Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otan 20 000 faceliftin

Vierailija
27.04.2021 |

Kysymyksiä?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä? Olen menossa alakasvojen ja kaulan fixaukseen ja rasvansiirtoon. Ja huolestuneille, en laita viimeisiä ropoja operaatioon, maksaa vian reilut 8 tonnia. Onko kukaan käynyt?

Vierailija
62/64 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla suomalaista on geenit, jossa otsa valuu runsaasti alaspäin. Minä perin isältäni tämän ominaisuuden. Luomeni roikkuivat jo 20- vuotiaana. Eräs nuori meikkaaja oli ihmeissään Sokoksella kun yritti ehostaa minua. Kävin 40 vuotiaana leikkauttamassa yläluomet ja nyt 50 vuotiaana uudelleen. Mutta tulos ei ollut odotusteni mukainen. Plastiikkakirurgi sanoi, että pitäisi kohottaa otsaa, koska siellä on se varsinainen syy. Sanoi myös, että iho on venyvää kuin purukumi. Minua ei häiritse rypyt silmien ympärillä, mutta roikkuvat luomet kyllä. Ilme on kuin Sylvester Stallonella. Nainen 51v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin leikkauttamassa yläluomet ja olen tosi tyytyväinen. Tuli pirteämpi ilme kun roikkuvat lippaluomet on poissa sekä näkökyky on parempi. Kiva meikata kun luomet näkyy.

Suosittelen.

Vierailija
64/64 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin leikkauttamassa yläluomet ja olen tosi tyytyväinen. Tuli pirteämpi ilme kun roikkuvat lippaluomet on poissa sekä näkökyky on parempi. Kiva meikata kun luomet näkyy.

Suosittelen.

Ikävä kyllä luomileikkauksen vaikutus kestää vain muutaman vuoden. Sitten ne lerputtavat taas.

Yläluomileikkaukseen pääsee kunnallisellakin, jos luomet roikkuvat jo pupillin päällä ja haittaavat näkemistä.

Joskus kirurgi ei ota tarpeeksi kudosta pois, jolloin muutos on minimaalinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän