Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde huomattavasti nuoremman miehen kanssa?

Vierailija
30.04.2021 |

Kerro hyvät ja huonot kokemuksesi suhteestasi nuorempaan mieheen. Miten lähipiiri suhtautui? Johtuiko mahdolliset ongelmat ikäerostanne?

Olen ihastunut itseäni huomattavasti nuorempaan mieheen ja luulen, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan. Nyt pohdin, että yritänkö selvittää, onko hänkin kiinnostunut vai unohdanko koko jutun?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. No tapasin itseäni reippaasti nuoremman miehen mutta ei suhteesta tuu mitään. Meillä niin erilaiset taustat.

Vierailija
2/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on reippaasti nuorempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin 14 vuotta nuorempi. Näin minusta.

Vierailija
4/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kuuma lomaromanssi etelässä 19-vuotiaan kanssa. Ei osannut oikein mitään, mutta oppi kyllä. Henkisesti vielä niin lapsi, että ei voinut ajatella vakavempaa suhdetta, mutta seksissä ei haitannut. Kannattaa miettiä sitä, että yleensä menaiset haluamme myös henkisen yhteyden ja se ei välttämättä onnistu huomattavasti nuoremman kanssa, mutta ei se hyvä seksikään ole hassumpaa.

Vierailija
5/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai kun saisikin rinnalle vanhemman naisen.. 🥺

Vierailija
6/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, riippuu varmaan ikäkausista, mun näin kun ollaan 40v ja 50v, niin ei ikäeroa edes huomaa. Ihmiset vanhanee, kehittyy ja viisastuu myös niin eri tahtiin.

Vierailija
7/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettavaa

Vierailija
8/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunteet ikää katso. Itsekin olen ollut pitkään ihastunut itseäni melkein 10 vuotta nuorempaan mieheen mutta olen epävarma ainoastaan hänen tunteistaan, en siitä etteikö juttu voisi toimia jos yhteen päädyttäisiin. Hänkin on jo yli kolmekymppinen joten ei ole kyse mistään kovin nuorista edes. Minä nelikymppisenä toki tiedän mitä haluan.

Vierailija
9/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelimme tästä juuri aasialaisen vaimoni kanssa. Hän oli erittäin nuori kun tapasimme(15-vuotta minua nuorempi). Kaikki alkoi romanssista ja muuttui rakkaudeksi<3

Mujava kuulla. Minulla on juuri seksiromanssivaadialaisen baisen kanssa... Ja hyvää seksiä onkin, tiedätte varmaan miksi ;)

Vierailija
10/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelimme tästä juuri aasialaisen vaimoni kanssa. Hän oli erittäin nuori kun tapasimme(15-vuotta minua nuorempi). Kaikki alkoi romanssista ja muuttui rakkaudeksi<3

Mujava kuulla. Minulla on juuri seksiromanssivaadialaisen baisen kanssa... Ja hyvää seksiä onkin, tiedätte varmaan miksi ;)[/quote

Vaadialaisen baisen???? WTF?

Vierailija
11/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 vuotta

Vierailija
12/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt joku uusi buumi nousut, kun toistuvat aloitukset samasta aiheesta. Vai onko ihmiset rohkeampia suhteissa?

Vierailija
13/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iso pippeli?

Vierailija
14/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oksettavaa

Miksi?

Vierailija
15/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko iso pippeli?

En ole vielä rohjennut selvittää.

Vierailija
16/16 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mujava kuulla. Minulla on juuri seksiromanssivaadialaisen baisen kanssa... Ja hyvää seksiä onkin, tiedätte varmaan miksi ;)[/quote

Vaadialaisen baisen???? WTF?

Jos b = n, se on naadialaisen naisen, jos yhtään auttaa tulkintaa :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan