Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että Aleksi tippuu, koska monet katsojat triggeröityy hänen jyrkistä mielipiteistä ja äskenkin kuulosti suorassa lähetyksessä aika ylimieliseltä, kun kysyttiin kokkikisasta. Harmi, että jotkut katsojat ei ymmärrä huumoria ja viihdettä.
Ja sitten nämä vinkuu jälkeenpäin että miksi mitään ei enää tapahdu ja kaikki asukkaat on kuin tapettia..
Nyt Aleksi turvaan. Samalla perusteella myös Sanna eli Sara kotiin peilailemaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKA ihme tuota petraa fanittaa???
Oon lukenut toisinaan vauvapalstan sulkeuduttua (klo 23-->) vaihtoehtoista palstaa eli Ali Lautaa. Oon huomannut, että siellä fanitetaan todella paljon Petraa, häntä pidetään suloisena ja söpönä. Toki fanitetaan myös Sedua, Porkkaa ja Niämistäkin (edelleen), mutta Petra on ihan kärkisijoilla. Eli laudan pojat äänestää häntä.
Jep ja jodlaajat! Mun meilestähän on epäkohtelias välillä ja ärsyttää se pälyily ja jäyhyys. Mutta se vetoaa nuoriin? Mun mielestä Sanna taas on mukavampi, sosiaalinen ja ystävällinen vaikka hössöttääkin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Nyt lähtee sitten hyvä tyyppi (siis hyvä bb-asukas). Ei se Petrakaan ole tietenkään paha, mutta hiljaisempi eikä oikein heittäydy toimintaan. Siis suomeksi sanottuna, vähän tylsä. Tämä ilta on kyllä menetys tälle ohjelmalle.
Olisin voinut lyödä vetoa, että Petra lähtee tänään. Onpa kummallista. Nämä äänestystulokset eivät oikein seuraa logiikkaa. Edellinen tippumisvaarassa ollut on seuraavassa äänestyksessä kärjessä. Outoa.
Pertta ei sovi BB formaattiin. Hissukka.
Okei, apua. Just muistui mieleen että näin jonkinsortin seksiunta viimeyönä ja ettekä arvaa kenestä.. Sedusta. Eih.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa lätinää studio-osuudet. 50 kertaa 2 tunnissa "anni keroo meille äänestystilanteen" Anni " katsotaanpa äänestystilanne" toistoa toistoa toistoa mennään mainoskatkolle, mennään taloon, mennään mainoskatkolle, mennään taloon, Anni kertoo äänestystilanteen, katsotaan äänestystilanne..
Samaa mieltä. Väkisin pidennettyä toistoa, joka ei kiinnosta. Miksi täällä Suomessa ei osata luoda innostusta ja jännitettä? Anni ja Tinni hiljennettiin heti kun vähän innostus lähti keulimaan, mitä hittoa!?:D
Vierailija kirjoitti:
Tippuuko Aleksi ? luulen näin, mutta en haluais
Mutta miten Nina on noin ulkona, että luulee, että Pinja ja Roni voisi tippua ?
Miten sä oot noin ulkona ettet tajunnu ettei puhunu tän illan häädöstä?
Ei Sannaa ulos. Keskusteleva.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin talossa, sanoisin Mikkoselle: "Turpa kiinni *****!"
Miksi copypastaat samat kommentit joka päivä?
Ei kai Aleksi tänään tipu :( en tahtois. On hassu tyyppi, mutta niin viihdyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin mun kirjoittama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKA ihme tuota petraa fanittaa???
Oon lukenut toisinaan vauvapalstan sulkeuduttua (klo 23-->) vaihtoehtoista palstaa eli Ali Lautaa. Oon huomannut, että siellä fanitetaan todella paljon Petraa, häntä pidetään suloisena ja söpönä. Toki fanitetaan myös Sedua, Porkkaa ja Niämistäkin (edelleen), mutta Petra on ihan kärkisijoilla. Eli laudan pojat äänestää häntä.
Suloinen ja söpö???? Ne poikaparat tarvisivat silmälääkäriä. Petrahan ei edes hymyile koskaan, aina murjottava ilme. Ja itse olin ensin ihan varma, että kohtahan se tulee kaapista ulos, kun se on niin miesmäinenkin..
Nehän peräkammarin poikia, eihän ne ole livenä nähneet kuin äitinsä
Vierailija kirjoitti:
Markku on ihan söpö mies, mutta ääni on kuin gayllä..
No eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Okei, apua. Just muistui mieleen että näin jonkinsortin seksiunta viimeyönä ja ettekä arvaa kenestä.. Sedusta. Eih.
Mulla taas on pyörinyt mielessä jostain syystä Aleksi... eikä vapaaehtoisesti. Mikä mua vaivaa??
Eli nyt ääniä vaan Aleksille ja Sannalle niin Sara keikahtaa tuolta vikaksi kun häätöhetki on kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markku on ihan söpö mies, mutta ääni on kuin gayllä..
No eikä ole.
Tarkoitin siis sitä ääntä.
Elikkä Sanna jää taloon kun nyt oli äänestyksen hännillä,näin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan karmea asu taas Annilla, kuinkas muuten.
Anniheitteri taas... 😂 Vaatteet valitsee Vesa Silver. Ja Anni juontaa hyvin. 👍
Tänään ihan kiva mekko ja hiukset nätisti samoin meikki eli tänään rauhallinen ja nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on pyörinyt mielessä jostain syystä Aleksi... eikä vapaaehtoisesti. Mikä mua vaivaa??
Mikä meitä vaivaa?!
tuo sedusta uneksinut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin mun kirjoittama
Aa, toinenkin tunnustaa ettei tajunnut ettei Nina puhunut tämän illan häädöstä. Teitähän riittää. Miten mä luulin että nää kommentoijat ois oikein superseuraajia :DD
Sinäkö tilasit sen suihkukameran? Eikö se sinusta ole vähän kyseenalaista?