Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vala taas esitti että tasapeli mut Sara nosti kädet ensin. Valallahan puuttui viimeisin torni pystyssä.
Eikö noista tubettajista päästä koskaan eroon?
Vierailija kirjoitti:
Kilpailu varmaan tarkoitettu huippujännäksi ja yleisö taustalla huutaa ja taputtaa. Mutta kun ei ole yleisöä on vaan tinni joka selostaa taustalla - hyvä noin, noin juuri, hyvä, ja sitten sinne, ja noin, ja Saara on valmis.
Varmaan kilpailijoita kiinnostaa kauheesti.
Tosissaan kilpailivat, ainakin Aleksi. Sara taisi vähän löysätä kun oli niin ylivoimainen.
Taas haki sara ekana katseellaan markkua ja ryntäsi halaamaan hieman liian pitkään että otsallaankin näki että markkua ahdisti. Ei oikein ollut innostunut vastaanotto muutenkaan saralla muiden kun ninan osalta. Aika vaivaantunutta oli halailu ja onnittelu.
Ja seuraavaksi jos/kun saavat nimetä niin saralla on tuo saakelin immuniteetti. Aaaaargh!!!
Valavuori on nolo - sanoi että tasapeli oli. Höpsis, mokasi monta kertaa ja hävisi.
Aleksin mielestä se oli tasapeli.
Vierailija kirjoitti:
Seli seli Aleksi. Minä olin eka, mutta unohdin huutaa..
Tuohan oli tsoukki..
Vierailija kirjoitti:
Unohti varmaan kun sitä pissatti taas niin kovasti.
Ällöttävä pyrkyri toi Saara. Huomas kyllä ettei asukkaat tykännyt kun se tuli takas taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni ohi. Kummalla oli enemmän ääniä Saralla vai Aleksille?
Saralla oli enemmän
Sara oli suosituin.
Roni kehui niin kauniisti tyttöystäväänsä. Pisteet nousi entisestään. <3
Ihme, että Pinja vaan jatkaa talossa olemista? Joutaisi jo kotiinsa tubea tekemään. Ei mitään annettavaa tälle formaatille hänellä.
Saralla siis nämä:
-silikonitissit
-huulissa hieman täytettä
-hiuksissä lisäkkeitä
-hampaiden valkaisu
-silmien laserleikkaus
Aleksi: Hävisin vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten kaikki menee tänään väärin?!!
Siksi koska jos menisi oikein niin kellään ei olisi jatkossa tarvetta äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vala ei koskaan petä, varmat selitykset jos ei voita jotain skabaa :D Ja JUURI siksi on tärkeää ja herkullista, että Vala pidetään talossa! Hyvää viihdettä nämä sen tunteilut!
Sara ja Aleksi siis näki Sannan haastattelun ja koosteen Sannan kohokohdista Bb:ssa.
Tietysti, kun ovat samassa studiossa!!
En ihan ymmärrä miksi saavat poistua talosta kesken kaiken joka päivä, kaikki häädössä olijat.
Poistuessa heille tulee voimakas muistutus ulkomaailmasta mitä ei tulisi jos odottaisivat häädön ratkaisua talossa. Ulkomaailmasta voimakas muistutus voi vaikuttaa käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä pyrkyri toi Saara. Huomas kyllä ettei asukkaat tykännyt kun se tuli takas taloon.
Pyrkyri? Ei voinut äänestää itseään. Voitti kisan. Iloisesti häntä talossa tervehdittiin.
Hah hah hah, eipä voittanut. 😁