Big Brother vip 2021 official
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällötti Pinjan tyhmyys immuniteettikilpailussa. Tehätävä oli naurettavan helppo
Eihän siinä älykkyydellä ollut yhtään mitään tekemistä? Laita itse ne lasit päähän ja lähde juoksemaan
Viittasi varmaan siihen kun Pinja ei tunnistanut Tsekin lippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa päätettiin antaa Pinjalle äänivyöry vikalla minuutilla.
Tämä on älytöntä näissä äänestyksissä tätä nykyä, että jotkut masinoi kampanjan somessa jolloin kaikkien "oikeanlaisten" on nyt kannatettava jotain tiettyä tyyppiä ihan vaan siksi että se on nuori ja/tai nainen. Ihan sama vaikka suurin piirtein ei edes tietäisi kenestä on kyse tai seuraisi koko ohjelmaa.
Samoinhan somessa yritettiin saada Aleksiakin ulos ihan siksi, että sen talossa oleminen kuulemma ahdistaa selvästi Saraa..
Jotenkin ihan sairasta jo tämä nykymeno. Kovasti meuhkataan kuinka jokaisen pitää saada olla just sellainen kun on ja että erilaisuus on rikkaus, mutta todellisuudessa ei sitten siedetä kuin just tietynlaisia ihmisiä ja jopa myötäuhriudutaan jonkun muun puolesta jotta saataisiin muutkin mukaan samaan lynkkaukseen.
Ehkä se ei vaan toimi, että otetaan eri ikäisiä ihmisiä tällaisiin ohjelmiin vaan nämä alta 30-v nuoret sitten jatkossa pitää ohjata omiin ohjelmiinsa. Tässäkin kun on nähty, ettei näillä nuoremmilla ole oikein mitään oikeaa sanottavaa/mielipiteitä eikä keskustelutaitoakaan vaan nimenomaan nämä vanhemmat on tuonut kaiken sisällön BB-taloon.
Se ei ihan riitä, että osaa hokea muualta opittuja ajatuksia, istua möllöttää joko tyyny pään päällä/omaa kämmentään tuijottaen tai itseään peilaillen ja omituisia kriik-ääniä tuottaen.
Mummoille oma BB!
Valitaan vain sellaisia asukkaita, joiden mielestä erilaisuus ei ole rikkaus. 60-luku kunniaan 😂Ei vaan nimenomaan jatkossa erikseen nyökyttely-teini-bb jossa kukaan ei saa olla eri mieltä mistään vaan kaikki on yhtä ja samaa (eli ainoaa oikeaa) mieltä kaikesta. Kukaan ei puhu mitään vaan kaikki vaan istua möllöttää omassa maailmassaan. Joskus ehkä voidaan intoutua vetämään vähän finglishiä ja larppaamaan kosmopoliittia jota niinku tiätsä niinku ahdistaa suomalaisissa ihan kaikki.
Onhan se tässäkin bb:ssa tullut jo selväksi, että kaikista vähiten sitä suvaitsevaisuutta, avarakatseisuutta ja muiden näkökulmien hyväksymistä/arvostamista on ollut näillä nuorimmilla. Heillä on tasan yksi totuus oikeastaan kaikessa eikä sitäkään ole muodostettu itse ajattelemalla vaan se on opittu muualta.
No mikä se heidän totuutensa on ja mistä se on muka opittu?
Itse tunnen pääasiassa erittäin fiksuja, kansainvälisiä, avarakatseisia ja omilla aivoillaan ajattelevia nuoria.No vaikka tuntisitkin niin eihän se sitä tarkoita, että sellaisia olisi tuolla talossa.
Sellaisia on tuolla tasan yksi ja hän on Petra. Hän on ainoa fiksu, aidosti kansainvälinen, avarakatseinen ja omilla aivoillaan ajatteleva nuori tuossa talossa.
Oho! Piti tarkistaa luettuani kommentin ja tosiaan, Petra on 26-vuotias. Luulin yli kolmekymppiseksi. En tiedä mistä olen sellaisen oletuksen saanut ja ihmettelinkin, että onpa nuorekkaan näköinen. Ajattelin, että se johtuu urheilijuudesta, mutta hänhän onkin noin nuori vielä.
