Mies petti kahdesti saman naisen kanssa.
Annoin ensimmäisen kerran anteeksi ja tekisi antaa tämäkin. Nyt mies vain kertoi, ettei edes tule syyllisyyttä.. Onko hän rakastunut tähän toiseen naiseen?
Kommentit (81)
Ex petti saman naisen kanssa monta kertaa. Nyt vuosia myöhemmin ymmärrän asian paremmin. Hän ihastui tähän naiseen sekä meidän suhde voi todella huonosti. Petti koska halusi ihailua ja kai se salasuhde tuntui jännittävältä. Jos suhde voi hyvin niin ei siihen kolmansia osapuolia tarvita.
Olisi hyvä asua erillään. Koska mies ei vaikuta luotettavalta ja avointa suhdetta et halua.
Etsi kunnon mies. On olemassa kunniallisia herrasmiehiä jotka eivät naistaan petä vaikka olisi kuinka tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Mies luontaisesti yksiavioinen, mutta moniseksinen. Luonnotonta kieltää tätä tosiasiaa. Vain betat jaksavat hoitaa muiden siittämiä lapsia ja ottaa alfan hylkäämän YH:n.
Tuskin kukaan kieltää sitä. Mutta on miehiä jotka eivät petä vielä. Ja lisäksi ei voi pakottaa naisia olemaan suhteessa jossa mies juoksee naisten luona, silloin mies on sinkku tai nainen.
Mulla mies petti todistetusti vähintään kahdesti mutta todennäköisesti useammin. Ja saman miehen kanssa
Olisiko muuten parempi, jos mies olisi pettänyt kerran kahden eri naisen kanssa, kuin kaksi kertaa saman naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies luontaisesti yksiavioinen, mutta moniseksinen. Luonnotonta kieltää tätä tosiasiaa. Vain betat jaksavat hoitaa muiden siittämiä lapsia ja ottaa alfan hylkäämän YH:n.
Tuskin kukaan kieltää sitä. Mutta on miehiä jotka eivät petä vielä. Ja lisäksi ei voi pakottaa naisia olemaan suhteessa jossa mies juoksee naisten luona, silloin mies on sinkku tai nainen.
Ei kai aloittajan mies ketään ole suhteeseen kanssaan pakottanut? Miehen tavat ovat tuollaiset ja aloittajan oma asia hyväksyykö ne vai ei. Turha asioista tehdä sen vaikeampia.
Vierailija kirjoitti:
Etsi kunnon mies. On olemassa kunniallisia herrasmiehiä jotka eivät naistaan petä vaikka olisi kuinka tarjolla.
Minä olen tällainen, aina viikon kerrallaan eri naisille.
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää aina
Nainen ei koskaan.
Silti 20% syntyneistä lapsista on käenpoikasia.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko muuten parempi, jos mies olisi pettänyt kerran kahden eri naisen kanssa, kuin kaksi kertaa saman naisen kanssa?
Tämä kiinnostaa minuakin. Lisäksi mikä on "kerta" ? Onko se kaikki yhdynnät kunnes jää kiinni?
Osa ihmisistä ajattelee värkillään. Sellaisia on omallekin kohdalle sattunut. Itse en todellakaan jaksa sen enempää analysoida mitä sellaisen tyypin päässä liikkkuu, se on kerrasta poikki.
On muitakin moraalikäsityksiä kuin länsimainen, jossa puoliso on toisen omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää aina
Nainen ei koskaan.
4%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää aina
Nainen ei koskaan.
4%
Itse asiassa lähempänä 4,1%, jos tarkkoja ollaan.
Jos rakastat miestäsi, etkä halua luovuttaa, vaadi että menette avioliittoneuvojalle. Yhden luotettavan vieraan aikana on helpompi pysyä "asiassa" ja pikkuhijaa kartoittaa missä tilassa suhteenne on nt ja voiko se jatkua.
Ihan hartiankohautuksella ei mikään muutu. Kunnioitus on melkein yhtä tärkeää kuin rakkaus ja luottamus avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää aina
Nainen ei koskaan.
4%
Itse asiassa lähempänä 4,1%, jos tarkkoja ollaan.
Ja kun mukaan lasketaan hedelmöityshoidoilla ym. muumimuki menetelmillä syntyneet, olisiko käenpoikasia tuo 0,1%
Keksitty juttu. Ap ei ole kommentoinut mihinkään kommenttiin sanallakaan mitään.
Sama tarinankertoja kuin aiemminkin. Ei ole koko miestä olemassa.
Kahdesti saman kanssa; sehän on jo vähän niin kuin ei olisi pettänytkään. En jaksa ymmärtää näitä ohjeistajia, jotka heti on ehdottamassa eroa, sillä jos jokainen avioliitto vieraissa käynnin jälkeen päättyisi eroon niin eihän suomessa olisi kuin muutama aviopari. Oma kokemus miehistä kun on sellainen, että suurin osa käy vieraissa aina tilaisuuden tullen, siis ei mitään 50-60% vaan lähenpänä 80-90%.
Tuohan on nykyaikaa. Miehesi on siis trendinharjalla. Nykyisin saa olla useita miehiä tai naisia samaan aikaan kierrossa. Tähän jopa kannustetaan median toimesta.