Kiitoslahja sairaalaan?
Jouduin sairaalaan yllättäen ja koin saavani älyttömän hyvää hoitoa. Haluaisin lähettää osastolle jonkinlaisen lahjan kiitokseksi. Onko ehdotuksia millainen olisi hyvä ja kätevä lahja? Ajattelin esim geishakonvehtirasiaa tms jotain missä olisi yksilöllisesti käärittyjä suklaita.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Muista korona!
En suosittele koronaa sinne lähettämään. Joku konvehtirasia on varmasti ihan ok.
Minä myös kerran vein (kauan ennen koronaa) kiitoslahjaksi suklaarasian joulutervehdyksenä osastolle, jossa olin ollut edellisenä kesänä.
Veisinkö kiitoslahjan autokorjaamoon , auto
on taas hyvässä kunnossa.
Mikä olisi sopiva.
Kyllä ihmisiä saa kiittää lahjalla vaikka "tekisivätkin vain työtään", ihan sama onko hoitaja, automekaanikko, kukkakauppias tai mikä vaan.
Itse vein kerran ison kukkakimpun (ei voimakkaasti tuoksuva). Kyllä tuntuivat olevan mielissään.
M46
Itse hoitajana, mielestäni mautonta tuoda näitä suklaita yms. Miksi ihmeessä, vietkö kaupan kassallekin?
Vierailija kirjoitti:
Itse hoitajana, mielestäni mautonta tuoda näitä suklaita yms. Miksi ihmeessä, vietkö kaupan kassallekin?
Potilas on usein osastolla tilanteessa, joka on hänelle uusi ja pelottava, ja voi ihan oikeasti olla hengenvaarassa. Silloin hoitajien työpanos näyttäytyy aivan eri lailla merkityksellisenä kuin kaupan kassan. Vaikka teille hoitajille työnne olisi rutiininomaista, monille asiakkaille se ei sitä ole.
Sivuhuomautuksena, olen vienyt myös kaupan työntekijöille lahjan, kun lähikauppa lopetti, ja oli mukavat tutut asiakaspalvelijat.
M46
Me tykätään voileipäkakuista😚☺☕🍰
Suklaakin kelpaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Muista korona!
Kotimaata emme tykkää emmekä sitä halua. Mutta varojesi mukaan, esim Fazerin sininen häviää alta aikayksikön. Paitsi jouluna.
Suolaiset leipomukset myös, Arnoldsin munkit hyviä.
Joku hyvä pullapussi on kiva. Korvapuusteja vaikka sinne taukohuoneeseen. Joo, tiedän ettei kukaan tykkää pullasta, mutta silti kaikki huokailee ihastuneesti jos sinne jostain korvapuusteja ilmestyy ja ne menee nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Veisinkö kiitoslahjan autokorjaamoon , auto
on taas hyvässä kunnossa.
Mikä olisi sopiva.
Vie omatekemä tyttökalenteri. Poseeraat itse jokaisen kuukauden tyttökuvassa eri asennoissa. Korjaavat toistekin autosi.
Vierailija kirjoitti:
No et ole kyllä hoitaja jos tuollaista kirjoitat!
T. Oikea hoitaja joka tykkää kiitossuklaasta :)
Ei sosiaali-ja terveydenhuollon ammattilaiset kiitoslahjoja odota. Sanallinen kiitos riittää. Itselleni on tullut vaivaantunut olo, jos asiakas erikseen lahjalla kiittää.
Ärrältä saa jäätelölahjakortteja
Suklaata ja herkkuja mutta yksittäispakattua kiitos
Vierailija kirjoitti:
Joku hyvä pullapussi on kiva. Korvapuusteja vaikka sinne taukohuoneeseen. Joo, tiedän ettei kukaan tykkää pullasta, mutta silti kaikki huokailee ihastuneesti jos sinne jostain korvapuusteja ilmestyy ja ne menee nopeasti.
Korona-aikana en kyllä tuollaisesta pussista söisi. Yök. Jokainen käynyt tahmanäppineen ronkkimassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sosiaali-ja terveydenhuollon ammattilaiset kiitoslahjoja odota. Sanallinen kiitos riittää. Itselleni on tullut vaivaantunut olo, jos asiakas erikseen lahjalla kiittää.
Kiitoslahja ei koske ylipainoisia.
Se kuulostaa hyvältä.