Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku joskus ollut kirkkohäissä, jossa toinen vihittävistä on sanonut "en tahdo"?

Vierailija
27.04.2021 |

Miten bileet jatkui sen sanomisen jälkeen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kukaan tuossa tilanteessa sitä sano. Kaverin puoliso sanoi "No todellakin"...

Kysypä 10 vuoden päästä tolta samalta puolisolta....

Vierailija
22/25 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hadithista: "Morsian vihitään jos hänen sisäisesti tiedetään haluavan miehen kanssa naimisiin."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut nuoresta naisesta, joka ei halunnut seurustella, eikä niin muodoin päätyä avioliittoon. Kun hän aikansa kuunteli jo kiusaamiseksi yltynyttä puhetta, alkoi seurustella, meni kihloihin ja vastasi papin kysymykseen "en tahdo". Näin pitkälle piti mennä, että muut uskoivat hänen haluavan elää sinkkuna. Siis, ei nyt sitten tarvitse aloittaa enempää keskustelua tästä vastauksesta, sillä kirjoitan vain sen, minkä olen kuullut.

Vierailija
24/25 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hermoilin edellisenä iltana, että haluaisin vastata sittenkin en tahdo. Vastasin kylläkin tahdon. Puoliso melkein kuusi vuotta ja kaksi lasta myöhemmin sitten sanoi ettei tahdokaan enää.

Vierailija
25/25 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siinä alttarilla oleva seremonia on vaan rituaali. Siellä takahuoneessa on tehty viralliset paperit todistajien allekirjoitusten kanssa ennen kirkkoa, niin se avioliitto on jo muodostunut siinä. Kaikki muu on ihan ohjelmanumero.