Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksille pedattiin 3:n päivän immuniteetti ja päösy finaaliin, niinkö? Vai onko maanantaisin häätöä?
Ei onneks ole immuniteetti muusta kuin tän päivän häädöstä. Seuraava häätö tiistaina.
Siis Aleksia saa asukkaat äänestää häätöön maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Huono esikuva, tänä päivänä nuoret ei juo eikä polta, antaa huonon kuvan itsestään.
Tätä esikuvajankkausta en tajua. En minä ainakaan bb:ssä mitään esikuvia ole äänestämässä.
Vierailija kirjoitti:
Aleksille pedattiin 3:n päivän immuniteetti ja päösy finaaliin, niinkö? Vai onko maanantaisin häätöä?
Eiks se immuniteetti koske vaan tän illan äänestystä? Seuraava häätö on tiistaina ja silloin varmaan lähtee kaks... On vaan tosi outoa ja huutava vääryys, että vielä näin lopussa jaetaan immuniteetteja sellasille, jotka on olleet pudotusuhan alla!
Vierailija kirjoitti:
Kun Sara teki pellillisen ranskalaisia Markulle henkilökohtaisesti niin söikö Markku ne kun muut ei saaneet syödä. Onko Saran ihastus Markkua kohtaan ahdistavaa Markulle kun nimesi Saaran häätöön.
En tiedä, söikö Markku kaikki. Mutta huomautan vain, että Sara teki ne perunat Markulle, kun poti huonoa omatuntoa siitä, kun meni rohmuamaan kaikki marjat eikä tajunnut jättää Markulle.
Nyt on Nina onnellinen, kun Janne lähti. Luuleeko nyt voittavansa.
Nyt kun Janne putosi äänestän jatkossa Pinjaa. Roni, Sara ja Aleksi ulos vaikka nyt heti. Olen 67v, minulla on 7 lastenlasta, heistä 5 on tyttöjä. Ihailen nuoria naisia kun ovat paljon rohkeampia kuin minä nuorena. Tytöt tarvitsevat meidän mammojen kannustusta vaikka järkeviä ovatkin. Minäkin poltin alle 20 vuotiaana tupakkaa, enää en polta mutta ymmärrän että nuorena tulee kokeiltua kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun studiosta otetaan yhteys taloon, kuuluu Ninan selostus jostakin asiasta. Rouva on siis koko ajan äänessä.
Suurin pudottaja -kisassa tsemppasin mielessäni Ninaa, mutta nyt on kyllä pisteet laskeneet.
Halusi Jannen pois, koska pelkäsi tämän voittavan. Ninan jatkuva lipominen esim. Ronin suuntaan alkaa ottamaan päähän. Toivottavasti putoaa tänään.
Ja tuo hänen naukuva äänensä vie hermot. Sitä ei pääse pakoon millään.
Ihmisten äänen ja ulkonäön arvostelu ja haukkuminen on vastenmielistä. Ei sille äänelleen mitään voi, jos et kestä kuunnella tee jotain muuta. Jos et kestä katsella tee jotain muuta. Aikuiset ihmiset ei keksi muuta vaihtoehtia kuin valittamisen. Ja haukkuvat vielä nuoret kaiken päälle.
Kaija K kirjoitti:
Nyt kun Janne putosi äänestän jatkossa Pinjaa. Roni, Sara ja Aleksi ulos vaikka nyt heti. Olen 67v, minulla on 7 lastenlasta, heistä 5 on tyttöjä. Ihailen nuoria naisia kun ovat paljon rohkeampia kuin minä nuorena. Tytöt tarvitsevat meidän mammojen kannustusta vaikka järkeviä ovatkin. Minäkin poltin alle 20 vuotiaana tupakkaa, enää en polta mutta ymmärrän että nuorena tulee kokeiltua kaikkea.
Sulla näitä hahmoja riittää ;D
Vierailija kirjoitti:
Kun Sara teki pellillisen ranskalaisia Markulle henkilökohtaisesti niin söikö Markku ne kun muut ei saaneet syödä. Onko Saran ihastus Markkua kohtaan ahdistavaa Markulle kun nimesi Saaran häätöön.
Teki? Laittoi pakasteranut uuniin:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks se immuniteetti koske vaan tän illan äänestystä? Seuraava häätö on tiistaina ja silloin varmaan lähtee kaks... On vaan tosi outoa ja huutava vääryys, että vielä näin lopussa jaetaan immuniteetteja sellasille, jotka on olleet pudotusuhan alla!
Niinpä. Viimeisellä viikolla ei tarvitsisi olla koskemattomuutta kun siitä saa suhteessa todella suuren edun. Ja sen voi saada ainoastaan sellainen, joka on saanut paljon häätöpisteitä. Jotenkin tyhmää, että tyyppi, joka eniten "ansaitsee" olla häädössä, on nimenomaan se jolle se koskemattomuus annetaan.
