Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
12461/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina on kaunis ja viehättävä nainen. Hänen katseeseen jään kiinni<3

Vierailija
12462/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas Sanna ja Nina häätöäänestysessä, varmaan kolmas kerta molemmille, Ja Roni ja Pinja ei vielä kertaakaan.

No oliskin Nina äänestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12463/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa tosiaan, että äänestykseen päätyi joukkue josta kenenkään ei soisi tippuvan. Tämä on tuotannolle keino rahastaa, koska nyt kaikkia viittä äänestetään kun kenenkään ei haluta putoavan vielä tässä vaiheessa. Sen sijaan jos äänestyksessä olisikin porkan joukkue niin porukka äänestäisi lähinnä vain porkkaa ja sedua koska noista kolmesta (nina, roni, pinsku) olisi oikeastaan ihan sama kuka putoaa eli äänestysinto olisi nätisti sanottuna laimeaa. Ja silloin ei kassakone kilise.

Kaikilla ei vrmaankaan ole samat suosikit kuin sinulla. Ninahan tässä eniten on varmaan tuonut rahaa tuotannolle äänestyksissä Jannen joukkueesta ja veikkaan että saa ääniä jatkossakin. Itse en Markun joukkueesta välitä kuin Sarasta, muut sais tippua vaikka heti.

Totta, Ninaa on kyllä äänestetty jo paljon.

Ja äänestetään ihan varmasti jatkossakin. Nina on kiva ja kaikkia asukkaita kohtaan kunnioittavasti käyttäytynyt talossa. Minä tykkään.

Pyytelee anteeksi kun meni Sannan ja jonkun välistä tiskialtaalle mikä oli kohteliasta . Joku rupesi sanomaan että ei pidä pyytää anteeksi on niin naisten tapaista , ihmettelen ettei pyydettäisi anteeksi jos tavallaan tungetaan välistä   jos ei pyytäisi anteeksi olisi röyhkeä .

Ei vaan Sanna siinä tilanteessa avautui ja sanoi että Nina pyytelee ihan kokoajan anteeksi kaikkea, että voisi lopettaa sen, koska se ei kuulosta enää kivalta.

Nina lupas kiinnittää asiaan huomiota ja lopettaa jatkuvan anteeksipyyntelynsä. En oikein tiedä onko onnistunut, ei ainakaan kokonaan.

Sanna taitaa olla vähän tyhmä. Alkoi tiuskia ihan väärässä yhteydessä, kun Nina pahoitteli välistä hanalle tunkemistaan. Sarakin sanoi että nyt oli ihan paikallaan, mutta Sanna alkoi paasata kuinka aina pyytelee eikä se ole tarpeen.

Ei ollenkaan tyhmä, jotenkin hänellä siinä kohtaa vain napsahti ja onneksi, oli meinaan hyvä että sai sen sanottua ääneen mitä kaikki ajattelivat. Ja nina itsekin sanoi ettei huomaa sitä itse. Ihminen voi sokeutua maneereilleen, tai yleensä sokeutuukin. Ninaa varmaan itseäkin hirvittää kun joskus katsoo tämän bb:n, että kokoajan on perse pitkällä anteeksi pyytelemässä,, ei kiva kellekään.

Onhan toi Ukkola ihan hemmetin tyhmä kaikissa sosiaalisissa tilanteissa.

Vierailija
12464/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laktovegegaybihomotransu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi Valavuori on mielistelevä pyhimystä ja enkeliä esittävä äärinarsisti. Tuo hanen tökerö esityksensä valitettavasti uppoaa hyväuskoisiin ihmisiin. Feikki se on, ja pian ulos tuolta.

Täysin samaa mieltä. Homokammoinen naisiaa esineellistävä lapsistaan piittaamaton setämies. Tippuu tänään onneksi.

CANCEL hyypiö iski taas. Vala on ihan ok mies. virheitä sattuu, lopeta vaino.

Ei ole vahinko haukkua homoksi, haukkua homoja, kirjoitella homoja irvailevia tekstejä someen eikä ole vahinko seuran urheilujohtajana ilmoittaa, että meillä ei homot pelaa. Yksi kerta menee vahingosta vaikka olisi tahallista, vuosikausia jatkunut homojen pilkkaaminen ei olevahinko. Eikä sekään ettei mies hoida lastensa asioita ja kasvata heitä myöskään ole ok.

Valavuori on ihan tunnettu homovihaaja ollut aina, ei ole ollut mikään salaisuus. On vaan niin tyhmä ettei tajunnut ettei urheiluseurat halua enää 2000-luvulla profiloitua homokammoisiksi ääliöiksi.

Tämä! Kuvittelee että voi sanoa mitä vaan ja käyttäytyä kuten haluaa koska on niin aito ja rehellinen. Aitoa ja rehellistä kusipäätä ei vaan kukaan  halua edustamaan seuraansa/firmaansa.

Puhui tuosta keissistä talossa. Ja tuo homovihaajaksi syyttely on vähän outoa, koska hänellä on homoja kyllä ystävänäkin

Tuosta keissistä? Siis Valavuori on ihan julkisuudessa jääny homoje haukkumisesta ja irvailusta kiinni useamman kerran ja ainakin kahdesta urheiluseurasta erotettu eli mitäköhän näistä keisseistä ajattelit mitätöidyksi homo"kaverilla"?

Jokainen saa inhota mitä ihmisryhmää haluaa. Onhan se sanomisistaan saanut rangaistuksensa.

Mitä meuhkaat.

eri

kappas, se kalikka kalahti sitten samanlaiseen homovihaajapersuun.. kops!

Ei sinusta ainakaan profiloijaa tule. Meni nimittäin metsään. Inhoan kyllä erinäisiä ihmisryhmiä, homoihin suhtaudun neutraalisti. 

Vierailija
12465/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas Sanna ja Nina häätöäänestysessä, varmaan kolmas kerta molemmille, Ja Roni ja Pinja ei vielä kertaakaan.

Sanna on ollut mukana kaikissa häädössä.

Vierailija
12466/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ISOT.Nimet kirjoitti:

Mika häkkinen Ja Marja-Liisa Kirvesniemi, tulee ronin ja petran tilalle tänään ! Olisko hyvä !?

Mitähän marja-liisalle kuuluu, se oli kova. Lapsuuteni hiihtäjä-idoli, ja sitä oli kiva kuunnella. Helena Takalo oli toinen. Mikähän se kolmas kova oli. 

Taina Impiö, Marja-Liisa Hämäläinen, Hilkka Riihivuori ja Helena Takalo :DD

Kiitos, se oli Hilkka Riihivuori jota kaipailin. :D

On jääny tää syntymävuoteni viestijoukkue mieleen kun isä jauhoi siitä varmaan 20 vuotta :D

Vierailija
12467/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valavuori on voittanut Junnutonnin ja 3000 mk vuonna -91

Vierailija
12468/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaan että Janne ja Markku ovat viimeisinä sohvalla istumassa reilun viikon perusteella.

Vierailija
12469/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Markku nössö?

12470/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Petra on aina niin kiusaantunut jos Sanna höpöttelee sille :D

Sanna huomannut saman ja haluaa rohkaista. P Olli näyttää olevan Mestareiden mestareissa, on kuin eri ihiminen.

Vierailija
12471/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni on mun suosikki. Vaatimaton, ei ole turhaan äänessä vaan antaa muiden puhua. Aito, rento ja luonteva tuolla talossa. Ystävällinen oma itsensä. Hyvin hoitanut myös talon ulkopuolella asiat eli toimeentulo on kunnossa. Ja on suosittu. Mukava tyttöystäväkin löytyy. Tykkään.

Vierailija
12472/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Aleksin perhe hyvätuloinen? Vanhemmat lomailleet Hawaijilla ja USA:n Disneylandissa Aleksin ollessa pieni.

Vierailija
12473/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina on pelottava ihminen esittää tuolla jotain äiti Teresaa🙀

Vierailija
12474/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa tosiaan, että äänestykseen päätyi joukkue josta kenenkään ei soisi tippuvan. Tämä on tuotannolle keino rahastaa, koska nyt kaikkia viittä äänestetään kun kenenkään ei haluta putoavan vielä tässä vaiheessa. Sen sijaan jos äänestyksessä olisikin porkan joukkue niin porukka äänestäisi lähinnä vain porkkaa ja sedua koska noista kolmesta (nina, roni, pinsku) olisi oikeastaan ihan sama kuka putoaa eli äänestysinto olisi nätisti sanottuna laimeaa. Ja silloin ei kassakone kilise.

Kaikilla ei vrmaankaan ole samat suosikit kuin sinulla. Ninahan tässä eniten on varmaan tuonut rahaa tuotannolle äänestyksissä Jannen joukkueesta ja veikkaan että saa ääniä jatkossakin. Itse en Markun joukkueesta välitä kuin Sarasta, muut sais tippua vaikka heti.

Totta, Ninaa on kyllä äänestetty jo paljon.

Ja äänestetään ihan varmasti jatkossakin. Nina on kiva ja kaikkia asukkaita kohtaan kunnioittavasti käyttäytynyt talossa. Minä tykkään.

On ihan mukava seurattava, vähän tulee oma äiti mieleen, kun mennä hössöttää itsekseen höpöttäen. Koko ajan touhuaa jotain, järjestää, pyyhkii, viikkaa, suoristaa. Tosi kiva tällä kaudella, että on eri-ikäisiä ihmisiä.

Just aattelin eilen että ihan kuin mun äiti! Herttainen ja hassu, rakastaa kaikkia ja tykkää kaikesta. Ihan kyllä yksi mun suosikkihahmoista talossa ehdottomasti, on niin ihana.

Kun kasvat aikuiseksi, ymmärrät etteivät kaikki sanat tule aina suoraan sydämestä, eikä lipevät ihmiset ole aina sitä mitä esittävät.

