Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Salon uimahallissa vesiroiskeita päällensä saanut valtuutettu Suomen virallinen ilonpilaaja?

Vierailija
29.04.2021 |

Salosta jälleen kajahtaa. Tällä kertaa kaupunginvaltuutettu on pahoilla mielin siitä, että ihmiset juhlivat Salon koripallojoukkueen menestystä.

"Uimahallin pärskekohusta tunnettu valtuutettu mollaa ihmisiä Salon mestaruusjuhlista: ”Kuvittelevat itsekin voittaneensa”

"Haapasalo kommentoi Twitterissä kärkkäästi Vilppaan mestaruusjuhlia ja mukana mestaruushumussa olleita ihmisiä."

"Ärsyttää, että salolaiset luulevat nyt voittaneensa jotain, kun muutama urheilijanuorukainen on pompotellut palloa. 🤬"

"Haapasalo hyökkäsi Twitterissä huippu-urheilua vastaan."

"Hah hah, uimahalli on Salossa jo auki. Vihaan kilpaurheilua!!!!!!"

https://www.iltalehti.fi/koripallo/a/e252d73e-a9d1-4394-9d58-204a6711d8…

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälle olen samaa mieltä hänen kanssaan. Varsinkin kirkonkellojen soitto älytön idea.

En ymmärrä urheiluvoittojen valtavaa hehkutusta. Mutta muut iloitkoot, ei ne mua haittaa.

Vierailija
22/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä hänen pointeistaan olette eri mieltä? Kilpaurheilu ei kyllä todellakaan ole terveellistä ja siihen suhtautuminen uskonnollisella hurmoksella on arveluttavaa.

Monille urheilu ja sen seuraaminen on kyllä ihan viihdettä. Katsotaan otteluita ja juhlitaan kun oma joukkue voittaa. En näe siinä mitään epätervettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan vain sanoi ääneen, mitä moni muukin kyllä ajattelee....

"Koska minä en pidä jostain, niin kukaan muukaan ei saa siitä pitää."?

Hanki itsellesi selkäranka ja iloitse niistä asioista mistä haluat.

Vierailija
24/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo fanittaminen ilmiönä aika jännä. Itse en sille täysin immuuni ole, mutta en minä sellaisella hurmoksella urheiluun tai oikeastaan mihinkään muuhunkaan fanitouhuun suhtaudu kuin monet. Sitä en silti oikein ymmärrä miksi suhtautuu asiaan niin vihamielisesti. Kyllä ihmiset tekee paljon muutakin enemmän tai vähemmän typerää. Ei tartte mennä mukaan jos ei kiinnosta.

Siinäkin on totuuden siemen, että pitkälle viety kilpaurheilu ei ole terveellistä, mutta taas kerran kyseessä on kuitenkin pieni väestömäärä joten en koe että esim minun verorahojani niin ylenpalttisesti menisi näiden urheiluvammojen yms hoitoon. Kilpaurheilun varjolla pystytetään niitä halleja yms, joita voi sitten käyttää ihan ne perus kuntoilijatkin. Höntsäilyjoukkueille toki toivoisin enemmän harjoitus vuoroja/muuta tukea kunnalta. Mutta siinäkään en kuvittele että menisi niin että jos lopetettaisiin kaikki kilpaurheilu niin höntsäilyporukoille riittäisi rahaa yms. Sitten jäisi vaan hallit rakentamatta ja olemassa olevistakin purettaisiin vähintään puolet.

Vierailija
25/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi öyhöttää seuraavaksi jäätelöpallojen hinnoista, laskevista PISA tuloksista tai jatkuvasti nousevista sähkönsiirron hinnoista. Kun purkautumisilla näkyy olevan taattu media näkyvyys.

Vierailija
26/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan vain sanoi ääneen, mitä moni muukin kyllä ajattelee....

En kyllä tiedä häiritseekö ihmisiä oikeasti jostain korisjoukkueen voitosta iloitseminen ja sen juhliminen. Omasta mielestäni iloa ja positiivista fiilistä ei voi tässä maailmassa olla liikaa. Saa olla kyllä eri mieltäkin.

Vierailija
27/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä hänen pointeistaan olette eri mieltä? Kilpaurheilu ei kyllä todellakaan ole terveellistä ja siihen suhtautuminen uskonnollisella hurmoksella on arveluttavaa.

En myöskään tykkää urheilusta enkä jostain torilla pomppimisesta jääkiekon takia (vihaan jääkiekkoa) mutta en katsoisi olevan ulostulon arvoinen asia luottamustehtävässä paitsi jos juhliin meni hirveästi rahaa.

Vierailija
28/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään tykkää urheilusta enkä jostain torilla pomppimisesta jääkiekon takia (vihaan jääkiekkoa) mutta en katsoisi olevan ulostulon arvoinen asia luottamustehtävässä paitsi jos juhliin meni hirveästi rahaa.

Nauratti erityisesti tuo "vihaan kilpaurheilua" twiitti ja sen monta huutomerkkiä. On vähän kysymysmerkki, onko tuo sopivaa somekäytöstä kaupunginvaltuutetulta? Itse en myöskään ole mikään kilpaurheilun ystävä, mutta silti. Asian voisi ehkä muotoilla eri tavalla?

Vierailija
29/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on syntynyt tästä ihmisestä lukemieni lehtijuttujen perusteella sellainen kuva, että hän ei ole oikein onnellinen ja tyytyväinen omassa elämässään. Siis, hänen elonsa on tämän tyytymättömyyden vuoksi ikäänkuin jatkuvaa tasapainoilua, ja pienikin balanssia heilauttava harmittava sattumus saa valtavat mittasuhteet. En ole mikään ihmismielen asiantuntija, joten pelkkää mutuilua.

En itsekään juurikaan seuraa urheilua, mutta toisten intoilu ei ole mitenkään minulta pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi