Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Sedu ottaa liian vakavasti nämä tehtävät. Ei osaa heittäytyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luoja tuota Valevuorta, piti oikein ottaa kalsarit pois collarishortsien alta että pääsee esiintymään, ja tottakai paita pois vaikka näyttää teurasporsaalta. Siis hyi helvetti.
Nainen kun tollasta plösökroppaa esittelisi niin se haukuttaisiin täysin lyttyyn.
Juu ei kukaan täällä naisten ulkonäköhaukkumisiin huuda kehorauhaa samalla lailla kuin Valavuorelle.
Joku kaunakalle täällä oksentaa joka käänteessä Valavuoren päälle. .
Petra ihastui siihen virolaiseen, kun se oli sellanen ettei tehnyt itsestään numeroa ja sillä oli hyvät käytöstavat. Petran kaltainen.
Katselen aamulta.
Petra vaikuttaa ikäistään kypsemmältä, ei uskoisi niin nuoreksi. Enkä tarkota ulkonäköä, vaan koko persoonaa.
Pinja vaahtoaa "Weetistä, tarkoitti weeteeihmisiä jotka länkyttää hänen jutuillee vastaan, Sara väänsi sen veetiksi kun vanhukset kyseli mikä on veetee. :D
Nina sanoi että "naisia raiscataan enemmän, terveiset vaan Veetille!" :)
Ninasta löytyy ihmeen paljon naisten puolustamista, ei ole niin sovinisti kuin luulin,, vaikka olen "ninaivihaaja", niin kyllä nina on ihmeen viisaskin, eilenkin ihmetteli miksei Janis Joplinista ole tehty elokuvaa kun kerta miesrokkareistakin tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nina mielistelee ja lipevästi kehuu kaikkia todella epäuskottavasti koko ajan ? Tuo tökerö kaikkien mielistely on kamalaa katsottavaa. Itse antaisin AINA ninalle sen 2 pistettä jos talossa olisin. Lipominen ja tuo "voi kulta" jankutus saa minussa armottoman vit¤#¤##sen aikaan !
Nina laihdutti suurin pudottaja ohjelmassa. Mutta miksi hän lihotti itsensä sen jälkeen tuplasti läskimmäksi ? En vain käsitä minkä takia ?
Koska kärsi masennuksesta. Muutamalla tutulla ainakin nuo masennuslääkkeet ovat aiheuttaneet painon nousua.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi Valavuori on mielistelevä pyhimystä ja enkeliä esittävä äärinarsisti. Tuo hanen tökerö esityksensä valitettavasti uppoaa hyväuskoisiin ihmisiin. Feikki se on, ja pian ulos tuolta.
Täysin samaa mieltä. Homokammoinen naisiaa esineellistävä lapsistaan piittaamaton setämies. Tippuu tänään onneksi.
Saran oppitunti huonoin tähän mennessä. Se oli liikaa miettinyt etukäteen mitä sanoo & tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa tosiaan, että äänestykseen päätyi joukkue josta kenenkään ei soisi tippuvan. Tämä on tuotannolle keino rahastaa, koska nyt kaikkia viittä äänestetään kun kenenkään ei haluta putoavan vielä tässä vaiheessa. Sen sijaan jos äänestyksessä olisikin porkan joukkue niin porukka äänestäisi lähinnä vain porkkaa ja sedua koska noista kolmesta (nina, roni, pinsku) olisi oikeastaan ihan sama kuka putoaa eli äänestysinto olisi nätisti sanottuna laimeaa. Ja silloin ei kassakone kilise.
Kaikilla ei vrmaankaan ole samat suosikit kuin sinulla. Ninahan tässä eniten on varmaan tuonut rahaa tuotannolle äänestyksissä Jannen joukkueesta ja veikkaan että saa ääniä jatkossakin. Itse en Markun joukkueesta välitä kuin Sarasta, muut sais tippua vaikka heti.
Totta, Ninaa on kyllä äänestetty jo paljon.
Ja äänestetään ihan varmasti jatkossakin. Nina on kiva ja kaikkia asukkaita kohtaan kunnioittavasti käyttäytynyt talossa. Minä tykkään.
Pyytelee anteeksi kun meni Sannan ja jonkun välistä tiskialtaalle mikä oli kohteliasta . Joku rupesi sanomaan että ei pidä pyytää anteeksi on niin naisten tapaista , ihmettelen ettei pyydettäisi anteeksi jos tavallaan tungetaan välistä jos ei pyytäisi anteeksi olisi röyhkeä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nina mielistelee ja lipevästi kehuu kaikkia todella epäuskottavasti koko ajan ? Tuo tökerö kaikkien mielistely on kamalaa katsottavaa. Itse antaisin AINA ninalle sen 2 pistettä jos talossa olisin. Lipominen ja tuo "voi kulta" jankutus saa minussa armottoman vit¤#¤##sen aikaan !
Nina laihdutti suurin pudottaja ohjelmassa. Mutta miksi hän lihotti itsensä sen jälkeen tuplasti läskimmäksi ? En vain käsitä minkä takia ?
Koska kärsi masennuksesta. Muutamalla tutulla ainakin nuo masennuslääkkeet ovat aiheuttaneet painon nousua.
Jep jep. tietysti miksi edes kysyin :o) ja söi tietysti paljon pullaa/viineriä. mut se ei liity lihomiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa tosiaan, että äänestykseen päätyi joukkue josta kenenkään ei soisi tippuvan. Tämä on tuotannolle keino rahastaa, koska nyt kaikkia viittä äänestetään kun kenenkään ei haluta putoavan vielä tässä vaiheessa. Sen sijaan jos äänestyksessä olisikin porkan joukkue niin porukka äänestäisi lähinnä vain porkkaa ja sedua koska noista kolmesta (nina, roni, pinsku) olisi oikeastaan ihan sama kuka putoaa eli äänestysinto olisi nätisti sanottuna laimeaa. Ja silloin ei kassakone kilise.
