Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isompi leuka kasvoihin ja litteämmät poskipäät - vinkkejä kaivataan

Vierailija
30.04.2021 |

Olen pienehköleukainen nainen ja haluaisin isomman leuan ja litteämmät poskipäät. Onko kenelläkään kokemuksia leukaproteesista tai hyaluronihappopistoksista leukaan tai poskiin siten, että posket näyttäisivät tasaisemmilta, kun voimakkaita poskipäitä kompensoitaisiin pistoksilla jne.? Paljonko maksoi?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, minulla on luonnostaan tuollaiset kasvot, ja haluaisin itse sellaiset suomalaisille tyypilliset pyöreät posket ja pienet leukaperät.

Vielä: koska tällaiset kasvonpiirteet ovat rumat ja miehekkäät. Minulla on vielä iso nenä kaiken lisäksi. Jos minulla on lyhyet hiukset, minua luullaan mieheksi.

Eli ole ap onnellinen, että sinulla ei ole litteitä( eli korkeita poskipöitä) ja jykeviä leukaperiä.

Jos minulla olisi rahaa, niin kävisin pienennyttämässä leukaperäni ja ottaisin poskipääimplantit, jotta saisin pyöreät posket, ja pienennyttäisin nenäni nykeröksi.

Vierailija
22/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää vitsi?

0/5

Ei ole, vaan totta. Tykkään aika voimakkaasta leuasta naisilla ja olen aina ihaillut litteitä poskipäitä. Lisäksi hyvin kapea suora nenä ja ohuet huulet, joissa olisi monalisamainen hymy ilman että hymyilen = olisi täydellisyyttä. Nyt mulla on suunpielet alaspäin, jos en hymyile ja kasvot muutenkin todella rumat.

T. Ap

Katsele vähemmän peiliin. Keksi muuta elämänsisältöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista myös kavennuttaa lantio samalla ja laittaa täytettä vyötärölle, ällö sellainen leveähkö lantio ja kapea vyötärö naisella.

Mistä arvasit? :O Ehdottomasti tarvitsen kapeamman lantion ja paljon litteämmän pepun myös.

Mitäs luulet, alatko olla tuttua tavaraa täällä?

Terapian aikana on ihan tyypillistä ihastua terapeuttiin. Jatka vain asioiden käsittelyä. Hyvä, kos sinulla on hoitosuhde.

Vierailija
24/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään korkeat poskipäät eivät ole mitenkään "itäsuomalaisia".

No kyllä ne nyt vaan keskimääräisesti ovat. Olen kasvanut Länsi-Suomessa ja sukua myös Itä-Suomessa (Savossa). Muutenkin olen matkustanut paljon ympäri Suomea eri seuduilla. Joten monennäköistä ihmistä on nähty. Näin yleisesti ottaen idässä juuri nimenomaan on korkeat poskipäät ja lännessä matalat tai käytännössä monilla ei "poskia" lainkaan. Tämä on myös tieteellinen fakta. Mainittu Tiede-lehdessäkin kun on suomalaisten dna:ta ja etnisyyttä selvitetty. Tietysti tämä ei tarkoita etteikö lännessä voisi olla isoposkisia ihmisiä tai toisinpäin. Ja nykyäänhän ihmiset muuttavat paljon.

Vierailija
25/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tosi pieni leuka ja korkeat poskipäät (silmät syvällä päässä vielä) ja ärsyttää. Haluaisin selkeän leuan ja jawlinen.

Vierailija
26/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, minulla on luonnostaan tuollaiset kasvot, ja haluaisin itse sellaiset suomalaisille tyypilliset pyöreät posket ja pienet leukaperät.

Vielä: koska tällaiset kasvonpiirteet ovat rumat ja miehekkäät. Minulla on vielä iso nenä kaiken lisäksi. Jos minulla on lyhyet hiukset, minua luullaan mieheksi.

Eli ole ap onnellinen, että sinulla ei ole litteitä( eli korkeita poskipöitä) ja jykeviä leukaperiä.

Jos minulla olisi rahaa, niin kävisin pienennyttämässä leukaperäni ja ottaisin poskipääimplantit, jotta saisin pyöreät posket, ja pienennyttäisin nenäni nykeröksi.

Nämä ovat makuasioita, mutta itse en pidä nykerönenästäkään, vaan sellainen suora "isohko" kotkannenäkin on kauniimpi kuin nykerö, peruna tai hyppyrimäinen. Kuulostat uljaalla ja tyylikkäällä tavalla kauniilta minun mielestäni.

Vierailija
27/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta sä olet jo ulissut tätä samaa palstalla?

Vierailija
28/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista myös kavennuttaa lantio samalla ja laittaa täytettä vyötärölle, ällö sellainen leveähkö lantio ja kapea vyötärö naisella.

Mistä arvasit? :O Ehdottomasti tarvitsen kapeamman lantion ja paljon litteämmän pepun myös.

Mitäs luulet, alatko olla tuttua tavaraa täällä?

Terapian aikana on ihan tyypillistä ihastua terapeuttiin. Jatka vain asioiden käsittelyä. Hyvä, kos sinulla on hoitosuhde.

Sekoitat johonkin toiseen henkilöön minut. Tosin kun miettii suomalaisia kauneusihanteita, niin todennäköisesti muillakin vähän samantyyppisen näköisillä lienee sama tuska ja häpeä läsnä elämässään.

Vierailija
29/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää vitsi?

0/5

Ei ole, vaan totta. Tykkään aika voimakkaasta leuasta naisilla ja olen aina ihaillut litteitä poskipäitä. Lisäksi hyvin kapea suora nenä ja ohuet huulet, joissa olisi monalisamainen hymy ilman että hymyilen = olisi täydellisyyttä. Nyt mulla on suunpielet alaspäin, jos en hymyile ja kasvot muutenkin todella rumat.

T. Ap

Katsele vähemmän peiliin. Keksi muuta elämänsisältöä.

Katson peiliin aamuin illoin, kun pesen hampaani ja kasvoni. Ja aina, kun pesen käteni muualla kuin keittiössä. Muuten ei tule katseltua omaa naamaa.

Vierailija
30/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monta vuotta. Muistan terapeuttihullun pitkien aikojen takaa.

Olin välillä niin kauan poissa palstalta, etten olisi uskonut sen mellastavan täällä edelleen. Mutta näköjäänpä mellastelee.

Tuo "sekotat minut johonkin toiseen" on sille erittäin tyypillinen ilmaus.

Vierailija
31/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso leuka naisella on ruma.

Vierailija
32/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso leuka naisella on ruma.

Ei ole, vaan se on kaunis ja seksikäs. Fakta.

Vierailija
33/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat poskipäät ja pieni leuka? Siis nuo piirteethän on nimenomaan kaikkien tutkimusten mukaan perinaisellisia ja vetoaa miehiin. Miksi haluat näyttää miehekkäämmältä?

Vierailija
34/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disneyn uusi animaatioelokuva: Valkoinen kukko ja musta söpöläinen. Mitä mieltä?

Traileri:

https://fi.faperoni.com/video/44j_Valkoinen-kukko-ja-musta-s%C3%B6p%C3%…

Vierailija
35/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monta vuotta. Muistan terapeuttihullun pitkien aikojen takaa.

Olin välillä niin kauan poissa palstalta, etten olisi uskonut sen mellastavan täällä edelleen. Mutta näköjäänpä mellastelee.

Tuo "sekotat minut johonkin toiseen" on sille erittäin tyypillinen ilmaus.

Siirryin tälle palstalle vuonna 2014, ja muistaakseni jo silloin tai ainakin vuonna 2015 t.h. kirjoitteli täällä. Jutut keskittyivät silloin miehensä harjoittamaan väkivaltaan.

Vierailija
36/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeat poskipäät ja pieni leuka? Siis nuo piirteethän on nimenomaan kaikkien tutkimusten mukaan perinaisellisia ja vetoaa miehiin. Miksi haluat näyttää miehekkäämmältä?

Suomessa ne eivät ole ihanne ainakaan. Täällä keskustelupalstoilla naureskellaan pienileukaisille naisille ja pidetään sitä nolona piirteenä. Haluaisin näyttää vahvalta ja sellaiselta, että ihmiset eivät halveksisi minua tai pitäisi sellaisena, joka ansaitsee pelkkää kiusaamista. Olisi myös innostavaa löytää elämänkumppani. Rumana naisena on mahdotonta löytää seurustelukumppania.

T. Ap

37/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai vaan tahdo näyttää Victorialta, jolla on sikakarjun leuka ?

Tai joltain lattanaama kiinalaiselta ? Silloin vasta ruma olet.

Mieti nyt uudemman kerran.

Vierailija
38/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Et kai vaan tahdo näyttää Victorialta, jolla on sikakarjun leuka ?

Tai joltain lattanaama kiinalaiselta ? Silloin vasta ruma olet.

Mieti nyt uudemman kerran.

Ei, vaan haluaisin näyttää 80-luvun Brigitte Nielseniltä. 🙂

https://www.vintag.es/2019/04/sylvester-stallone-and-brigitte-nielsen.h…

T. Ap

Vierailija
39/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brigitte Nielsen 🔥❤🔥❤

Vierailija
40/42 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukaimplantti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi