Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Striimit meni pimeiksi?
Hetkeksi vain. Nyt näkyy taas.
Onks toi valavuori delegoinut rikkaat kamunsa äänestämään häntä luvaten voitosta äänestyseurot takaisin. Kun on muutoinkin kova uhkapelaaja. Säheltäjä joka ei edes verovelkojaan ole hoitanut.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä että kuka tuolla muka vois yrittää kikkaikka nuilla nimeämisillä, ku kuitenki katsojat on se joka päättää kuka lähtee. Ja musta on jopa riski antaa ääniä hirveenä Markulle ja Jannelle, nehän olia kaikista pahin vastus jos myös itse olisi häätöäänestyksessä.
Aiemmilla kausilla asukkaat on aina jossain vaiheessa alkaneet miettiä, että kun tuo ja tuo aina pelastuu häätöäänestyksessä niin sitä ei enää kannata edes nimetä. Nythän Sanna Ukkola on aina ollut äänestyksessä ja aina pysynyt talossa, vaikuttaakohan miten nimeämisessä. Ja mitenklhän käy Mikkolan kun on nyt ekaa kertaa nimettävissä, saakohan minkä verran ääniä?
Live striimeissä oli blackout klo 08.58-09.10 välisen ajan.
Veikkaan että sillä aikaa Ridge Forresteri tuli taloon ja kävi katsastamassa myös makkarin mutta Ridge ei halunnut näyttäytyä kameroissa ilman maskeerausta ja hiusten laittoa joten kamerat suljettiin hetkeksi.
Eikö niitä hedelmiä olisi voinut piilottaa pk-huoneen tuolin alle vai kielsikö säännöt? Se on kuitenkin osa BB-taloa, jonne ne piti saada piilotettua, eikä kukaan olisi 100% varmasti osannut kurkkia siellä yhtään mihinkään... :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä että kuka tuolla muka vois yrittää kikkaikka nuilla nimeämisillä, ku kuitenki katsojat on se joka päättää kuka lähtee. Ja musta on jopa riski antaa ääniä hirveenä Markulle ja Jannelle, nehän olia kaikista pahin vastus jos myös itse olisi häätöäänestyksessä.
Ei Markulle ja Jannelle hirveenä ole ääniä annettukaan, Janne sai pisteitä vain Rosalta ja Sannalta
Miten noitten peitot kahisee noin kamalasti, erikoinen materiaali :D
Nina on kyllä yllättänyt minut. En tykännyt yhtään Suurimmassa pudottajassa. Oli niin kova kilpailuvietti ja haukkui koko ajan toista tiimiä ja varsinkin Kuhdan Niinaa. Nyt kuitenkin on näyttänyt oman taukoamattoman puhumisen lisäksi kykyään olla kiinnostunut muista ihmisistä. Tukenut ja rohkaissut ujompia niinkuin Petraa ja Ronia. Auttanut myös Sedua. On alkanut vaikuttaa mukavammalta ihmiseltä kuin olin alunperin ajatellut. Ja oikeastaan on hauska seurata tommoista aika tavallisen oloista ihmistä. Sai esim. minun pisteet viimeistään siinä vaiheessa, kun sanoi nuorille ja Rosalle, että kaikki ei voi valita mitä työtä tekee vaan on otettava vastaan se minkä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmilla kausilla asukkaat on aina jossain vaiheessa alkaneet miettiä, että kun tuo ja tuo aina pelastuu häätöäänestyksessä niin sitä ei enää kannata edes nimetä. Nythän Sanna Ukkola on aina ollut äänestyksessä ja aina pysynyt talossa, vaikuttaakohan miten nimeämisessä. Ja mitenklhän käy Mikkolan kun on nyt ekaa kertaa nimettävissä, saakohan minkä verran ääniä?
Sillä tuntuu olevan joku rikas fanijoukko joka pelastaa sen jatkoon jos se joskus harvoin on häädössä. Toivottavasti kyseessä ei ole pojat äidin luottokortin avulla. Olis vähän ikävää jos voittaisi kisan, 30 000 voittorahat miinus verot tilille ja sitten odottaisi 50 000 luottokorttilasku äänestyksistä :)
Samoin sannalla tuntuu olevan joku äänestäjäjoukko kuten näillä nuorilla sometähdillä (saara, roni, pinja etc). Sedukin keräsi hyvin ääniä sitten kun tuli tarve.
Kauheata katsottavaa kun 18 v tyttö vetää röökiä.
Eikö tuolla ole vieläpä aika nuoria ne seuraajat? Ei mikään kiva roolimalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni kotiin tänään kirjoitti:
Roni ulos tänään moni asukaskin antoi hänelle ääniä viime nimeämisissä.
Ennemmin ensin Nina tai Sara. Paitsi itsekeskeisiä myös käytökseltään arvaamattomia ja epävakaita molemmat.
Epävakaita ja arvaamattomia? Millä tavoin?
Sara naureskelee oudosti itsekseen ja sai jo täysin yllättäen jonkun raivokohtauksen lastenvaunuja vahtiessaan iskien ”vauvaa” monta kertaa nyrkillä. Hakkaaminen tapahtui täysin ennalta-arvaamatta ja silmänräpäyksessä, joten muut ei ehtineet reagoida kuin säikähtämällä. Sani sentään totesi, ettei nyt niin saa käyttäytyä, muut oli lähinnä järkytyksestä hiljaa/poistui paikalta. Sara itse oli lyöntiensä jälkeen kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Nina vetää roolia voittaakseen, mutta silmät leiskuu välillä siihen malliin, että vaikkei fyysisesti päälle kävisi niin henkisesti taatusti halutessaan satuttaa.
Mitä ihmettä?? Näkeekö tän pätkän jostain?
Minkähän verran ääniä annetaan? Satoja, tuhansia, kymppitonneja?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oo täyttä puuvillaa vaan esim. polyesteriä niin kahisee ikävästi.
Tietääkö muuten kukaan minkä firman tuote on ne pyykkitelineet?
Kyllähän näistä julkkiksilla varmasti tosi monelta löytyy fanijoukosta tai lähipiiristä äänestäjiä joilla on laittaa massia äänestyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Poskareita. Ei liity tähän mitenkään mutta luin lehdestä että jo nuorilla naisilla on haluttomuutta mitä tulee seksiin. Aloitetaan liian nuorina. Minulle kaikki heti nyt.
Veikkaan ettei ääniä tule kovin paljoa. Kuka hullu nyt äänestelisi montaa kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Peitot kahisee. Mutta eivät heilu, jos tiedätte mitä tarkoitan. Nyt kävi näin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen pitänyt olla tervehenkinen jalkapalloilija ja alakouluikäisten idoli? Vähän huono juttu yhteistyökuvioiden kannalta että paljastuikin nikotiiniaddiktiksi.
Saran aggressiivinen käytös itkevää "vauvaa" kohden oli jotain mitä ei todellakaan osannu odottaa ei häneltä eikä kyllä keneltäkään ihmiseltä. Siis ei ole normaalia tuollainen reagointi, jäi itselle ahdistava fiilis siitä.
Mutta eilen kertoi ettei voi saada ikinä biologista lasta. Se jäi ahdistaan entistä enempi kun muisri tuon vaunukohtauksen. Voi olla ettei ole mitään yhteyttä toisiinsa, tai sitten on... ahdistava.