Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut tilanteessa, että hiuksesi eivät enää kasva?

Vierailija
27.04.2021 |

Sanotaan, että jokaisella on hiusten terminaalipituus, jonka jälkeen hiukset eivät enää kasva. Kiinnostaa kuinka lyhyt pituus se voi olla. Oletko sinä ollut tilanteessa jossa hiusten pituus ei enää lisäänny, vaikket ole leikannut niitä yhtään useampaan kuukauteen? Minkä pituiset hiuksesi silloin olivat?

Kasvatan pitkiä hiuksia ja tämä kiinnostaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman yli hartioiden kasvaa ja siihen jämähtänyt. En värjää.

Kun vaalensin niin olivat 5-10cm lyhyemmät.

Vierailija
22/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että hiukseni eivät ole kasvaneet vuosiin. Aikoinaan ne olivat lähes takapuoleen saakka, mutta nykyään jonnekin olkapäiden alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kasvaa vähän yli olkapäille. Ne vaan kasvaa tosi hitaasti ja lopulta kasvukausi päättyy ja tipahtaa pois. Kasvatin jonkin aikaa omaa väriä ja sitten aloin värjäämään tummaksi (hellävaraisella värillä). Monethan valittaa että tummana heti tulee juurikasvua, ei mulle vaan. Värjäysväli voi olla pari kuukautta tai pitempään, koska kahdessa kuukaudessa on ehkä kasvanut just vähän yli sentin. En tiedä auttaisko jotkut vitamiinit, ei nämä hiukset kyllä ikinä ole kovin hyvin kasvaneet.

Vierailija
24/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset on tällä hetkellä 70 cm. Viime vuosi olin kokonaan trimmaamatta ja nyt huomaan joitakin kaksihaaraisia, joten pitäisi tasoittaa.

Kasvu on yksilöllistä, joidenkin hiukset eivät vain kasva pitkiksi vaikka tekisi kaiken oikein hiustenhoidossa.

Vierailija
25/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt kollageeni jauhetta kohta yli puol vuotta ja huh kun hiukset kasvaa.

Kiitos koronan Teen etätöitä kotona ja kampaajalla en ole käynyt puoleen vuoteen.

Kävin pitkästä aikaa töissä ja sain kuulla:

” 😮täh? Miten sulla on piiiitkät hiukset!”

Jos haluaa pidemmät & paksummat hiukset

Sisäisesti ottettava kollageenijauhe auttaa😀

Vierailija
26/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt kollageeni jauhetta kohta yli puol vuotta ja huh kun hiukset kasvaa.

Kiitos koronan Teen etätöitä kotona ja kampaajalla en ole käynyt puoleen vuoteen.

No hienoa, että sinulle auttaa. Ei tehoa, edes vuodessa. Kalkki tehosi hauraisiin kynsiin - siis tavallinen kalkkivalmiste.

Vierailija
27/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että auttaa. Mutta olet ehkä ollut myös vähemmän ulkona ja ehkä myös laittanut ja pessyt hiuksia aiempaa vähemmän?

Vierailija
28/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämähtäneet tuohon lapaluiden kohdalle.

Saattaisivat kasvaa tuosta hieman pidemmäksikin mutta latvat alkavat mennä (hiuksia ei värjätty, ei käsitelty mitenkään, vain säännöllinen tasaus) todella huonoon kuntoon, etten kehtaa edes kokeilla.

Vierailija
29/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut pitkiä hiuksia. Sivuilta ne eivät kasva leukalinjaa alemmaksi eikä takaakaan yli olkapäiden. Syksyllä mulla lähti sytostaattihoidoissa tukka eikä se ole vieläkään kuin muutaman sentin mittainen. Tuntuu, ettei se sen pitemmäksi kasvakaan tai ehkä millin kuussa. Silmäripsetkin lähtivät eikä nekään ole kasvaneet entisenlaisiksi. Ennen ne osuivat silmälasien linsseihin, nyt ovat muutaman millin mittaiset. On kyllä huonot geenit mulla karvojen suhteen.

Vierailija
30/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kasvoi lantiolle asti ja varmaan olisi pidemmällekin ellen olisi leikannut. Nyt nelikymppisenä kasvaa vain alaselkään, lapaluiden alareunan ja vyötärön puoliväliin. Siitä ei pidemmälle, koska alkavat sitten olla niin ohuet ja hapsuiset, että pitää leikata jotta pysyvät siisteinä.

Vierailija
31/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut kuinka pitkäksi kasvaisivat, todennäköisesti hyvin pitkiksi. 1,5 cm tulee lisää per kuukausi ja paksutkin ovat. 1v 4kk sitten leikkasin polkan ja nyt on taas pitkät. En voi pitää lyhyttä kun ei ole varaa käydä kampaajalla joka kuukausi :D. En varo hiuksiani mitenkään, pesen joka päivä, suoristan ja kiharran surutta. Ja vaalennan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan