Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suhtaudut kehuihin

Vierailija
30.04.2021 |

Sain tuntemattomalta ig-seuraajalta pitkän viestin, jossa hän oli tehnyt analyysin siitä minkälainen ihminen minusta välittyy storyjen ja julkaisujen perusteella sekä ylisti kuinka kaunis olen. Kirjoitti todella kauniisti ja seikkaperäisesti, mutta ahdistuin tästä todella paljon eivätkä ystäväni ymmärrä tätä, vaan minusta minun pitäisi olla imarreltu. Minusta tämä on vaan aivan liian outoa, sillä storyt eivät ole mitään ihmeellisiä, vaan jaan videoita esim. lenkiltä tai maisemista sekä jotain hauskoja meemejä. Enkä ole oikein keskustellutkaan tämän ihmisen kanssa mistään.

Kuinka itse suhtautuisitte tällaiseen asiaan? Jos kehut koskevat töitäni ja kuvia (ig-tili koskee valokuvausharrastustani) niin olen todella otettu, mutta tällaisista en tykkää yhtään, joka on näin henkilökohtaista.

Kerran sain puolitutulta ns. rakkausrunon ja sekin tuntui aivan kauhealta, koska tunne ei ollut molemminpuolinen. Jotenkin samanlainen fiilis tuli myös tästä viestistä, vaikka ei nyt sama asia ole todellakaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi