Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mansikanmyyjän palkka?

Vierailija
27.04.2021 |

Paljonko suurinpiirtein tienaa mansikanmyyjänä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteenjäävä osuus on noin sama kuin lähihoitajalla.

Vierailija
2/20 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks tuttu oli joskus 5 vuotta sitten. Sai 8 egee tunnilta. Olin aika järkyttynyt😯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, missä niitä mansikoita myydään?

Torilla yleensä myydään ja niihin viljelijät palkkaavat oman kylän tyttöjä kesätöihin.

Vierailija
4/20 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ilmoituksessa just näin 7,80 vaiko 7,90. Eli ei ole ainakaan täysi-ikäisen hommaa tuo.

Vierailija
5/20 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yks tuttu oli joskus 5 vuotta sitten. Sai 8 egee tunnilta. Olin aika järkyttynyt😯

Nehän on yleensä koululaisia, joilla ei olisi mitään muutakaan työtä. 

Se on alaikäiselle koululaiselle hyvä palkka, ja vanhemmat ovat tyytyväisiä, että nuori pääsi edes johonkin hommaan, muutamaksi viikoksi.

Sehän loppujen lyhyt sesonki.

Vierailija
6/20 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän on yleensä koululaisia, joilla ei olisi mitään muutakaan työtä. 

Se on alaikäiselle koululaiselle hyvä palkka, ja vanhemmat ovat tyytyväisiä, että nuori pääsi edes johonkin hommaan, muutamaksi viikoksi.

Sehän loppujen lyhyt sesonki.

No mun tuttu oli ihan aikuinen. Tosin thaikku. Mutta siis mietin vain, että eihän tuolla elä.

Vierailija
7/20 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nätti tyttö niin panot voi tienata.

Vierailija
8/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut palkka 8€ ensimmäisenä kesänä ja toisena 10€. sen verran rentoo hommaa, että mielestäni ihan sopiva palkka. jos olis fyysistä ja raskasta ni sit ymmärtäisin jos valitettais liian vähästä palkasta.

Vierailija
9/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen hyvä palkka, kun ei tarvita mitään koulutusta. Muistaakseni esimerkiksi jotkut museot tarjoavat maksavat tuon verran asiakaspalvelutehtävistä.  

Vierailija
10/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kuuntelin, että ratikkakuskin alkupalkka lisinineen on 2.500 euroa/kk. Itselläni on akateeminen koulutus ja joudun tekemään töitä myös työajan ulkopuolella eli omalla ajalla (tästä työstä ei makseta mitään, mutta pakko tehdä) ja palkka on noin 3.000 euroa/kuukausi.  

Vierailija
11/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä palkka. Minun poikani on raksalla kantajana. Kantaa 8 h pv kolmanteen kerrokseen betonia, laattoja, ovia... kotiin tullessaan ihan kipeä ja väsynyt. Ja palkka on vain 11 e.

Vierailija
12/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätyöntekijöistä on ylitarjontaa. 8 euroa per tunti pyysin kun sitä on maksettu ennenkin, mutta 6 euroa per tunti tarjottiin joten kieltydyin. Yrittivät maanitella jäämään sillä että antavat työn jollekin muulle jos kieltäydyn ja että hakijoita on jonoksi asti.

Vierailija
13/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen kuuntelin, että ratikkakuskin alkupalkka lisinineen on 2.500 euroa/kk. Itselläni on akateeminen koulutus ja joudun tekemään töitä myös työajan ulkopuolella eli omalla ajalla (tästä työstä ei makseta mitään, mutta pakko tehdä) ja palkka on noin 3.000 euroa/kuukausi.  

Ratikkakuskilla on isompi vastuu muista ihmisistä kuin sinulla. Hae ratikkakuskiksi jos olet kateellinen.

Vierailija
14/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tyttärellä 11e/h, pk seutu

Vierailija
15/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla oli kaikki mahdollisuudet ja valitsit tuon? Ratikkakuskilla voi olla vielä sekin etu, että tykkää työstään.

Vierailija
16/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se palkkaan niin tärkeä ole, kuin on kuinka työntekijää kohdellaan ja oikeudenmukaisuus työoloissa.

Vierailija
17/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuosta työstä pitäisi maksaa Kaupan TESin minimi? Vaikka nyt sillä harjoittelijavähennyksellä? Koska mitä muutta tuo on kuin myyntityötä?

Vierailija
18/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratikkakuskilla on isompi vastuu muista ihmisistä kuin sinulla. Hae ratikkakuskiksi jos olet kateellinen.

En ole kateellinen. Totean vain ettei tavallisissa töissä ole huono palkka aina. Minullakin on aika paljon vastuuta.

Vierailija
19/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla oli kaikki mahdollisuudet ja valitsit tuon? Ratikkakuskilla voi olla vielä sekin etu, että tykkää työstään.

Mistä sinä tiedät minun mahdollisuuksistani? Jonkun on minunkin työni tehtävä. Itse olen ainakin kouluttautunut työn ohessa eli kaikenlaista on tullut tehtyä. Olen hyvin köyhistä oloista lähtenyt. Ei ole edes juuri ylioppilaita lähipiirissä. Uhmasin tahallani kohtaloa. Koulutus tai akateemisuus ei tuo enää tämän päivän Suomessa parempaa palkkaa. Ei siis kannata pitää yllä enää mitään jakoa duunarit/akateemiset.

Vierailija
20/20 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan Tutustu ja tienaa - paikoissa tuntipalkka on jotain 6,3 €