Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En käytä gynekologin palveluita

Vierailija
29.04.2021 |

Jos on yli 50v. mutta ei ole käynyt koskaan yksityisellä gynellä, niin pitäisikö mennä? Miksi pitää mennä yksityiselle lääkärille tai gynekologille? Minulla ei ole enää kuukautisia. On vain kamalia alavatsakipuja. Ottaako terveyskeskuslääkäri todesta minut jos menen valittamaan kipua? Edelliset kuukautiset vuosi sitten - nyt kivut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: minulla ei ole varaa gynekologin palveluihin.

Vierailija
2/8 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuole pois sitten vikisemästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti lääkäriin, jos kipuja. Saat lähetteen radiologille ultraan tai gynelle.

Vierailija
4/8 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti lääkäri ottaa tosissaan kipusi ja laittaa lähetteen gynelle, julkiselle puolelle. Jos siis kipusi ovat lääkärin mielestä gynekologisia.

Vierailija
5/8 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä terveyskeskuslääkärille selvittämään mistä kivut johtuu. Voi olla vaikka kysta, joka vaatii leikkaushoitoa.

Vierailija
6/8 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tietysti tarvi kipujen takia mennä yks. gynelle. Mutta kivut pitää tarkistuttaa. Sehän nyt voi olla vaikka mitä, tuossa (tässä) iässä!

En minäkään käy gynellä, en ole käynyt viimeisen lapsen syntymän jälkeen eli 14 v sitten. Olen samanikäinen. Mutta kivut ehdottomasti tarkistukseen.

Vierailija
7/8 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mennyt vatsakipujen vuoksi terveyskeskukseen, saanut lähetteen ultraan ja ultran perusteella lähetteen gynekologille. Minulla oli greipin kokoinen kysta munasarjassa, joka poistettiin. Kaikki tämä siis julkisessa terveydenhuollossa ja maksoin koko lystistä yhteensä alle 100 euroa. 

Vierailija
8/8 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

T. M42