Ekaluokkalainen soitti itkuisena että isot pojat tönäisi hänet alas rappusilta. Soitin opelle joka ei muka ehtinyt puhua.
Tyttö oli ihan järkyttynyt eikä opettajaa ollenkaan kiinnostanut. Saa nähdä laitanko huomenna ollenkaan kouluun. Raasu.
Kommentit (11)
Laita Vilma-viestiä, kontaktoi reksi ja uhkaa poliisilla.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta opettajille ei enää nykyään voi soittaa.
En tiedä teidän koulusta, mutta meillä ainakin voi soittaa ja usein olen opelle soittanutkin. Mulla tosin erityisluokalla poika.
Itse olisin alle vartissa koululla, JOS näin kävisi.
Vielä ehdit mennä koululle tapaamaan rehtoria. Haluatko?
Eli miten tönäisi? Ja miksi seisoi portailla? Ja kuinka monta askelmaa vai putosi ollenkaan? Tyttösi seisoi portailla ja iso poika tuli ja tönäisi kerrosvälin alas, vai tyttösi seisoi portailla tien tukkeena ja ohimenevä väistäessään osui tyttöösi? Eli jos toi vika, jossa tyttösi on ollut tien tukkeena jossain ulko-oven edessä ja ohimenevä on osunut sen verran, että tyttösi on tipahtanut sen yhden askelman siihen katutasoon jaloilleen, niin en yhtään ihmettele, että opella ei ollut aikaa jutella.
Ilmoita rehtorille että teet ilmoituksen poliisille koulusta . Jokohan alkaa aikaa löytymään.
Soita rehtorille ja hoida sen kanssa asia. Opella voi olla oppitunti eikä siksi voi sun kanssa just tällä hetkellä asiaa setviä. Kärsivällisyyttä pyydän.
Maailman syvin olemus paljastui..
Muuten hyvä mutta opettajille ei enää nykyään voi soittaa.