Tuosta avarakatseisuudesta.
Olen kiinnittänyt huomiota yhteen epä-avarakatseisuuteen tässä BB:ssa ja se oli Jannen ja Markun suhtautuminen Pinjan nuoreen ikään ja nuoren iän negatiivissävytteinen kommentointi, kun tosiasiallisesti Pinjan käytöksessä ei ole mitään nuoruuden holtittomuutta tai epäkypsyyttä. Pinja, nuorimpana siis, on kommentoinut yhteiskunnallisia ja kulttuurisia asioita omilla mielipiteillään ja perustellen mielipiteensä niiden erotessa keskustelukumppanien mielipiteestä. Esimerkkinä BLM-keskustelu.Mitään yhtä totuutta en ole nähnyt BB:n nuorilla olevan. Se kulttuuri mihin on syntynyt ja missä on elänyt ja sekin mitä koulujen opetussuunnitelmat ovat sisältäneet vaikuttaa jossain määrin kaikkien ajatusmaailmaan. Voimakkaita mielipiteitä tai yhteiskunnallista kantaaottavuutta en ole nähnyt BB:n vanhemmalla väellä, enkä ole havainnut avarakatseisuuden tulevan erityisesti ilmi.
Olisikin kiinnostavaa kuulla havainnoistanne.
Voitko täsmentää, mitä tarkoitat tällä? Markun en ole kuullut kommentoivat Pinjan ikää muualla kuin nimeämisperusteissa. Siinäkin hän mainitsi sen ainoastaan siinä yhteydessä, että ei osallistu juurikaan kotitöihin ja arveli asian johtuvan siitä, että on niin nuori eikä ole tottunut kotitöihin. Pinjahan itsekin antoi Sedulle nimeämispisteitä, koska hän on vanhin ja heillä ei ole juurikaan mitään yhteistä. Miten tämä on sitten eri asia?
Jannen taas en kuullut kommentoivan Pinjan ikää muulla kuin kokemuksen puutteella ja sellaisella hellittelykiusoittelulla. Tuollaista kiusoittelua saa aika monikin osakseen, esim Sania kiusoiteltiin härskiydestä ja Rosaa naurusta ja kuorsauksesta ja Markkua treenaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, että tuotantokin harrastaa ikärasismia. Koska halusi teinien valtaavan BB talon.
No, sehän tarkoittaa sitä, että myös katsojista haluttiin karsia iäkkäämmät pois.
Nuoremmat nimesivät vain vanhempia .Tuotanto myös halusi tiputtaa selvästi kisasta vanhemmat.
Vanhempi väki voikin pistää rahapussinsa nyörit kiinni. Ei tarvitse äänestää, kun ei teini taloa kiinnosta katsoa. Kas kun eivät ottaneet lastentarhasta kisaajia.
Vanhempi väki ei yleensä tiedä tubettajista mitään, eikä niitä pidä julkisuuden henkilöinä.
Meinaako tuotanto, että vanhemmat katsoo, tai kuuntelee vaan aamu ja iltahartautta.
Pinja on nyt 18 v ja tänä vuonna täyttää 19 v. Lain silmissä täysi-ikäinen. Ei yhtään teiniä oo tuolla ts alaikäistä. Eikä yhtään vanhusta. Nina on 56 vee kai. Kävelee raihnaisesti onko lonkka leikattu tänä vuonna?
vai vaikuttaako lihavuus kävelyyn.
Teini ei ole synonyymi alaikäiselle. 18-vuotias on teini.
