Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Roni videollaan kritisoi BB:tä epäeettiseksi, kun kamera kuvas aiemmin myös suihkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö Ukkolan selitys, kuinka kuolleen äidin puhelin soittelee isälle keskellä yötä. Tuskin siinä puhelimessa enää toimivaa liittymää on ollut. Ja kuka säilyttää vuosien jälkeen vielä jonkun kuolleen ihmisen puhelinta?
Ja mikä ettei... Minun äidilläni on edelleen isäni entinen puhelin ja se on nykyään äidilläni käytössä siis. Ja isäni kuoli jo vuonna 2013.
Eikä Sannan äidin kuolemasta ole kuin vajaa kaksi vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sara pitää aina jotain pipoa päässä niin ettei vedä sitä kunnolla päähän vaan jättää sen korvien yläpuolelle? Näyttää joltain saunatontulta
Se on se nuorisohipsterien pipomuoti. Ryöväripipo on korvien yläpuolella.
Sanna tai Sara lähdössä :( Mun mielestä jäyhä-Petra olis voinu lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annilla taas niin kaunis mekko. Stailaus toimii.
Kuosi on kaunis. Oikein huutaa kesää. :)
Annin mekko huutaa kesää, on hovimuusikko ilman pesää.
Osanottoni Ilkka, sen täytyi olla vahinko.
Kammottava kolttu, kuten aina tuolla Annilla. Miksi se pukeutuu tuonne kuin mikäkin pikkutyttö, vaikka on keski-ikäinen muija jo.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Saara on hyvännäköinen mimmi, mutta heti kun avaa suunsa niin yh. En edes tiedä mikä tuossa olemuksessa ärsyttää, mutta jotenkin todelle luontaantyötävä.
Häneltä puuttuu karisma. Sama juttu kuin Saara Aallolla. Jos karismaa ei ole, taidoilla ei välttis lyö läpi.
Mikkosen kontentti: haukottelua ja vapisevan käheetä diipadaapaa.
Tippuuko Aleksi ? luulen näin, mutta en haluais
Mutta miten Nina on noin ulkona, että luulee, että Pinja ja Roni voisi tippua ?
Vierailija kirjoitti:
Petra ja Markku turvassa.
Ninalta kysyttiin kenen asukkaan takaisintulo ilahduttaisi eniten niin vastasi, että Sannan koska lähentyneet kovasti viime aikoina ja sitten tietysti lapset Sara ja Petra ja Markku ehdottomasti ansaitsisi paikkansa talossa koska on ollut kaikille tasapuolisesti niin ystävällinen.
-Eli jätti mainitsematta vain Aleksin ;D
Ja juuri siksi Aleksi on talossa pidettäväkin. Aleksi näkee tuon feikin kuoren läpi eikä muutenkaan nuoleskele sitä kuten esim Roni ja Ninaa se vtuttaa.
Nyt sitten ulos joko Sanna tai Sara. Itse toivon että Sannakin saa vielä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina tajusi mokanneensa, kun paljasti ettei todellisuudessa ajattele ollenkaan lapsiaan kun rahanahneena olisi valmis olemaan talossa vaikka vuoden kun Aleksi totesi heti, ettei olisi niin kauan valmis olemaan erossa lapsistaan.
Ei Nina sanonut olevansa talossa vuotta miljoonasta. Sedu oli ainoa joka olisi ollut valmis olemaan talossa vuoden miljoonasta. Nina nimenomaan sanoi ettei olisi vaikka ois kuinka kovassa rahapulassa.
Sanoihan, mutta heti kun Aleksi totesi, että liian pitkä aika olla erossa lapsista Nina tajusi, ettei tosiaan ollut edes ajatellut niitä lapsiaan ja yritti korjata tilanteen komppaamaan Aleksia.
Pelkään, että Aleksi tippuu, koska monet katsojat triggeröityy hänen jyrkistä mielipiteistä ja äskenkin kuulosti suorassa lähetyksessä aika ylimieliseltä, kun kysyttiin kokkikisasta. Harmi, että jotkut katsojat ei ymmärrä huumoria ja viihdettä.
Markku on ihan söpö mies, mutta ääni on kuin gayllä..
Jos olisin talossa, sanoisin Mikkoselle: "Turpa kiinni *****!"
Muut läyhää Markusta (joka pk:ssa), pitävät liian herkkänä kun otti itseensä kokkikisan häviöstä. Toki kehuvat myös valtoimenaan.
Tasa-arvoisesti ajateltuna äänestyksessä on 2 miestä ja 3 naista (jos olisi ollut porkan joukkue niin nämä olisi toisinpäin) eli jatkossa on oltava 2 miestä ja 2 naista.
Skaba on siis Sannan ja Saran välillä ja tuossa ei ole edes kahta sanaa kumman vuoro on nyt.
Eka tubettaja eli Sara nyt pihalle.
Sara nyt ensin pois bb:stä ja hitmix juttuakin kannattaa tosissaan miettiä. Myötähäpeä joka kerta kun avaa radiossa suunsa. Lisäksi meni vielä talossa dissaamaan ysäri musiikkia ryhmäpaineessa. Menköön nyt sitten vaikka nostalgia kanavalle, kun sanoi pitävänsä enemmän 60,70,80 luvun musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Markku on ihan söpö mies, mutta ääni on kuin gayllä..
Tiedätkö mitä? Kukaan ei mitään äänelleen voi. Onko fiksua arvostella sellaista piirrettä, jota ei voi muuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKA ihme tuota petraa fanittaa???
Oon lukenut toisinaan vauvapalstan sulkeuduttua (klo 23-->) vaihtoehtoista palstaa eli Ali Lautaa. Oon huomannut, että siellä fanitetaan todella paljon Petraa, häntä pidetään suloisena ja söpönä. Toki fanitetaan myös Sedua, Porkkaa ja Niämistäkin (edelleen), mutta Petra on ihan kärkisijoilla. Eli laudan pojat äänestää häntä.
Suloinen ja söpö???? Ne poikaparat tarvisivat silmälääkäriä. Petrahan ei edes hymyile koskaan, aina murjottava ilme. Ja itse olin ensin ihan varma, että kohtahan se tulee kaapista ulos, kun se on niin miesmäinenkin..
Oon lukenut toisinaan vauvapalstan sulkeuduttua (klo 23-->) vaihtoehtoista palstaa eli Ali Lautaa. Oon huomannut, että siellä fanitetaan todella paljon Petraa, häntä pidetään suloisena ja söpönä. Toki fanitetaan myös Sedua, Porkkaa ja Niämistäkin (edelleen), mutta Petra on ihan kärkisijoilla. Eli laudan pojat äänestää häntä.