Saitko sivuvaikutuksia korona rokotteesta?
Siinäpä kysymys, itse sain aamulla ja kiinnostaa kuulla kokemuksia. Olen 43 v riskiryhmään 2 kuuluva..
Kommentit (32)
Ekasta pistoksesta ei juuri mitään. Vähän oli väsyneempi olo illan, sellainen kun olisi juuri parantumassa flunssasta ja pistoskohta oli ihan himpun kipeä seuraavana päivänä.
Eli kaikki on hyvin, kroppani varmaan alkaa tuottaa vasta-aineita, kun jotain oiretta tuli. Pahempi tilanne minusta, jos ei mitään tunne. Tuleeko niitä vasta-aineita vai ei?
60-70 prosenttia saa vasta-aineita ekasta pistoksesta, joten olen aika tyytyväinen, että jotain oiretta pistoksesta tuli. Toivottavasti seuraavasta tulee enemmän.
Olkavarsi kipeytyi ekasta, toisesta myös niskaa jomotti yhden päivän. Ei muuta. Ja 32 v. perusterve olen. Nyt neljä kk myöhemmin, ei mitään myöhäisiäkään oireita.
Seuraavana päivänä vähän kuumeinen olo, päänsärkyä ja väsymystä. Taisi kestää pari pv. Pfizerin rokote.
Vai oisko se sittenkin enemmän myrkytys kuin vastaaineryöpyn kehittyminen, nuo kaikki oireet. No jos kestätte oireet paremmin kuvittlemalla ne vastaainetuotannoksi niin olette vapaita siihen
Vierailija kirjoitti:
Ekasta pistoksesta ei juuri mitään. Vähän oli väsyneempi olo illan, sellainen kun olisi juuri parantumassa flunssasta ja pistoskohta oli ihan himpun kipeä seuraavana päivänä.
Eli kaikki on hyvin, kroppani varmaan alkaa tuottaa vasta-aineita, kun jotain oiretta tuli. Pahempi tilanne minusta, jos ei mitään tunne. Tuleeko niitä vasta-aineita vai ei?
60-70 prosenttia saa vasta-aineita ekasta pistoksesta, joten olen aika tyytyväinen, että jotain oiretta pistoksesta tuli. Toivottavasti seuraavasta tulee enemmän.
Ei oireet kerro vasta-aineiden tasosta, koska eokotteessa ei ole itse virusta.
Ei mitään oireita, ei edes käsi kipeytynyt
Joillai on jääny brokotteesta päänsärky päälle, mutta ei mitään, jos se estää sairastumasta koronaan...jota kyllä ei varmaan käytännössä pysty erottamaan ihan tavallisesta influenssasta...yhtä tympeitä kumpikin...ja se rokotepäänsärky siihen päälle vielä...voivoi...niin turhaa
Kurkku alkoi turvota umpeen. Sain siihen adrenaliinia ja allergialääkettä. Seuraavalla viikolla oli pientä kuumeilua.
Sukulainen sai anafylaksian ja joutui sairaalaan.
Olkavarsi oli kipeä päivän pari. Muita oireita ei tullut. Olen kuullut, että toisesta rokotuksesta voi tulla enemmän oireita, täytyy silloin varautua särkylääkkeellä. (Pfizer, 54-vuotias, riskiryhmä 2.)
Vierailija kirjoitti:
Kurkku alkoi turvota umpeen. Sain siihen adrenaliinia ja allergialääkettä. Seuraavalla viikolla oli pientä kuumeilua.
Sukulainen sai anafylaksian ja joutui sairaalaan.
Kuulutteko johonkin riskiryhmään tai onko allergioita ?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen piikin jälkeen kipeytyi olkavarsi ja seuraavana päivänä oli vetämätön olo.
Toisen piikin jälkeen kuten edellä, mutta lisäksi yöllä nousi kuume ja kaikki lihakset ja nivelet särkivät, parissa päivässä kaikki ohi.
Nämä olivat siis Pfizerin rokotuksia.
korjaan 37 v