde huomattavasti nuoremman miehen kanssa?
Kerro hyvät ja huonot kokemuksesi suhteestasi nuorempaan mieheen. Miten lähipiiri suhtautui? Johtuiko mahdolliset ongelmat ikäerostanne?
Olen ihastunut itseäni huomattavasti nuorempaan mieheen ja luulen, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan. Nyt pohdin, että yritänkö selvittää, onko hänkin kiinnostunut vai unohdanko koko jutun?
Kommentit (16)
No ainakin 14 vuotta nuorempi. Näin minusta.
Joo. Kuuma lomaromanssi etelässä 19-vuotiaan kanssa. Ei osannut oikein mitään, mutta oppi kyllä. Henkisesti vielä niin lapsi, että ei voinut ajatella vakavempaa suhdetta, mutta seksissä ei haitannut. Kannattaa miettiä sitä, että yleensä menaiset haluamme myös henkisen yhteyden ja se ei välttämättä onnistu huomattavasti nuoremman kanssa, mutta ei se hyvä seksikään ole hassumpaa.
Aijai kun saisikin rinnalle vanhemman naisen.. 🥺
No, riippuu varmaan ikäkausista, mun näin kun ollaan 40v ja 50v, niin ei ikäeroa edes huomaa. Ihmiset vanhanee, kehittyy ja viisastuu myös niin eri tahtiin.
Ei tunteet ikää katso. Itsekin olen ollut pitkään ihastunut itseäni melkein 10 vuotta nuorempaan mieheen mutta olen epävarma ainoastaan hänen tunteistaan, en siitä etteikö juttu voisi toimia jos yhteen päädyttäisiin. Hänkin on jo yli kolmekymppinen joten ei ole kyse mistään kovin nuorista edes. Minä nelikymppisenä toki tiedän mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelimme tästä juuri aasialaisen vaimoni kanssa. Hän oli erittäin nuori kun tapasimme(15-vuotta minua nuorempi). Kaikki alkoi romanssista ja muuttui rakkaudeksi<3
Mujava kuulla. Minulla on juuri seksiromanssivaadialaisen baisen kanssa... Ja hyvää seksiä onkin, tiedätte varmaan miksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelimme tästä juuri aasialaisen vaimoni kanssa. Hän oli erittäin nuori kun tapasimme(15-vuotta minua nuorempi). Kaikki alkoi romanssista ja muuttui rakkaudeksi<3
Mujava kuulla. Minulla on juuri seksiromanssivaadialaisen baisen kanssa... Ja hyvää seksiä onkin, tiedätte varmaan miksi ;)[/quote
Vaadialaisen baisen???? WTF?
Onko nyt joku uusi buumi nousut, kun toistuvat aloitukset samasta aiheesta. Vai onko ihmiset rohkeampia suhteissa?
Vierailija kirjoitti:
oksettavaa
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko iso pippeli?
En ole vielä rohjennut selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mujava kuulla. Minulla on juuri seksiromanssivaadialaisen baisen kanssa... Ja hyvää seksiä onkin, tiedätte varmaan miksi ;)[/quote
Vaadialaisen baisen???? WTF?
Jos b = n, se on naadialaisen naisen, jos yhtään auttaa tulkintaa :D
Joo. No tapasin itseäni reippaasti nuoremman miehen mutta ei suhteesta tuu mitään. Meillä niin erilaiset taustat.