Kasva sinä aikuiseksi ja opettele käytöstavat. Olen 32 ja varmasti parempi ihmistuntija kuin sinä yksinäisessä ilkeydessäsi. Nina ei ole lipevä vana aidosti ystävällinen.

Eipä tota Ninakaan kukaan haukkuja oikeasti edes tunne. On käyny jo jonkin aikaa kaupassa jossa olen töissä ja ihan mukava aina ollu, ihan tavallinen, samanlaisia tätejä pilvin pimein, kohtelias on ja puhelias. Samalta vaikuttaa BB:ssäkin.

Vierailija
12475/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Markku nössö?

On

Vierailija
12476/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roni on mun suosikki. Vaatimaton, ei ole turhaan äänessä vaan antaa muiden puhua. Aito, rento ja luonteva tuolla talossa. Ystävällinen oma itsensä. Hyvin hoitanut myös talon ulkopuolella asiat eli toimeentulo on kunnossa. Ja on suosittu. Mukava tyttöystäväkin löytyy. Tykkään.

On kuitenkin todella tylsä asukas, ei tuo viihdettä. Eikä tarvitse voittoa, kun tienaa niin hyvin.

Vierailija
12477/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lue.tiedä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NinaTA.säälipiste kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katopa Ukkolaa, kun väläyttelee tiukan toimittajan-rooliaan - kevyttä piikittelyä Mikkoselle karman laista. Onko osunut? Onko? 

Jep, mikkonen oli wanhan rikkaan miehen elättinä, ja haukkui köyhät ja yh-äidit ! Nyt itse valittaa köyhyyttä ja kitisee ja ruikuttaa koko ajan !!!

Vanha rikas mies..oli tosiiiii vanha kun alkoivat seurustelemaan😁😁

Taas joku 10 v täällä kommentoimassa!

Naimisiinmennessään Timooli joku viisikymppinen ja Nina kolmekymppinen. Eiks ton Petran mies ole kans viisikymppinen ja itse vasta kaksikymppinen. Taitaa sitten olla TOOOOOSI rikas ;D

25 ja 40

Kappas vaan, onpas ottanut vanhan miehen. Ilmeisesti hyvin rikas sitten. Varmaan asiantuntija tulee pian paheksumaan :D

Kukaan ei kukaan ole paheksunut ikää. Vaan niitä nina mikkosen karmeita puheita yh äideistä ja köyhistä ihmisistä.. Google : nina mikkonen huono äiti mene töihin.

Minua ei haittaa niinkään sen puheet tai se, että rikkoi avioliiton. Minua Mikkosessa ärsyttää tuo tapa, millä lailla se liimautuu perskärpäsenä ihmisten kylkeen, mielistelee ja lärpättää mitä sylki suuhun tuo. En kestä tuollaisia ihmisiä yhtään. Talossakin varmaan haukkuisin sen maan rakoon. 

Miksi aina syytätte NAISTA avioliiton "rikkomisesta" vaikka se mies on ollut varattu? Ja mistä se kertoo että ne on aina MIEHIÄ jotka ottaa uuden ja pettää? Taas ei kestetä kohdata sitä miehen kaksinaamaisuutta ja selkään puukotusta, kaikki miesten huonot teot on aina naisen tai yhteiskunnan vika. Opetelkaa kritisoimaan niitä run*kareitanne. Eivät teille kovin uskollisia ole, vaikka nimennekin vaihdatte ;)

Nauran tuolle akalle joka jäi tyhjän päälle. Tyypillinen perinteinen akka. Täysin oikea rangaistus tuolle sukunsa pettäjälle ja typerälle reiälle. Yksikään miesleski ei jauhaisi kuolleesta akastaan. Yksikään mies ei myöskään nimeä vaihda ;) Miettikää joskus miksi ;)

No kukas se syytteli petraa ensin, varmaan sinä.

Minä kyllä jotenkin säälin Ninaa, että joutui Timo TA:n kanssa elämään, kauhea kohtalo. Jätti selvästi jälkensä. Onneksi Nina ei enää ole niin sekaisin, kuin silloin kun miehensä oli vielä elossa. Timo sai Ninasta pahimmat puolet esiin, Nina oli aivan aivopesty silloin. 

Vierailija
12478/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teennäinen ja jäykkä tyyppi, joka tykkää kehua itseään.

Vierailija
12479/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ISOT.Nimet kirjoitti:

Mika häkkinen Ja Marja-Liisa Kirvesniemi, tulee ronin ja petran tilalle tänään ! Olisko hyvä !?

Mitähän marja-liisalle kuuluu, se oli kova. Lapsuuteni hiihtäjä-idoli, ja sitä oli kiva kuunnella. Helena Takalo oli toinen. Mikähän se kolmas kova oli. 

Taina Impiö, Marja-Liisa Hämäläinen, Hilkka Riihivuori ja Helena Takalo :DD

Kiitos, se oli Hilkka Riihivuori jota kaipailin. :D Hyvä se oli myös Pirkko Määttä.

Vierailija
12480/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Markku nössö?

Markku on mussu <3

Ketju on lukittu.