Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillereistä johtuva painonnousu. Jos lopettaa pillerit niin kääntykö paino laskuun? Kokemuksia??

Vierailija
29.04.2021 |

4kk tullut 7kg lisää 😱

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö niin paljoo tai liiku enemmän.

Vierailija
2/12 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nestettä/turvotusta vai ihanko oikeasti olet lihonut ja huomannut muutoksia ruokahalussasi? Muistan, kun itse aikoinaan aloitin yhdistelmäehkäisypillerit, niin ainakin tissit turposivat hetkellisesti ja olivat jopa arat... Sitä jatkui hetken, kunnes tasaantui. Muuten en kyllä lihonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yksi syy miksi en käytä pillereitä. En halua rääkätä itseäni olemalla nälässä tai liikkumalla enemmän kuin aikaa ennen pillereitä. Mutta en myöskään halua painon nousua.

Vierailija
4/12 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin pillereitä 10-vuotta ja ne ei kyllä mulla ainakaan nostanut ruokahalua. Onko painonnoususi turvotusta eli nestettä vai koetko syöneesi enemmän?

Mullakin tuli nyt keväällä 5kg, en voi syyttää mitään lääkkeitä tästä.. Ihan ite söin.

Vierailija
5/12 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt 20v pillereitä ja painan edelleen 57kg.

Syön mitä sattuu, pitsaa, hampurilaisia, makkarapottuja, makaronia, kermaa, juustoa, suklaata, pullaa, kakkua, limsaa jne.

Vierailija
6/12 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntyi ainakin itsellä. Riippuu kyllä varmasti pillereistä. Aikaa tästä yli 20 vuotta. Paino tippui 10 kg puolessa vuodessa.

Vierailija
7/12 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset lihoneet pillereistä 60-luvullakaan,ja silloin niissä oli hormoneita varmaan tuhatkertainen määrä.

Eli on vaan ruoka alkanut maistuun enemmän ?

Vierailija
8/12 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli minipillereistä painonnousua sekä akne joka levisi rintakehälle, vaihdoin pillerit ehkäisykapseliin ja heti putosi paino normaaliin lukemiin.

Vierailija
9/12 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin e-pillerit 2013 keväällä, kun aloin seurustelemaan nykyisen aviomieheni kanssa. Pillerit aloittaessani painoin 52 kg, nykyään 69 kg. Eli kahdeksan vuoden aikana painoa on tullut lisää lähes 20 kg. En tiedä onko pillereillä vaikutusta, mutta eiköhän pääsyynä ole ihan ruokavalio... Sinkkuna tuli syötyä vähemmän, kun tein itselle pieniä annoksia tai en syönyt lämmintä ruokaa lainkaan. Kahdelle tehdessä tulee tehtyä enemmän, joten tulee myös santsattua vaan "koska on niin hyvää".  Pizzaa ja hampurilaisia söin aikoinaan muutaman kerran vuodessa, kun taas parisuhteen aikana niitä on mennyt muutaman kerran kuussa. Herkkuja on tullut syötyä enemmän...

Lopetan nykyisen paketin jälkeen e-pillereiden käyttämisen muista syistä, jännä nähdä tapahtuuko mitään painolle. Itseasiassa luin hiljattain kokemuksia siitä kun nämä lopettaa, ja muutamat kertoivat lihonneensa ensimmäisten kuukausien aikana hormonien ollessa sekaisin.

Vierailija
10/12 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli 20kg kun aloitin pillerit, ruokailu muuttui lähinnä terveellisemmäksi silloin.. vuosi sitten looetin ja syksyllä alkoi paino pudota itsestään, nyt lähtenyt 10 kiloa ja sama ruokavalio edelleen.

Vierailija
11/12 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotuksen jälkeen tuli ekan puolen vuoden aikana 10 kiloa lisää ja en jaksa lähteä edes avaamaan mitään teki libidolle ja mielelle. En usko, että lähtee ainakaan itsekseen, kun näiden syömisen lopetan. Ihon vuoksi siis syön.

Vierailija
12/12 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain pillereillä hormonit saa naisen elimistön vähän raskautta muistuttavaan tilaan, muistaakseni. Itsellä tuli molemmissa raskauksissa yli 20 kiloa painoa: turvotusta, karsea nälkä, ei seksihaluja... Olin hoikka lähtötilanteessa. En aio kokeilla pillereitä vaan kortsulla jatketaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi