Line of Duty, uusin kausi tulossa Ylelle
Löytyykö täältä sarjaa aiemmin seuranneita? Uusin kuudes kausi, joka pyörii nyt Britanniassa on näköjään tulossa Areenaan toukokuun alussa ja Ylen ykköskanavalle kesällä torstai-iltoihin.
Löytyyköhän aiempia kausia muualta kuin Ruutu Plus palvelusta?
Kommentit (14)
En tiedä näkyykö niitä aikaisempia kausia. Tuntuisi tosi turhalta alkaa katsoa jotain sarjaa keskeltä. Hyvä sarja, ainakin britti-lehdistön mukaan. Jos tulee aiemmat jaksot myös katsottavaksi Ylen Areenaan, varmaan katson. Eikö Yleltä voi kysyä jostain?
Mä katselen juuri Ruutu+:lta sattumalta, nyt on toinen kausi meneillään. Tosi koukuttava ja hyvä sarja! Kiva kun tulee uusi kausi vielä YleAreenaan.
Harmi, ettei ohjelma ole Suomessa oikein löytänyt vakiopaikkaa tai selkeää julkaisutahtia, on kuitenkin todella kehuttu ja katsottu ohjelma. Yleisellä tasolla brittisarjat tuntuvat myös menestyvän varsin hyvin Suomessa.
Kaudet 1-5 löytyy Ruutu Plussasta ja CMoresta. Yle Areenasta löytyy uusin eli kuudes kausi.
Minä katsoin juuri 1. kauden loppuun ja aloitan tänään 2:sta. Pahoin pelkään, että uusi kausi ehtii jo poistua Areenasta sitten kun olen saanut nämä kaikki 5 kautta katsottua. Areenassahan tunnetusti sarjat ei pysy pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaudet 1-5 löytyy Ruutu Plussasta ja CMoresta. Yle Areenasta löytyy uusin eli kuudes kausi.
Minä katsoin juuri 1. kauden loppuun ja aloitan tänään 2:sta. Pahoin pelkään, että uusi kausi ehtii jo poistua Areenasta sitten kun olen saanut nämä kaikki 5 kautta katsottua. Areenassahan tunnetusti sarjat ei pysy pitkään.
Harmillista ettei kaikkia kausia tosiaan löydy samalta tarjoajalta, tokikaan Yle ei nyt ole saanut aiempia kausia itselleen kun muut ovat ostaneet oikeudet jo aiemmin.
Areenasta näkee kuinka pitkä näyttöoikeus kullekin ohjelmalle on hankittu ja tämä uusin kausi on nähtävissä reilut 8 kuukautta.
Cmorelta just katsotaan. Hyvä sarja.
Jossain lehtijutussa mainittiinkin, että todella hieno sarja on hukkunut eri kanavien välille. Välillä tullut kausi sieltä ja toinen täältä. Kuvaavaa on, että itsekin katsoin vasta nyt cmorelta ekat kaudet eli olin missannut koko sarjan, vaikka yleensä tulee kaikki tämänkaltainen katsottua.
Tosiaan siinä mielessä jatkuvajuoninen, että ei ehkä pelkkää Areenassa olevaa kautta kannata katsoa.
Aivan huippu sarja! Uusin kausikin jo katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne aiemmat 5 kautta on?
Jep. Katsoin 2 ekaa jaksoa ja mietin, että vähän hankala päästä sisään tähän kunnes huomasin, etten katsokaan ykköskautta.
Vierailija kirjoitti:
C morelta löytyy. Hyvä sarja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
C morelta löytyy. Hyvä sarja!
Ruutuplussasta löytyy myös.
Tämä uusin kausi tulee näköjään myös ihan TV esitykseen Ylen ykköselle, vähän outo ratkaisu kun kuitenkaan viittä edeltänyttä kautta ei ole ilmaisien TV kanavien puolella televisiosta näytetty.
C moresta katsoimme, tosi hyvä sarja.
Up