Ei hyvää päivää.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007980110.html
On oikein kreisi muija tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Huoma kyllä, että tässäkin ketjussa on jotenkin omituisia tai vanhoillisia vanhuksia. Luulevatko nämä tyypit tosiaankin, että joku 12-vuotias menisi johonkin klo 21 nukkumaan? Ja eikä sen ikäinen ole enää kakara. Herätys sieltä kuplaisesta fantasiamaailmasta nykyelämän todellisuuteen.
mun peruskoululainen meni kyllä nukkumaan siinä 21-21.30 aikoinaan, ei kiinnostanut tv eikä tosiohjelmat. Tietokone oli se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoma kyllä, että tässäkin ketjussa on jotenkin omituisia tai vanhoillisia vanhuksia. Luulevatko nämä tyypit tosiaankin, että joku 12-vuotias menisi johonkin klo 21 nukkumaan? Ja eikä sen ikäinen ole enää kakara. Herätys sieltä kuplaisesta fantasiamaailmasta nykyelämän todellisuuteen.
mun peruskoululainen meni kyllä nukkumaan siinä 21-21.30 aikoinaan, ei kiinnostanut tv eikä tosiohjelmat. Tietokone oli se juttu.
ala-asteella, yläasteella n 22.00 siis kouluaikaan, arkena koska oli kahdeksan tuntejakin ja halusi oppia ja päästä yliopistoon joskus.
Nyt nutturat löysemmälle ja tupakasta jankkaaminen loppuu. Kunhan Juti tulee taloon ja laittaa nuuskamällin huuleen, niin siinä on uutta matskua teille. Jättäkää se nuori nainen rauhaan
Jannen pudottua ei kiinnosta tämä pala paskaa enää. Au revoir.
Vierailija kirjoitti:
Nyt nutturat löysemmälle ja tupakasta jankkaaminen loppuu. Kunhan Juti tulee taloon ja laittaa nuuskamällin huuleen, niin siinä on uutta matskua teille. Jättäkää se nuori nainen rauhaan
Nimenomaan nuori. Naista tuo ei ole nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelijä123 kirjoitti:
Miten tuo siis menee, kun nyt 7 jäljellä ja tänään sunnuntaina ja seuraavan kerran tiistaina (?) äänestetään yksi(?) asukas ulos. Tällöinhän viiden joukosta valittaisiin voittaja, eikä kolmen?
Tänään lähtee yksi, jää 6. Tiistaina lähtee yksi tai ehkä kaksi, jää 5 tai 4. Minä päivänä on finaali? Ehtiihän siihen väliin vielä yhden hääädön, jossa lähtee yksi tai kaksi. Ei kai tämä keskiviikkona vielä lopu?
Loppuu keskiviikkona 19.5. finaaliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pilalle meni tämäkin kausi Porkan lähdön myötä. Tulee luultavasti enää katsottua vain finaali jos Markku on siellä. Ei kestä katsoa esimerkiksi tuon hongankolistajan itseänsä täynnä olevaa hymyä kun sai pudotettua talon viihdyttävimmän asukkaan pois.
ahaa, Ronin äänisaalis pudotti Jannen, ei siis kukaan muu äänestänyt. Katin baskat, Nina tykitti parilla pisteellä vai enemmän???? Kuka muu? Tuossahan yritetään saada pahimmat pois.3 oli eilen ja Janne putosi, ei Pinja ei Aleksi.
Jannelle ääniä tykitti Aleksi 4 pistettä, Nina 4 , Roni 2, Pinja 1, , selviää BB sivuilta
Vierailija kirjoitti:
Persereikäni päästää läpi. Pahoittelen, tästä syystä koko talo haisee paskalta. Vikaa yritetään korjata perseessäni.
Onk sulla vähän tylsä elämä. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo siis menee, kun nyt 7 jäljellä ja tänään sunnuntaina ja seuraavan kerran tiistaina (?) äänestetään yksi(?) asukas ulos. Tällöinhän viiden joukosta valittaisiin voittaja, eikä kolmen?
Tänään lähtee yksi, jää 6. Tiistaina lähtee yksi tai ehkä kaksi, jää 5 tai 4. Minä päivänä on finaali? Ehtiihän siihen väliin vielä yhden hääädön, jossa lähtee yksi tai kaksi. Ei kai tämä keskiviikkona vielä lopu?
Keskiviikkona finaali.
Millä logiikalla? Joka paikassa lukee 19 päivää ja minun matematiikallani se on laskutavasta riippuen torstai tai perjantai.
Torstai on 19. päivä talossa.
