Vain Elämää 2021 Official
Keskustelua Vain Elämää -21 ohjelmasta. Ketä odotat esiintyjiksi? Minkälaista ohjelmistoa?
Kommentit (1367)
Miksi tykkään,
siksi kun lauluista kuulee taustoja ja tarinoita miten / miksi biisi on syntynyt.
Tässä ohjelmassa näkee ehkä vähän itse artistiakin.
Ja jos jostakusta ei tykkää, niin katselee suoratoistoon kautta ja kelailee ohi !
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kaikista muista paitsi Abreusta. Hänen jaksonsa skippaan!
Meillä katsotaan vain tämä artun päivä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas paska versio tää kelan hölynpöly
Juu ei iskenyt. Alkuperänen paaaaljon parempi.
Anssin tarina isänsä kosketinsoittimesta oli ihana
Miten tuntuu siltä että kuva ja ääni ei mene synkassa?
Ja tyyppejä jo itkettää. Voi luoja
Arttu Wiskarin ilta. Kuka vetää tissimaitobiisin?
Abreu on Suomen kaunein nainen.
Mahtava aloitus Anssi Kelalta. Olen aina tykännyt Wiskarin lauluista ja tämä " Tässäkö tää oli" on yksi parhaimmista. Riimittelymestari Janne Rintala on Suomen parhaimmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Arttu Wiskarin ilta. Kuka vetää tissimaitobiisin?
Pyhimys. Tai paremminkin teflon brothers.
Musiikki ohjelmat on ihania mutta, mutta,, kun saisi jotain selkoakin varsinkin puheesta.
( Minä en saanut juurikaan tolkkua A Kelan puheesta).
Musiikki osuudet varmaan pitäisi kuunnella kuulokkeilla, jotta musiikki pääsisi oikeuksiin.
—-
🙄
Voiko tv :tä, jossa on Bluetooth mahdollisuus , kuunnella kaksi henkilö, molemmille omat kuulokkeet tai nappikuulokkeet.
( tyhmä kysymys, mutta tulipa mieleen. Kun tuo äänen laatu on, mitä on. Ei viitsisi tv tä huudattaa naapurien iloksi ).
Suvi nosti ton biisin alkuperäisestä kyllä upeasti. Hyvä, Suvi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kaikista muista paitsi Abreusta. Hänen jaksonsa skippaan!
Meillä katsotaan vain tämä artun päivä.
Ja minä katson joka ikisen jakson.
Vierailija kirjoitti:
Musiikki ohjelmat on ihania mutta, mutta,, kun saisi jotain selkoakin varsinkin puheesta.
( Minä en saanut juurikaan tolkkua A Kelan puheesta).
Musiikki osuudet varmaan pitäisi kuunnella kuulokkeilla, jotta musiikki pääsisi oikeuksiin.
—-🙄
Voiko tv :tä, jossa on Bluetooth mahdollisuus , kuunnella kaksi henkilö, molemmille omat kuulokkeet tai nappikuulokkeet.
( tyhmä kysymys, mutta tulipa mieleen. Kun tuo äänen laatu on, mitä on. Ei viitsisi tv tä huudattaa naapurien iloksi ).
Kokeile 👍
Vitsit mistä sais noi Suvin korvikset hankittua? Tämmöisenä kissafanina nuo olis unelmakorvikset! 🤩
Tässäkö tää oli? Eli tuleeko jotain parempaa?
Kyllä Suvilla on kaunis ääni, ja ihana tulkinta oli tuosta Artun laulusta.
up