Saitko sivuvaikutuksia korona rokotteesta?
Siinäpä kysymys, itse sain aamulla ja kiinnostaa kuulla kokemuksia. Olen 43 v riskiryhmään 2 kuuluva..
Kommentit (32)
Itse sain aamulla...?? Mitä sinulle siitä tuli sitten, jospa kertoisit, kun toisiltakin utelet. Vai mitä sinä olet saanut aamulla?
Ei tullut mitään.
En ole koskaan saanut rokotuksista sivuvaikutuksia, mutta nyt olin varautunut saamaan, kun asiasta on niin paljon puhuttu. Vaan eipä tapahtunut yhtään mitään.
Niin ja sain Astran, tästä on jo kohta pari kuukautta.
Itse en ole vielä saanut, mutta tuttavapiirissä suurimmalla osalla ei ole ollut mitään oireita. Muutamalla jäsenien särkyä, pientä lämpöä ja väsymystä, käden särkyä. Oireet ovat olleet ohi vajaassa vuorokaudessa.
Ei tullut sivuvaikutuksia. Vaikka olin niin varautunut niihin, että jopa varoitin pomoa, että ehkä en seuraavana/seuraavina päivinä pysty töihin. :)
Pikkusen oli kylmiä väreitä, mutta meni ohi alle tunnissa. Olen 47 ja riskiryhmää 2.
Monta viikkoa Pfizerin ottamisen jälkeen ilmeni hyvin lievää ajoittaista päänsärkyä ja väsymystä, joka ei ole minulle tavanomaista, mahdotonta silti yhdistää rokotukseen.
Mulla oli pistoskohta jonkin aikaa arka. Mutta muita sivuvaikutuksia en oo huomannut.
Miehellä ei ilmaantunut minkäänlaisia sivuvaikutuksia mutta itsellä särki seuraavana päivänä päätä.
Heh, ei tullut niin minkäänlaisia vaikutuksia. Hukkaan meni kotiin varatut särkylääkkeet ja muut.
Tuntuu että vähän turhaan elämöidään niillä "kauheilla sivuvaikutuksilla".
Olkavarsi kipeytyi noin vuorokauden ajaksi, siinäpä ne hurjat sivuvaikutukset.
Vierailija kirjoitti:
Heh, ei tullut niin minkäänlaisia vaikutuksia. Hukkaan meni kotiin varatut särkylääkkeet ja muut.
Ei todellakaan kannata ottaa mitään särkylääkkeitä rokotteen akuutteihin sivuvaikutuksiin (lämpö, päänsärky, väsymys, palelu, raajojen särkeminen tms) , koska silloin ajat alas mekanismia, joka muodostaa sinussa immuniteettia. Ei mitään järkeä ottaa rokotetta ja sitten torpata sen toiminta.
Henki ei kulje, päänsärky, näkö sumenee aamuisin, huimaus mm. N57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kannata ottaa mitään särkylääkkeitä rokotteen akuutteihin sivuvaikutuksiin (lämpö, päänsärky, väsymys, palelu, raajojen särkeminen tms) , koska silloin ajat alas mekanismia, joka muodostaa sinussa immuniteettia. Ei mitään järkeä ottaa rokotetta ja sitten torpata sen toiminta.
Mulle taas rokotteen antanut sh painotti että kipulääkkeitä saa ottaa. Sama lukee myös paperissa, jonka rokotteen jälkeen sai. Ei kannata päteä, jos ei tiedä.
T. Eri
Ensimmäisen piikin jälkeen kipeytyi olkavarsi ja seuraavana päivänä oli vetämätön olo.
Toisen piikin jälkeen kuten edellä, mutta lisäksi yöllä nousi kuume ja kaikki lihakset ja nivelet särkivät, parissa päivässä kaikki ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas rokotteen antanut sh painotti että kipulääkkeitä saa ottaa. Sama lukee myös paperissa, jonka rokotteen jälkeen sai. Ei kannata päteä, jos ei tiedä.
T. Eri
En yritä päteä. Sairaanhoitajien neuvot eivät aina ole parhaita neuvoja, mutta jokainen toki tekee miten parhaaksi näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eri
Minua ärsyttää kaltaisesti suomalaiset yhden totuuden pätijät. Olette olevinanne maailman viisaimpia niin, ettei päähän mahdu edes ajatusta mistään muusta mahdollisuudesta.
https://indianexpress.com/article/explained/can-i-take-painkillers-befo…
Kertokaa samalla minkä rokotteen ootte saannut.
Ei mitään jälkioireita kummallekaan tullut, käytiin miehen kanssa samaan aikaan. Olemme viisikymppisiä ja saimme Pfizerin rokotteen. Riskiryhmä 2, Hki.
En viiti kokeilla vielä tässä iässä kun oon vasta 3. Pärjään kyllä ilman sivuvaikutteitakin ja aika kuluu kivasti. Ei yksinäinen ihminen tahdo seurakseen mitään päänsärkejä tai sumeasilmäisyyttä (muutenki huono miinus ysin näkö) . käsiänikin tartten ja kun osatekonevel vasemmasa kyynärpääsä niin siihen an halua mitään tulehdusta piiksitä. Ehkä sitten 40 v päästä raskii kokeilla kun ei oo enää kauheesti elämää ehkä jäljellä
En mitään.