Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei v... mitä pelleilyä nuo pankkilainat

Vierailija
29.04.2021 |

Pankista x kysyin, että oliko se vaadittava palkkamäärä 1666 €, että voi saada lainan? "No se on huomattavasti enemmän."

Ööö... En kysynyt mikä on tämä HUOMATTAVASTI ENEMMÄN, mutta kysynpähän vaan, että mihin v---n sellainen ihminen tarvitsee lainaa?!

Mitään tukia ei hyväksytä tuloiksi, kun "ne eivät ole säännöllisiä." öööö... Milläköhän tavalla eivät ole?? Ne nimenomaan ovat säännöllisiä eivätkä katkea yhtäkkiä naps vaan. 😑😑

Tuo palkkatuloihin sokeasti luottaminen on niin älytöntä. Ei mikään maailman mahti takaa, että se työpaikka pysyy. Tai että palkkataso pysyy samana. Työt saattavat vähentyä joillain aloilla ja palkka tietysti siinä samalla.

Sitten alkoi vielä inttämään TALOYHTIÖLAINASTA. Miten v--ssa jonkun taloyhtiön ottama laina vaikuttaa minun omiin lainoihini?? Ei sen yhtiövastikkeen päälle tule vielä jotain mystisiä lainakuluja taloyhtiön lainojen takia 😑😑 Kyllä minä maksan kaiken ihan siinä yhdessä ja samassa vastikkeessa.

V--- mitä pelleilyä!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä näyttäisi hieman v*tuttavan ap:tä.

Vierailija
2/6 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullehan on tulossa sellainen yli kymppitonni veronpalautuksia, mutta siihen menee vielä ainakin vuoden verran, huoh.

Että kyllä v----ttaa, kun minua kohdellaan jonain kakkosluokan kansalaisena siksi, että rahani ovat verottajan tilillä jumissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ap on  hupsu. 

Vierailija
4/6 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tienaa NETTONA vaikkapa 2400 €, niin mihin hel--vettiin tarvitsee lainaa?!

Vierailija
5/6 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi? Vai vaan vähän pöhkö?

Vierailija
6/6 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kyllä pankit painua v....n. Niistä ole mitään hyötyä yhtään missään asiassa.