Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne itseäni mieheksi enää.

Vierailija
30.04.2021 |

.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset, mitä sulle on sattunut?

Jos kevät masentaa, kokeile liikuntaa. Itselläni auttoi vähän ainakin, kun aloin käydä säännöllisesti salilla

Vierailija
2/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transhoitoihin sitten vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan kovin miehekäs aloitus ollut

Vierailija
4/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäämisten takia?

Vierailija
5/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
6/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies, äläkä ulise!

Vierailija
7/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon usein tuntenut itseni mieheksi ottaessani vastuuta ja kantaessani sen, mihin ei joka ukko pystykään.

Nainen 56

Vierailija
8/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuneen naisen kanssa parisuhteessa? I hear you brother. Jätä se NYT, kiität itseäsi myöhemmin.

Vierailija
9/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon usein tuntenut itseni mieheksi ottaessani vastuuta ja kantaessani sen, mihin ei joka ukko pystykään.

Nainen 56

Suuhuni tuli hieman oksennusta, kun kuvittelin mielessäni minkälaisen naisen mielenmaisemasta tällainen pulppuaa.

Vierailija
10/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mieskin itkeä. Palsta-avautumisessa auttaisi kirjoitustaito, jota sulla ei näy olevan. Voi harmi, sen olisi koulussa oppinut ihan ilmaiseksi.

Vierailija
11/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimaantuneen naisen kanssa parisuhteessa? I hear you brother. Jätä se NYT, kiität itseäsi myöhemmin.

Sairaan (mt-ongelmaisen) miehen kanssa parisuhteessa. Jätin sen nyt, ja kiitän itseäni lopun elämäni.

Vierailija
12/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 56

Suuhuni tuli hieman oksennusta, kun kuvittelin mielessäni minkälaisen naisen mielenmaisemasta tällainen pulppuaa.

Useimmat miehet on läskejä velttoja paskoja niin henkisesti kuin fyysisesti. Myös sinä, sulla falskaa mahaporttikin.

Kikkeliä hingutaan tunkea naisiin mutta edes ehkäiseminen ei suju ja omat lapset hylätään.

Ei tartte kummoisesti parempi ihminen olla kun on enemmän "mies" kuin nuo humaanit barbapapat.

Vierailija
13/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, varaa aika terveysasemalta. Siellä joku kuuntelee sua 15 min. maksua vastaan.

Tai kirjoittaa kivoja nappeja.

Vierailija
14/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkasiko lötköstä paine lopullisesti?

Vierailija
15/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyajan miehistä mihinkään ole. Pelkkää itsesääliä täynnä, aina ekana MINÄ MINÄ MINÄ.

Koettakaas kerrankin kääntää katse muihin ihmisiin. Ei niiden tisseihin ja perseisiin vaan niiden persoonaan.

Tehkää toisille hyvää vaihteeksi, eikä aina itsellenne.

Vierailija
16/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 56

T pikku myy

Vierailija
17/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko isompi auto?

Vierailija
18/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä ja sun kaverit niin mielellään haluattekin sijoittaa naiseen. Muuten vaan tuutte valittamaan kuinka naisellinen nainen vie Ikeaan, pyytää pitämään laukkuaan, vaatii kehuja yms.

Vierailija
19/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole montaa vastenmielisempää asiaa kuin aikuinen mies vollottamassa elämän epäreiluudesta ja siitä, että on antanut kastroida itsensä munattomaksi. Lopeta se valittaminen ja tee jotain. Ala kuntoilemaan ja nosta se veltto takamus sieltä sohvalta ylös. Mene kuntosalille ja ala syömään terveellisesti niin myös heppi nousee ylös. Mene suihkuun ja hommaa uudet vaatteet. Jos mieli brakaa, hae lääkäriltä pamit. Lopeta ylenmääräinen ryyppääminen. 

Jos suhde ei toimi, niin eroa. Ei kannata roikkua suhteessa joka tuo elämään pelkkää mielipahaa ja hei, jos seksiä ei muutenkaan tule niin miten se yksineläminen eroaisi niin paljon siitä nykytilanteesta? Mahdolliset lapset voivat paremmin, kun ei tarvitse katsoa äidin ja isän jääkautta.

Vierailija
20/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka sitten elättää ja kertoo joka päivä mitä pitää tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi