Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pellavavaatteita edes myydään? Rypistyvät ja kutistuvat, eivät näytä koskaan hyvältä enempää kuin 5 min

Vierailija
28.04.2021 |

Avasin Cubuksen sivut ja sieltä tuli pellavaa. Tosi fiksua, cubus.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemus taas on että pellava venyy. Esim housujen polvet ja peppu alkaa pussittaa..

Vierailija
2/19 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekologista, kestävää ja henhittävää. Erityisen jees kesähelteillä. Ja hyvän näkönen.

Teillä on varmaan ollut huono kudos kankaassa tai jotaan muuta kuitua seassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pellavamekon kokoa M. Siitä tuli pesuohjeen mukaisesti pestynä koko XXS.

Vierailija
4/19 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteillä hyvät.

Vierailija
5/19 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei istu kenenkään päällä on aina ryppyisiä. En ymmärrä miten tuosta materiaalista ei saa mitään kaunista.

Vierailija
6/19 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin pellavamekon kokoa M. Siitä tuli pesuohjeen mukaisesti pestynä koko XXS.

Kaikki kankaat kutistuu ekassa pesussa, siksi valmistajan pitäisi pestä ne ennen ompelua. Tuossa ei ole vika pellavassa vaan valmistajassa. Luulleet ehkä ostaneensa valmiiksi pestyä..

Vierailija
7/19 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubuskin porskuttaa sitten ohi suomalaisista liikkeistä ja pyrkii eroon halpavaate-imagosta? Miks ruotsalaiset tekee tämän niin paljon tehokkaammin. Meillä menee nää trikoofirmat konkurssiin.

Vierailija
8/19 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kumman pellavaa teillä on käytössä. Mulla on aina ollut ihan hyvät.

Vierailija
9/19 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus pellavasta on, että kuitu on karheaa ja vaatteet rypistyy ja venyy helposti. En myöskään allekirjoita tuota, että olisi helteellä hyvä vaan hiostaa. Eikä ole ollut sekoite kyseessä.

Luonnonkuiduista villa ja puuvilla toimivat.

Vierailija
10/19 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälaatuinen pellava ei rypisty niin, että se menisi ihan nuhjuisen näköiseksi.

Laadukas pellava ei myöskään juurikaan kutistu.

Pellavaan kuuluu ryppyisyys. Jos ei sitä kestä, niin ei kannata ostaa pellavavaatetta.

Vierailija
11/19 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on helteellä viileitä ja muutenkin tosi pehmeitä. Juuri hankin pellavapaitoja kesäksi, 100% pellavaa.

Vierailija
12/19 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus pellavasta on, että kuitu on karheaa ja vaatteet rypistyy ja venyy helposti. En myöskään allekirjoita tuota, että olisi helteellä hyvä vaan hiostaa. Eikä ole ollut sekoite kyseessä.

Luonnonkuiduista villa ja puuvilla toimivat.

Eikä hiosta. Miksi muuten pellavaa myytäisiin paljon kuumissa maissa?

Vierailija
13/19 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä ole rypistymättöminä?

Vierailija
14/19 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä ole rypistymättöminä?

On niitä, mutta ei pellavavaatteita.

Vierailija
15/19 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellava on tosi hyvä materiaali helteellä, kun se ei hiosta. Pellavaatteet on väljiä ja hyvännäköisiä. Mulla on parit housut ja pari paitaa - yksikään ei ole kutistunut, niin että olisin sen huomannut. Ryppyyntyminen ei mua häiritse, koska se kuuluu asiaan pellavan kanssa eikä haittaa.

Vierailija
16/19 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cubuskin porskuttaa sitten ohi suomalaisista liikkeistä ja pyrkii eroon halpavaate-imagosta? Miks ruotsalaiset tekee tämän niin paljon tehokkaammin. Meillä menee nää trikoofirmat konkurssiin.

Verkkokauppoja eivät kyllä saa toimimaan... Samalla sapluunalla hm, ellos, jotex jne ja mikään ei ainakaan mobiilissa toimi niin kuin pitäisi. Siksi ruotsalaiset rättikaupat boikotissa, vaikka muuten mielellään ostaisin milloin mitäkin. 

Vierailija
17/19 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mieltä! Minulla on ollut pellavaiset kesähousut vuosikausia, edelleenkin täydessä terästä.

Vierailija
18/19 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä luulet. Todennäköisesti et vain ole vilkaissut itsesäsi peilistä takaapäin. Tiedoksesi: liki jokainen pellavahame tai housut ovat suht pian rypyssä. Ne sopivat vain niille, jotka patsastelevat koko ajan kertaakaan istahtamatta.

Vierailija
19/19 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisien vuosien aikana ostanut bambuviskoosista valmistettuja pikkareita ja sukkahousuja. Nyt olen suunnitellut ostavani puseron, ihan perinteisen t-paitatyyppisen. Tuntuu hyvältä iholla, kevyt eikä kutita, helppohoitoinen. Ihan mitä tahansa vaatetta bambusta ei ehkä vielä tehdä. Mutta se on edullinen ja kasvaa nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän