Missä jäätelökiskan tytöt käyvät vessassa?
Heidän pitää varmaan laittaa lappu luukulle aina jos tulee vessahätä.
Kommentit (42)
Entäs pojat? Tai muunsukupuoliset?
Pissataan omalla ajalla. Töissä tehdään töitä, eikä taukoilla jonnenjoutavuuksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pissataan omalla ajalla. Töissä tehdään töitä, eikä taukoilla jonnenjoutavuuksien kanssa.
Sinun ainakaan ei tarvitse pissalla käydä koska sinulla varasto päässä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet lorauttelee estottomasti kioskin takana.
Kun mä olin jätskimyyjänä kävin vieressä olevan pienen kauppakeskuksen henkilökunnan tiloissa. Sinällään ihan hyvin järjestetty, mutta kyllä sitä mahdollisimman pitkään venytti, kun piti tosiaan kiska siksi aikaa laittaa kiinni jne.
Kai heilläkin on lakisääteiset tauot? Kioski kiinni sen ajaksi ja käy jossain missä on vessa. Yleensä nuo kioskit on ravintoloiden lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen siellä poikiakin töissä nähnyt,
Olen minäkin. Ja miten sukupuoli liittyy tähän työhön, eikö pojat pissaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet lorauttelee estottomasti kioskin takana.
Tuskinpa. Siinähän alkaa tulla jo hajuhaittoja jos koko kesän joku kusee kioskin taakse monta kertaa päivässä.
Kun ei juo eikä syö mitään, ei tule pissahätä.
Yhtä hyvin voisi kysyä mihin kato korjaaja kusee.
Minäpä näin kerran mihin. Sinne piipun juurelle. Eikä ole vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa koskien Jungle Juicen tyttöjä.
Jungle juicet ovat yleensä kauppakeskuksissa ja käytämmesta kauppkeskuksen vessoj
Vierailija kirjoitti:
Minun luonani :) t. setämies.
Joo uneksi vaan.
Mä laitoin lapun luukulle ja kävin viereisen hotellin vessassa. Kyllä kioskin pomo ohjeistaa työntekijät.
Pitelisin mielelläni astiaa neidin alla, kun neiti tekisi pisut. Sen jälkeen nuolisin pimpsukan puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö työnantajan olisi vaan helpompi palkata miehiä, niin ei olis tuollaista ongelmaa ja ei tarvis mitään sopimuksia kehitellä naapureiden kanssa?
Tytötkin voi käydä kiskan takana lorottelemassa. Tarvii vaan ehkä vähän enempi näkösuojaa.
Täällä on näköjään joku joka tykkä pissa ja kakka jutuista! Jospa siellä kioskissa on kuiva käymälä?
Työnantaja maksaa tena-vaipat.Kakat ja pissat eivät tule läpiJos et usko menen katsoo potilaita pallativisessa hoidossa.Näet livenä : Totta!
Kyllä mä olen siellä poikiakin töissä nähnyt,