Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vaihto-oppilaista moni duunariperheistä?

Vierailija
29.04.2021 |

Vai onko vaihto-oppilaaksi hakeutuminen enemmän akateemisten perheiden lasten hommaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ole ilmaista. Mutta miksei duunariki voi tienata riittävän hyvin.

Vierailija
2/9 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on duunareita ja mä olin vaihto-oppilaana.

Näen että on vähän vanhanaikaista ajatella 'luokalla' olisi mitään suurta merkitystä kiinnostukseen opiskella ja sivistää itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole luokkakysymys vaan rahakysymys.

Vierailija
4/9 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja sisarukseni olemme molemmat olleet vaihto-oppilaina (hinta oli muistaakseni jotain 15000e per nenä) ja tulemme tällaisesta "duunariperheestä". Vanhemmat ottivat lainaa tätä varten, mutta olivat muutenkin hyvin tarkkoja rahasta ja priorisoivat tällaisia asioita, haluten ne meille mahdollistaa. Arvostan, etenkin kun nyt myöhemmin tiedostan, että pistivät omat harrastukset ja hupinsa täysin taka-alalle vuosikausiksi. Siihen ei moni pysty.

Vierailija
5/9 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja sisarukseni olemme molemmat olleet vaihto-oppilaina (hinta oli muistaakseni jotain 15000e per nenä) ja tulemme tällaisesta "duunariperheestä". Vanhemmat ottivat lainaa tätä varten, mutta olivat muutenkin hyvin tarkkoja rahasta ja priorisoivat tällaisia asioita, haluten ne meille mahdollistaa. Arvostan, etenkin kun nyt myöhemmin tiedostan, että pistivät omat harrastukset ja hupinsa täysin taka-alalle vuosikausiksi. Siihen ei moni pysty.

Arvovalintoja. Meillä menee vähintään 15 tonttua joka talvi Malediivien tms. matkalla. Busineksessä lennetään. Tottakai. Viime talvi oli poikkeus kun ei oltu missään

Vierailija
6/9 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheestä, jossa äiti oli kotiäiti ja isä duunari ja olen ollut vaihto-oppilaana.

Äidin säästöillä toteutui tämä ja mitään lainaa ei siihen otettu.

Olen kiitollinen mahdollisuudesta.

Vierailija
7/9 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perheestä, jossa äiti oli kotiäiti ja isä duunari ja olen ollut vaihto-oppilaana.

Äidin säästöillä toteutui tämä ja mitään lainaa ei siihen otettu.

Olen kiitollinen mahdollisuudesta.

Lapsuuden perheeni kaikki lapset olivat vaihto-oppilaina. Eikä lainaa tarvittu, ihan osingoilla maksettu.

Vierailija
8/9 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarien lasten ei tarvitse vaivautua.

Vierailija
9/9 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla AMK-koulutus ja lapsi kävi 11-vuotiaasta alkaen kielikursseilla ympäri Eurooppaa joka vuosi ja lukiolaisena pidemmän pätkän Kaliforniassa. Myös kaikki preppauskurssit kirjoituksiin maksettiin.