Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön, peruskoulun käynyt kotiäiti

Vierailija
27.04.2021 |

Miksi sitä ei voisi kaunistella? T. Ammattivalittaja

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tällainen, kirjoitatko sen rehellisesti papereihin? Ap

Vierailija
2/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se trolli siellä taas sössöttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nykyään tuollainen. Ap

Vierailija
4/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa! Uudet palstalaiset on aina mukava lisä. Avaus ei toisin ollut kovin vakuuttava.

Vierailija
5/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kouluun ja sen jälkeen töihin. En haluaisi elää elämääni kouluttamattomana hyödyttömänä luuserina. Kotiäitiys on ok, kun lapset ovat pieniä, mutta ei siitä elämän kestävää "uraa" kannata tehdä.

Vierailija
6/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin kouluun ja sen jälkeen töihin. En haluaisi elää elämääni kouluttamattomana hyödyttömänä luuserina. Kotiäitiys on ok, kun lapset ovat pieniä, mutta ei siitä elämän kestävää "uraa" kannata tehdä.

Olen yrittänyt, ei onnistu. Ikää kohta 50v.Ap

Vierailija
7/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt, ei onnistu. Ikää kohta 50v.Ap

No ehkä seuraavassa elämässä sitten.

Vierailija
8/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet tiesi rakentanut, niin miksi sitä häpeilemään. Jos häpeisit tms olisit varmasti tehnyt asialle jotakin. 

Onnistuu se, et ole oikeasti yrittänyt. Nää kaikki pöljät selitykset kannattaa sysätä sivuun ja elää sitä elämäänsä haluamallaan tavalla. 

Vierailija
9/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet tiesi rakentanut, niin miksi sitä häpeilemään. Jos häpeisit tms olisit varmasti tehnyt asialle jotakin. 

Onnistuu se, et ole oikeasti yrittänyt. Nää kaikki pöljät selitykset kannattaa sysätä sivuun ja elää sitä elämäänsä haluamallaan tavalla. 

En mä katso, etten olisi yrittänyt, kun niin monta kertaa olen yrittänyt opiskella. Ap

Vierailija
10/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä katso, etten olisi yrittänyt, kun niin monta kertaa olen yrittänyt opiskella. Ap

miksi se on jäänyt yritykseksi

Vierailija
11/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi se on jäänyt yritykseksi

En ole pärjännyt. Ei ole järkeä. Olen opiskellut myös tuetusti. Ap

Vierailija
12/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet tulevat olemaan tulevaisuudessa yhä niukempia ja niiden eteen on oltava valmis tekemään kaikenlaista ikävääkin.

Tuolla cv:llä ei kovinkaan monen työpaikan ovet aukene. Tietty jos olet kuitenkin älyttömän iloinen, nopeasti oppiva, oma-aloitteinen ja ahkera, niin jossain voi kylmä ovet auet ihan sillä että menet kysymään.

Mutta yleensä nämä ominaisuudet puuttuvat niillä, jotka on jättäneet kaiken kesken.

Ei siinä muuta, mutta elämä nyt ja varsinkin vanhana tulee olemaan niukkaa ja tiukkaa.

Jos ei välitä siitä, niin mikäs siinä. Itse ennkyllä tekisi lapsia vain siksi, että niistä saa erilaisia tukia. Koittaisin (ja olenkin) rakentanut elämän muille tukijaloille. Hauska sanaleikki.

Vierailija
13/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuet tulevat olemaan tulevaisuudessa yhä niukempia ja niiden eteen on oltava valmis tekemään kaikenlaista ikävääkin.

Tuolla cv:llä ei kovinkaan monen työpaikan ovet aukene. Tietty jos olet kuitenkin älyttömän iloinen, nopeasti oppiva, oma-aloitteinen ja ahkera, niin jossain voi kylmä ovet auet ihan sillä että menet kysymään.

Mutta yleensä nämä ominaisuudet puuttuvat niillä, jotka on jättäneet kaiken kesken.

Ei siinä muuta, mutta elämä nyt ja varsinkin vanhana tulee olemaan niukkaa ja tiukkaa.

Jos ei välitä siitä, niin mikäs siinä. Itse ennkyllä tekisi lapsia vain siksi, että niistä saa erilaisia tukia. Koittaisin (ja olenkin) rakentanut elämän muille tukijaloille. Hauska sanaleikki.

Tiedän, että tiukkaa tulee olemaan. Ei sille mitään voi ja yhden lapsen olen tehnyt. Ap

Vierailija
14/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen "miksi sitä ei voisi kaunistella" niin kyllähän sitä voi.

Voit esim. kertoa työskenteleväsi asiantuntijatehtävissä.

Vierailija
15/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo oli töissä kunnes tuli raskaaksi ja lasten kasvaessa huomasi nauttivansa kotirouvana olemisesta. Itseäni ei haittaa missään nimessä. Tulomme riitävät hyvin siihen. Tämä järjestely ei tarkoita että hän tekisi kotityöt yksin, vaan minä autan kaikessa kun työt antavat siihen mahdollisuuden. Hän on antanut minulle kauniita, mahtavia lapsia ja hän on huolehtinut meistä. Minä vain haluan osoittaa rakkauteni antamalla hänelle aikaa itselleen ja jos hän haluaa olla olorouva, kuka minä olen sitä häneltä kieltämään❤

Vierailija
16/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä kai ole niin väliä, kun kaikille ei muutenkaan riitä töitä.

Vierailija
17/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei opiskelu onnistu niin päivätoimintaan tuetusti. Sitten et ole kotiäiti. 

Vierailija
18/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on aloittajatrolli keksinyt uuden stoorin jota nyt spämmiitääl

Vierailija
19/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana elämä, kun ei tarvii välittää mitä muut ajattelee. Mä olen rohkeasti ja pelotta, mikä olen, Jos jotain sossutanttaa häiritsee, ei voi miuta kuin nauraa!

Eri kuin Ap

Vierailija
20/46 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti ja äiti ovat kauniita sanoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän