Mieheni sai 12 vuoden vankeustuomion :(
Oli tehnyt sen mielenhäiriössään ja nyt tästä kärsimme me, minä ja lapsemme. Miten kestämme 6 vuotta kun mies on vankilassa (on siis ensikertalainen niin joutuu olemaan vankilassa puolet ajasta).
Onko kellään kokemusta?
Kommentit (28)
olen jopa kuullut naisen sanovan aviomiehestään (joka oli raiskannut toisen naisen) että rakastaa häntä edelleen ja tämä mies on maailman ihanin.. Selittelee että mies teki sen psykoosissa..:/ Yöäk, näitähän löytyy. Siis näitä naisia jotka ovat valmiita antamaan kaiken omalle Ritarilleen anteeksi.
Ja no joo, anteeksihan voi antaa, eri asia voisko sellasen sian kanssa enään elää..
Minä kyllä lähtisin lapsen kanssa ennen miehen seuraavaa mielenhäiriötä ettei meistä tule seuraavia uhreja.
tee pedofiliasta mielestäni yhtään sen hyväksyttävämpää. Molemmat teot ovat oksettavia ja ihmiset jotka tuollaista tekevät, ovat sairaita. Vaikka tapon syynä on mikä (no, itsepuolustus on asia erikseen) niin ei se tee siitä yhtään sen oikeutetumpaa.
Itse saattaisin tappaa jos joku minun lapsiini kajoaisi tmv. mutta ei se tee sitä tekoa oikeutetuksi, vajoaisin vaan sen tasolle, kenelle kostan
eika valttamatta parempaan suuntaan
eli 12 vuoden tuomion toisen ihmisen tappamisesta. Se, kenet hän tappoi tai millainne rikollinen uhri sitten olikin, ei tee asiaa sen kummemaksi. Täällä Suomessa kun ei tunneta kunniamurhaa eikä sne tehnyttä armahdeta.
Ko pedofiili oli istunut oman tuomionsa, nyt on miehesi vuoro. Ehkä sitten kuuden vuoden kuluttua on anteeksiannon paikka tai mitä jos tämän uhrin veli, isä, poika, vaimo, äiti, serkku, ystävä tms onkin sitä mieltä, että hänellä on oikeus kostaa miehesi teko?
Ikävää toki sinulle ja lapsillenne, mutta jos miehesi olisi halunnut suojella teitä omalta vankeustuomioltaan, ei hän olisi tehnyt sitä mitä teki. Voimia sinulle jokatapauksessa!
mielestäni miehesi teko oli oikeutettu. Jos joku raiskaisi minun lapseni uskon että mieheni tekisi saman kuin miehesi.
Pedofiili pääsi kuolemallakin liian helpolla ja on harmi että miehesi joutuu sen paskan vuoksi olemaan linnassa.
Mutta hienoa että jaksat häntä odottaa, muistakaa käydä vankilan jälkeen terapiassa koska linna jättää jäljet, halusi tai ei.
Voi kunpa itsekkin joskus törmäisisin mieheen joka minut raiskasi kun olin 6v.... eipä hyvä heiluisi ....
Voimia ap!
miks miehesi ei ajatellut sinua ja lasta tekoa tehdessään? tyhmää tieten etes tällasia miksi kysymyksiä esittää. Sinulla raskasta! voimia!
Mutta miehesi olisi pitänyt laittaa sinut ja lapsi etusijalle..
puhuu täyttä potaskaa!!