Kaduttaa että tein lapseni skorpionin merkkiin!
Voimat täysin loppu lapsen kanssa ja skorpparin käytös pahenee vuosi vuodelta. Voi itku.
Kommentit (38)
Söin liikaa ja nyt turvottaa. Mentävä hetkeks lepäilemään.
I feel you, skorpparit ovat veemäisiä. Samoin neitsyet ja oinaat.
Hänestä tulee ministeri, eikö joku täällä kertonut että Sanna ja Krista on skorpioneja?
Minulla on aivan ihana ja fiksu skorpioniteini. Ihan oikeasti, mahtava ihminen. En tajua, miten minusta on tullut ulos jotain noin kaunista. Ehkä meidän sovullamme on jotain tekemistä sen kanssa, että kunnioitan häntä.
Tähtimerkkihän se ongelmien takana onkin.
Voi jessus.
Hirveetä! Et säkään paljon harkinnut, milloin laitat muksun tulille. Skorpionit on pahimpia.
Minä en kans yhtään ajatellut tuolta kannalta. Kaikkia erilaisia. Horoskooppimerkkejä on tullut puskettua maailmaan.
Skorpionikin. En löytänyt mitään pahaa sanottavaa, kun skorpionin luonteenpiirteitä kelasin.
Onnen kivensä ovat: labradoriitti, malakiitti, topaasi, turkoosi, unakiitti. Tukitärkeä tieto..
hyvähän on heittää perimä hukkaan ja vaihtaa
uskomuksiin tämä provo
Vaikka noihin uskoisikin, niin ei niitä niin absoluuttisina kannata pitää, etteikö itse voisi vaikuttaa. Vanhemmathan ne lapset kuitenkin loppupeleissä kasvattavat, oli sitten mikä tahansa vaikuttava voima ympärillä.
Nyt kyllä pitää perehtyä, jos tuon yhden ipanan toilailujen taustalla onkin vaikea horoskooppi. Silloin pitää nostaa kädet pystyyn.
Skorpioni-tatuoinnit saa puuhöylällä irti
Vierailija kirjoitti:
Käytös voi myös johtua siitä, että äiti on hihhuli joka uskoo tähtien asennon vaikuttavan ihmisten persoonaan. Munkin käytös pahenisi semmoisessa seurassa.
Anna kun arvaan olet Skorpioni.
No ei kannata katua, kyllä se joku päivä valostuu. Entä jos otat vähän etäisyyttä. On kyllä kokemusta skorparista ja oinaasta, niistä kiukkuisemmista, jousimiehelle ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tähtimerkkihän se ongelmien takana onkin.
Voi jessus.
Parempi olla hiljaa jos ei ole hyvää sanottavaa.
Skorpionilapsi voi kyllä olla aika raju tapaus. Pisteliäs ja salamyhkäinen niveljalkainen, joka tykkää touhuta yön pimeydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytös voi myös johtua siitä, että äiti on hihhuli joka uskoo tähtien asennon vaikuttavan ihmisten persoonaan. Munkin käytös pahenisi semmoisessa seurassa.
Anna kun arvaan olet Skorpioni.
Enkä ole. Olen kala jos haluat noihin uskoa.
Olen ollut vaikea ja salamyhkäinen yöllä ulkona touhuileva skorpioniteini mutta minusta tuli ihan kelpo aikuinen loppujen lopuksi.
Anna mulle talo, teen siitä kodin, anna mulle siemeniä kasvatan niistä puutarhan jne. tyyppinen ihminen. Jotkut tykkää ja aika moni juoksee karkuun.
Mulla on skorpparilapsi, ihana tyyppi.
Tosin en ole koskaan uskonut horoskooppeihin ihmisen määrittäjänä, enkä arvosta kauheen korkealle niin tekeviä.
Synnärillä: "No mikä tuli?"
"Skorpionivauvahan se!"