En kuuntele Kimin ja Tinnin selvityksiä. Kimmo ja Anni parhaita.
Aleksille tuskin olisi voitosta ainakaan rahallista hyötyä, koska ulosotossa on niin paljon maksettavaa, että koko summa menisi verottajalle ja ulosottoon.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saisin samanlaiset korvikset kuin tinnillä eilen?
En osaa sanoa, mutta mistä löytyisi samanlainen aamutakki kuin Annilla oli pari päivää sitten?
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7401020e-7e97-45b9-9662-787ed1… .
Apua, jos tämä olisi tullut bb-taloon, kaikki olisivat olleen ihan ihmeissään. :D
Jos Pinja ollaan äänestämässä ulos tupakoinnin perusteella, miksei muita ole ulostettu sen perusteella?
Ei ole Pinja ainoa sauhuttelija ollut talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa nyt talossa oleva, joka tuo viihdettä ja joka on ansainnut voiton, on nyt Sara. Jannen lähtö,oli iso,iso pettymys.
Nyt en ymmärrä, mitä viihdettä Sara tuo taloon?
Minulla ei ole mitään Saraa vastaan, mutta on suorastaan huolestuttavaa kuinka hän viime aikoina on istuskellut yksin murheellisen näköisenä sivussa, kun toiset ovat jutelleet. Masennusko meinaa iskeä?
Kuka muu kuin Sara, kun parhaat ovat joutuneet lähtemään? Petra toinen vaihtoehto, mutta vuelä hiljaisempi kuin Sara.
Janne kehui aamulla julk haastattelussa Saraa.
Nyt on Ninalla Markun nuolenta menossa,
tuo Ninan toiminta on niin vaivaannuttavaa :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kausi kun olen seurannut BB 24/7 näin aktiivisesti ja nauranut maha kippurassa. (Ruutu+ ostettu muista syistä). Jannen tilannekomiikka ollut niin hauskaa seurattavaa.
Aleksin namedroppaus-stoorit, Saran hyräily, Markun ruoanlaitto, Petran ilmeet, Ronin huonot vitsit ja keskustelut Pinjan kanssa sekä Ninan kälätys ei enää oikein riitä viidearvoksi. Pystyypähän keskittymään muihin asioihin.Eniten harmittaa, ettei hyvyys ja hyväntahtoisuus voittanut taaskaan.. Mutta näinhän se yhteiskunta pyörii... Käsittämätöntä, miten Nina ylistää Valaa maasta taivaaseen. Toisaalta, niinhän se kouluaikoinakin oli, että kaikki halusi miellyttää sitä ”luokan kingiä” ja kiusaajaa.. Surullista. Ihan sama kuka voittaa, kunhan se ei ole Vala. Over and out.
En minä ymmärrä, mitä ihmeellistä siinä on, että Nina kehui Valavuorta. Minusta ihan selkeästi tarkoitti sitä, että Nina tajuaa, että Aleksia inhotaan, mutta silti hän ihmeen kaupalla porskuttaa eteenpäin. Tarkoittaa siis sitä, että on kumonnut kaikki ennakko-odotukset. Ninalla näyttää myös olevan taipumus yrittää löytää ihmisistä hyvää sanottavaa vaikka se meneekin välillä vähän imelän kuuloiseksi. Kyllähän Nina ihan aidosti näkee Valavuoressa niitä hyviäkin puolia ja on varmasti itsekin todella hyvillään siitä, että tunne on molemminpuolinen. Minusta tämä on ollut tässä kaudessa parasta, että tyypit, jotka ovat mielipiteillään ja asenteillaan täysin eri maailmoista ja voisivat olla todella kylmissä väleissä, ovat kuitenkin löytäneet sen yhteisen sävelen.
Toiset pitävät tuota feikkinä ja mielistelynä mutta minä näen sen erilaisuuden hyväksymisenä. Toista se on ollut esim viime normikaudella, kun porukka oli muka niin sulassa sovussa ja tykkäsivät toisistaan, mutta silti puukottivat toisiaan selkään, minkä ehtivät. Muistan karusti sen, kun Krisse kertoi liikuttuneena pk-huoneessa lähentyneensä Ellan kanssa ja pitävänsä häntä parhaana ystävänään talossa ja samaan aikaan Ella pilkkasi, haukkui ja nauroi Krisselle.
Kyllä! Jokainen voi hlutessaa valittaa ja marista kaikesta ja haukkua jokaisen ja nähdä ihmisissä vain vikoja ja huonoja puolia, mutta enemmän pidän positiivisuudesta ja hyvien asioiden näkemisestä ja hyvien puolien esille tuomisesta.
Pikkupojat tykkää katsoa Ronin hassutuksia youtubessa. Siinä se.