Kaikilla ei vrmaankaan ole samat suosikit kuin sinulla. Ninahan tässä eniten on varmaan tuonut rahaa tuotannolle äänestyksissä Jannen joukkueesta ja veikkaan että saa ääniä jatkossakin. Itse en Markun joukkueesta välitä kuin Sarasta, muut sais tippua vaikka heti.
Totta, Ninaa on kyllä äänestetty jo paljon.
Ja äänestetään ihan varmasti jatkossakin. Nina on kiva ja kaikkia asukkaita kohtaan kunnioittavasti käyttäytynyt talossa. Minä tykkään.
On ihan mukava seurattava, vähän tulee oma äiti mieleen, kun mennä hössöttää itsekseen höpöttäen. Koko ajan touhuaa jotain, järjestää, pyyhkii, viikkaa, suoristaa. Tosi kiva tällä kaudella, että on eri-ikäisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara joutaisi pois ensimmäiseksi.Vähän apaattinen ja sutii sitä tukkaansa.Tosiaan kun rupee lauleskelee vai mitä hyräilee pitää laittaa äänet pois.Markku on ihan hauska.Onhan ollut ainakin nauramista tällä kaudella kun Janne oli äitinä.Hienosti heittäytyi roolinsa ja mikä oli myös Niinalta kun rupesi selittää juu ei ne mun juomia ole, ne on kaverin :))).Ne mitkä oli siellä repussa.
Vanha kansa sanoisi Saran nähdessään, että sinäpä tyttö jolla ei päätä palele.
Niin, koska on toi karvaraato päässä.
KArvaraato? Nätti tukka minusta.
Tekotukaa. ei aito.
Mitä väliä onko se tulla itse kasvattama vai ei. Oikein hyvännäköine tukka Saralla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi Valavuori on mielistelevä pyhimystä ja enkeliä esittävä äärinarsisti. Tuo hanen tökerö esityksensä valitettavasti uppoaa hyväuskoisiin ihmisiin. Feikki se on, ja pian ulos tuolta.
Täysin samaa mieltä. Homokammoinen naisiaa esineellistävä lapsistaan piittaamaton setämies. Tippuu tänään onneksi.
CANCEL hyypiö iski taas. Vala on ihan ok mies. virheitä sattuu, lopeta vaino.
Vierailija kirjoitti:
Jep, se limainen mielistely ja yltiö kehuminen kuvottaa.
Miksi Sanna on muuten aloittanut tuon lipevän nuoleskelun.. eilenkin heitti Ollille että sä oot tommonen... tommonen erikoinen... tommonen oma ittes.. Noloa! Ei se alussa ollu tollanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara joutaisi pois ensimmäiseksi.Vähän apaattinen ja sutii sitä tukkaansa.Tosiaan kun rupee lauleskelee vai mitä hyräilee pitää laittaa äänet pois.Markku on ihan hauska.Onhan ollut ainakin nauramista tällä kaudella kun Janne oli äitinä.Hienosti heittäytyi roolinsa ja mikä oli myös Niinalta kun rupesi selittää juu ei ne mun juomia ole, ne on kaverin :))).Ne mitkä oli siellä repussa.
Vanha kansa sanoisi Saran nähdessään, että sinäpä tyttö jolla ei päätä palele.
Niin, koska on toi karvaraato päässä.
KArvaraato? Nätti tukka minusta.
Tekotukaa. ei aito.
Mitä väliä onko se tulla itse kasvattama vai ei. Oikein hyvännäköine tukka Saralla on.
HYVÄN NÄKÖISEN TUKAN ON SARA OSTANUT.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ollut mielenkiintoinen bb. Kivoja tehtäviä ja hyvä ryhmä. Olen naureskellut ihan ääneen tämän bb:n aikana. Eivät olisi kahden edellisen kauden asukkaat pystyneet näin hauskasti heittäytymään (paitsi Krisu). Tämän ja edellisen kauden kauden välillä on ero kuin yöllä ja päivällä. Tässä ryhmässä on hyvää energiaa, huumoria ja älyäkin.
Kiitos tuotanto. Hyvää työtä. En välitä juontajista enkä teknisistä ongelmista. Porukka ja tehtävät ovat tärkeimpiä.
Helppo olla samaa mieltä nyt vaikka alussa tuntui, että missä ne julkkikset on ja missä ne kovat nimet joita Virtanen lupaili. Sattuikin varsin hyvä kattaus asukkaita.
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luoja tuota Valevuorta, piti oikein ottaa kalsarit pois collarishortsien alta että pääsee esiintymään, ja tottakai paita pois vaikka näyttää teurasporsaalta. Siis hyi helvetti.
Nainen kun tollasta plösökroppaa esittelisi niin se haukuttaisiin täysin lyttyyn.
Juu ei kukaan täällä naisten ulkonäköhaukkumisiin huuda kehorauhaa samalla lailla kuin Valavuorelle.
Joku kaunakalle täällä oksentaa joka käänteessä Valavuoren päälle. .
Onko sama kuin Mikkosen, mitä luulet?
Kehuin liian aikasin äsken ninaa "välillä viisaaksi", taas alkoi ärsyttää nina ja timojutut. lol.
Onko Sani pessyt meikkejä? Entä onko Alejsilla jo kehorauha?
T: Epätietoinen Kerttu
Vierailija kirjoitti:
Onko Sani pessyt meikkejä? Entä onko Alejsilla jo kehorauha?
T: Epätietoinen Kerttu
Aleksilla*