Postnord asiakaspalvelu
Ei hyvää päivää. Useampana päivänä yrittänyt päästä puhelimitse asiakaspalveluun läpi. Linja vaan soi ja soi, kukaan ei vastaa. "Kaikki linjamme ovat varattuja, vastaamme mahdollisimman pian". Montako tuntia täytyy elämästään tuhlata, että saa yhden prkl paketin ohjattua edes jotenkin järkevään paikkaan?
Postia täällä aina haukutaan mutta Postin sivuilla noutopaikan vaihto käy kahdella klikkauksella. Postnord antaa jotain järjettömiä vaihtoehtoja, kuten nouto Vantaan perukoilta tai jostain mahdottomasta automaatista. Kotiinkuljetusta en halua, koska ei ole mitään halua päivystää puolta päivää odottamassa soittoa alaovelta. Jonne joudun menemään kun täällä ei ole summereita. Haluan noutaa paketin automaatista minulle sopivasta paikasta. Postnordin sivulla noutopaikkaa ei voi valita toisin kuin Postin noutopaikat. Ainoa mahdollisuus on vahvistaa jokin heidän antama vaihtoehto mitkä on jkaikki huonoja. Surkeeta asiakaspalvelua. Eikä asiakspalvelu vastaa. Pistän pian laskun sinne jon ottamiseen hukkaamistani tunneista.
Kommentit (9)
Postnord on vitsi. Eivät vastaa puhelimella eivätkä muillakaan heidän kanavillaa. En käytä enkä suosittele muillekaan postnordia.
WhatsApp on ainoa toimiva tapa lähestyä asiakaspalvelua. Itse täytyy vaa tehdä linja.
Puhelimella soitettaessa 90sennttiä minuutti, maksu myös odotusajasta.
Aivan helvetin paska firma, paketti möllöttänyt suomen terminaalissa 6 päivää ja aspasta ei vastailla ei whatsapissa tai muuallakaan
Vierailija wrote:
Aivan helvetin paska firma, paketti möllöttänyt suomen terminaalissa 6 päivää ja aspasta ei vastailla ei whatsapissa tai muuallakaan
Onko mahdollista, että sulle on tullut viesti, johon sinun olisi pitänyt reagoida?
Mulla kävi vastikään niin, että oli PostNordilla tulossa kotiin toimitettava paketti. Kun paketti oli saapunut Suomen terminaaliin, sain muistaakseni tekstarin tai sähköpostin (tai molemmat), jossa sanottiin, että paketti toimitetaan xx päivänä klo x-y, klikkaa tästä jos haluat muokata toimitusaika.
Koska toimitusaika oli minulle jo valmiiksi ok, en ajatellut ensin muokata sitä mitenkään. Menin kuitenkin katsomaan paketin seurantaa netissä, ja siellä pakettiin olikin tilassa "pysäytetty terminaalissa, toimitusaika sovitaan vastaanottajan kanssa". Tjsp.
Olin hieman ymmälläni, mutta menin sitten saamani linkin kautta muokkaamaan toimitusaikaa - en käytännössä muokannut muuta kuin itseasiassa lisäsin ovikoodin ja kirjoitin kuljetusohjeet kuskille.
Kun olin tämän tehnyt, paketti tuli ihan asiallisesti perille. Ohjeistus olisi voinut olla parempi.
Täällä syrjäseudulla toiminut täydellisesti, jättävät paketit autotalliin kun ei itse ole kotona.
Olen odottanut 15:30 asti whats app vastausta. Nyt 20:02 ovat kiinni. Ei pihaustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa.
Ainoa jotenkuten PostNordilta onnistuva toimitustapa on pienpakettien toimitus noutopisteeseen (R-kioski tms), JOS paketissa on täydelliset ja 100% oikeat yhteystiedot, mukaanlukuen puhelinnumero. JA asiakas kyttää seurannasta itse milloin paketti on ärrällä.
Kotiin toimitus heillä menee 9/10 todennäköisyydellä pieleen, vaikka asiakas olisi erittäin aktiivinen ja päivittäin yhteydessä asiakaspalveluun.
Asiakaspalvelu kyllä lupailee ystävällisesti toimitusaikoja ja välittää muka puhelinnumeroita ja ovikoodeja kuskeille, mutta kuskit eivät joko tietoja saa tai eivät välitä.
"Asiakasta ei tavoitettu" ja "Asiakas kieltäytyy vastaanottamasta" ovat yleisimmät statukset, vaikka lähetti ei ole käynyt osoitetteen lähelläkään.