Niin, eli eihän lopu ainakaan keskiviikkona. En ollut varma, lasketaanko päiviä, joina ollaan talossa vai täysiä vuorokausia, jotka talossa vietetään. Eli lasketaanko talossa oltu ma-ti kahdeksi päiväksi vai ajallisesti yhdeksi vuorokaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen tuntemus, että Valavuori voittaa, valitettavasti.
Valavuori on agitoinut ”kaverinsa” Palanderista lähtien äänestämään. Katulätkäkisassa Valavuori lähetti Palanderille terveisiä selostajan kautta, kun matsin selostaja on Valan kaveri. Sovitti juttu, pojat.
Kaverit voi äänestää heittämällä 100 ääntä per kerta internetäänestyksen kautta - ja monta kertaa illassa. Pikku raha, pitäähän kaveria auttaa.
No itse soisin voiton kenelle tahansa muulle, kunhan kumpikaan tubettelija Roni tai pissipinsku ei voittaisi. Ai niin, ei myöskään tylsä Sara ansaitsisi voittoa sen kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, että tuotantokin harrastaa ikärasismia. Koska halusi teinien valtaavan BB talon.
No, sehän tarkoittaa sitä, että myös katsojista haluttiin karsia iäkkäämmät pois.
Nuoremmat nimesivät vain vanhempia .Tuotanto myös halusi tiputtaa selvästi kisasta vanhemmat.
Vanhempi väki voikin pistää rahapussinsa nyörit kiinni. Ei tarvitse äänestää, kun ei teini taloa kiinnosta katsoa. Kas kun eivät ottaneet lastentarhasta kisaajia.
Vanhempi väki ei yleensä tiedä tubettajista mitään, eikä niitä pidä julkisuuden henkilöinä.
Meinaako tuotanto, että vanhemmat katsoo, tai kuuntelee vaan aamu ja iltahartautta.
Missä te näette niitä teinejä?
Pinja täyttää 19 elokuussa.
Seuraavaksi nuorin taitaa olla Petra, joka täyttää kesäkuun alussa 27.Joo, ei siellä talossa ole kuin yksi teini. Mutta teinit noita tubettajia seuraa enemmän kuin aikuiset.
Jos minun tyttäreni 18v. olisi tv-ohjelmassa niin hänellä ei olisi nenärengasta(ruma) eikä hän polttaisi lähetyksessä tupakkaa. Kai siellä on hetkiä jolloin ei kuvata. Ainakin pitäisi olla. Luuleeko tuo pikkulikka, että tupakka tekee hänet suositummaksi? Pisteet laskevat, eikä hän ole voittaja-ainesta. En äänestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin 19.5.? Jos kausi kestää 19 päivää ja taloon mentiin 2.5. miten se voi loppua 19.5. ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
googletin ja loppuu 20.5.2021 klo 20.00
Vierailija kirjoitti:
Palstamamma: Minä olen niin hyvä vanhempi, että olen huolissani, että lapseni eivät näkisi telkkarissa tupakanpolttoa.
Myös palstamamma: Tottakai annan lasten katsoa bb:tä arki-iltaisin klo 23 asti.
:D
Myös palstamamma: Kyllä niin hauskasti charmikas Janne Porkka sylki nuuskamälliä purkkiin. Ihasteltiin yhdessä lapsieni ja lastenlasteni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä te näette niitä teinejä?
Pinja täyttää 19 elokuussa.
Seuraavaksi nuorin taitaa olla Petra, joka täyttää kesäkuun alussa 27.Joo, ei siellä talossa ole kuin yksi teini. Mutta teinit noita tubettajia seuraa enemmän kuin aikuiset.
Jos minun tyttäreni 18v. olisi tv-ohjelmassa niin hänellä ei olisi nenärengasta(ruma) eikä hän polttaisi lähetyksessä tupakkaa. Kai siellä on hetkiä jolloin ei kuvata. Ainakin pitäisi olla. Luuleeko tuo pikkulikka, että tupakka tekee hänet suositummaksi? Pisteet laskevat, eikä hän ole voittaja-ainesta. En äänestä!
Eikö ole sitten hienoa, että Pinja ei ole sinun lapsesi? MIksi haluat kasvattaa Pinjaa, jos sinulla on omakin lapsi?